Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu volop op zoek naar mijn androidphone.
Ik zit te twijfelen tussen de Desire (409 Euro), de Legend (359 euro) of de wildfire (260)
Prijzen zijn van pdashop.
Zijn de Legend en de Desire hun meerprijs waard tov de Wildfire?
Is de Desire veel beter dan de Legend of enkel nieuwer?
De Desire is beetje boven budget dus moet echt wel beter zijn.
Gebruik van de phone is, buiten bellen en sms, voornamelijk voor stevig surfen en mailgebruik.
Thx voor eventueel advies

800mhz en over te klokken naar 1,5 ghz of zelfs 2 (maar das niet aan te raden).
Dat zal niet kloppen, denk ik. Mensen die de desire 1Ghz overclocken gaan 'slechts' tot 1,3 dus...
Foto's trekken zijn niet zo belangrijk. Wil voornamelijk comfortabel surfen en eindelijk eens kunnen spelen met die leuke android applicaties 
Er is geen reden om de HTC Desire te prefereren boven de Samsung Galaxy. Geen enkele, op een budgettaire na dan maar zover ik weet schelen ze niet zoveel.

De Galaxy heeft een groter scherm, is sneller en heeft een betere camera om zomaar wat dingen te noemen.

en nog eens stukje duurder hoor. Als ik daar mee thuiskom doet er mij een dood denk ik![]()
Er is geen reden om de HTC Desire te prefereren boven de Samsung Galaxy. Geen enkele, op een budgettaire na dan maar zover ik weet schelen ze niet zoveel.
Even snel op de HI Site gekeken.
Samsung Galaxy S i9000 t.w.v. €491
HTC Desire t.w.v. €422
HTC Desire HD t.w.v. €527
HTC Desire Z t.w.v. €493
Weet niet wat de kosten zijn, als je ze in de winkel komt.
kom eens langs bij mij in de winkel, leg ik het je allemaal uit!
verschil zit hem vooral in de OS.
Design, en het begin scherm van de HTC vind ik mooier.
Voor de rest inderdaad niks![]()