- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is volgens jullie het waard om te wachten op de Galaxy S II?
Ben ik ook wel benieuwd naar, wil graag smartphone kopen maar hoor dat er weer een nieuwe generatie op komst is?
Ach, smartphones zijn meteen verouderd. Als je die samsung galaxy 2 gaat hebben, gaat er over een halfjaar weer iets revolutionairs zijn etc. Ik dacht ook eerst op de galaxy 2 te wachten, maar zo kan je blijven doordoen.

Ja dat is waar. Maar ik ben ook van die gsm afgestapt door de lanceringrprijs, ik las ergens 700 euro. Dat heb ik er niet echt voor over voor een gsm. Ik ga die misschien later kopen. Dan loop ik misschien achter, maar dan is dat maar zo![]()
Heb trouwens problemen met Blackmarket?
Elke download stopt bij 5% en vervolens als hij klaar is krijg ik een melding? En kan ik het niet openen.
Iemand die me kan helpen?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Weet iemand een goede (gratis) toetsenbord app voor de HTC desire? Ik had de swipe it demo, maar die is verlopen.

Vind ik nog altijd te duur
edit: mooi filmpje in je sig, hoe heet dat eerste liedje?
Sinds enkele dagen kan ik applanet niet meer gebruiken. Scherm blijft hangen op laden...
Heb al eens opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft. Hebben jullie dat ook?
Zo ja, kan het hiermee te maken hebben:
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multi...oit-Trojaanse-paarden-uit-Androidwinkel.dhtml
Google heeft ook nog altijd de jacht achter blackmarkets hé. De eerste was er ook snel af, nu was het aan applanet vrees ik.