MuscleMeat

Android topic

Ook even op google gekeken en is Idd overal dat applanet platligt. Hopelijk komen ze snel terug :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Applanet ligt om de haverklap plat. Om de zoveel dagen komt er weer een nieuwe versie uit die je weer handmatig moet installeren. Ik krijg em altijd doorgestuurd van iemand :).

Applanet ligt om de haverklap plat. Om de zoveel dagen komt er weer een nieuwe versie uit die je weer handmatig moet installeren. Ik krijg em altijd doorgestuurd van iemand :).

Als je het niet erg vind, mag je hem de volgende keer hier ook even uploaden :)

Menig android gebruiker hier, heeft hem hier wel.

Nu weer even aan het kloten geweest met standaard apps verwijderen alleen nu krijg ik met regelmaat dat een bepaald proces onverwachts beëindigd is. Hij draait verder gewoon goed...ook na verwijderen van een app crasht superuser nog wat maar de app is wel gewoon verwijderd. :o

Hoe dit makkelijk op te lossen?

Bij uitgebreide editor, staat bij onderaan het veld waarin je typt.

- Overige opties.

- Dan de 2de optie: Bijlage Toevoegen, daar kan je hem toevoegen.

File upload oid, is ook gewoon prima ;)

Ik wil graag de 'premium navigatie' die standaard op mijn telefoon wordt aangeboden kopen echter kan dit alleen maar via creditcard (visa). Is er een alternatief om deze aan te schaffen gezien ik geen creditcard gebruik/heb.

Dunno, maar op market kan je ook alleen met visa betalen jammer genoeg. Ik heb wel gelezen dat ze andere betalingswijzen ontwikkelen.

Mischien ook wel handig als TS dit in de OP plaatst.

heeft er nog iemand problemen met de synchonisatie van de agenda op htc?

Welke htc, met de desire (Android 2.2) nergens last van.

desire hd, agenda blijft gewoon leeg en wil niet syncen

Vandaag dat aura navigatie geprobeerd. Bevalt zeer goed, zeker voor een free app.

Het kost wel even wat werk met downloaden maar zeker de moeite waard.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

• Topic Starter Topic Starter
desire hd, agenda blijft gewoon leeg en wil niet syncen

Heb je geroot? Dan kan het wel zijn dat dat syncen niet meer lukt met outlook. (gezien je htc sync niet meer werkt) Een oplossing daarvoor heb ik niet meteen, maar zal er wel bestaan.

Vandaag dat aura navigatie geprobeerd. Bevalt zeer goed, zeker voor een free app.

Het kost wel even wat werk met downloaden maar zeker de moeite waard.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Gratis is het nu ook weer niet. :p
Ik kan het niet gebruiken op mijn wildfire, had eerst de maps gedownload in mijn gsm, maar toen ik het wilde gebruiken sloeg hij af. Aura ondersteunde enkel 3D navigatie. Ik ga eens een andere downloaden die 2D ondersteunt.

Alle instellingen op de telefoon en mail gecontroleerd?

Krijg je ook geen foutmelding oid?

Instellingen bij je google account bekeken?

Heb je geroot? Dan kan het wel zijn dat dat syncen niet meer lukt met outlook. (gezien je htc sync niet meer werkt) Een oplossing daarvoor heb ik niet meteen, maar zal er wel bestaan.

nee niet geroot, na 50x vernieuwen en syncen en vastlopen werkt het terug, strange maja :p

Gratis is het nu ook weer niet. :p
Ik kan het niet gebruiken op mijn wildfire, had eerst de maps gedownload in mijn gsm, maar toen ik het wilde gebruiken sloeg hij af. Aura ondersteunde enkel 3D navigatie. Ik ga eens een andere downloaden die 2D ondersteunt.

Wat is er niet gratis aan ???

Terug
Naar boven