XXL Nutrition

Android topic

Ik heb de Desire genomen i.p.v. de Wilfdire of Legend, gewoon omdat ik hem veel beter vond haha. ik merkte erg goed dat de Desire sneller is en een veel mooier beeld heeft, dit was voor mij al genoeg om hem te kopen (en de camera is top!)

Niemand die FatSecrets Calorie Teller gebruikt? en JEFIT?

• Topic Starter Topic Starter
Update-je. Heb de nieuwe Cyanogenmod 7. Ik ga nu terug wat meer testen dus. Hebben jullie verder een idee om die openingspost netjes te houden, vind'm zo lelijk :p

Ziet er zo netjes uit hoor de OP!

Update

Laatst bewerkt:
wil ik een desire bestellen op pixmania voor 350. Is die terug opgeslagen.
Nog even wachten dus. Zakt nog wel eens.

Aankomende week komt de HTC Desire HD mijn kant op :cool:

Over een weekje loopt mijn abonnement af, zit er ook zeker aan te denken om een HTC Desire HD te nemen. Iemand anders nog suggesties?
Ik had -zoals vele- de IPhone , Samsung Galaxy I9000S en de HTC Desire serie als potentiele kandidaten.

Persoonlijk vond ik de IPhone overrated, te duur en vrijwel niet customizen echter is het pakket wel aardig compleet

De Samsung Galaxy I9000S blijkt nog wel eens problemen te hebben met de GPS unit en is iets trager dan de Desire HD.

De Desire HD heeft als nadeel dat de batterij wat minder krachtig is maar dit is al deels opgelost door een software update en is verder op te lossen door te under clocken wanneer dit mogelijk is.

Desire HD is lekker groot , veel te customizen qua software, batterijduur is gemiddeld, camera presteert goed (al is dit voor mij niet van belang). De camera zit wel wat apart gemonteerd en steekt iets uit maar dit heeft praktisch niet echt nadelen.

Ik had -zoals vele- de IPhone , Samsung Galaxy I9000S en de HTC Desire serie als potentiele kandidaten.

Persoonlijk vond ik de IPhone overrated, te duur en vrijwel niet customizen echter is het pakket wel aardig compleet

De Samsung Galaxy I9000S blijkt nog wel eens problemen te hebben met de GPS unit en is iets trager dan de Desire HD.

De Desire HD heeft als nadeel dat de batterij wat minder krachtig is maar dit is al deels opgelost door een software update en is verder op te lossen door te under clocken wanneer dit mogelijk is.

Desire HD is lekker groot , veel te customizen qua software, batterijduur is gemiddeld, camera presteert goed (al is dit voor mij niet van belang). De camera zit wel wat apart gemonteerd en steekt iets uit maar dit heeft praktisch niet echt nadelen.

Twijfelde idd ook tussen de Galaxy S en de Desire HD.
Denk dat ik toch maar voor de Desire HD ga, overall betere kwaliteit imo.
En die batterij... ben toch niet van plan om er 10 uur per dag op te gamen of w/e, dus dat zal wel meevallen, elke avond gewoon aan de oplader en dan kan ik er weer mee door :)

Twijfelde idd ook tussen de Galaxy S en de Desire HD.
Denk dat ik toch maar voor de Desire HD ga, overall betere kwaliteit imo.
En die batterij... ben toch niet van plan om er 10 uur per dag op te gamen of w/e, dus dat zal wel meevallen, elke avond gewoon aan de oplader en dan kan ik er weer mee door :)
Ik heb de drie eerder beschreven telefoons in handen gehad en moet zeggen dat de Galaxy nogal breekbaar aanvoelt.

De Desire HD lag het beste in de hand , mooiste qua design , doet op geen enkel gebied softwarematig onder voor de andere twee, hardwarematig is de Desire HD zelfs beter.

De IPhone vond ik de sterkste tegenstander ten opzichte van de Desire HD maar de Desire HD heeft meer vrijheid qua customizing , iets sneller en een iets groter scherm. Daarom is mijn keus bij de Desire HD gevallen.

Pfff die desire HD is echt de geilste op de moment. Qua hardware doet hij zeker niet onder voor de iphone, qua soepelheid misschien maar dat zal je amper merken.
Maar het grote voordeel is idd de customizing. Ik heb op mijn wildfire al meerdere ROMs gehad, waardoor het aanvoelt dat je telkens een nieuwe smartphone vasthebt. Er zijn eindeloos veel settings etc.

Langs de andere kant is er weinig verschil tussen desire HD en desire en is ie wel 200 euro duurder. wat denk jij adhoc?

Net een paar abonnementen bekeken, wil toch echt wel onbeperkt internet.
Met de zelfde maandelijke kosten (1 jarig abbo) kost de Desire 270 euro en de Desire HD +/- 300
Dan ga ik toch echt voor de HD :p

Pfff die desire HD is echt de geilste op de moment. Qua hardware doet hij zeker niet onder voor de iphone, qua soepelheid misschien maar dat zal je amper merken.
Maar het grote voordeel is idd de customizing. Ik heb op mijn wildfire al meerdere ROMs gehad, waardoor het aanvoelt dat je telkens een nieuwe smartphone vasthebt. Er zijn eindeloos veel settings etc.

Langs de andere kant is er weinig verschil tussen desire HD en desire en is ie wel 200 euro duurder. wat denk jij adhoc?

Ik heb ze beiden in mijn handen gehad en geprobeerd qua gebruiksvriendelijkheid. De HD is zijn geld waard maar meer bestemd voor de personen die de telefoon ook als entertainment gebruiken zoals bijvoorbeeld filmpjes kijken, veel browsen en apps gebruiken.

Naar mijn mening is de desire meer de zakelijke variant van de HD , het AMOLED scherm is trouwens heerlijk al zijn er bepaalde kleuren zoals groen die té groen zijn en soms een vertekend beeld geven qua kleurweergave.

Ik gebruik mijn telefoon ook veel voor browsen, muziek, filmpjes en apps en tijdens het proberen heb ik ondervonden dat ik het prettiger werken vind op de HD echter heeft deze dan weer als nadeel dat hij vrij groot is...

Ik heb mijn telefoon via abbonement verkregen dus prijs was voor mij niet zo'n issue zolang ik maar niet hoef bij te betalen. Als ik het kijk naar de losse verkoop prijs zou ik alsnog gaan voor de HD want zoals al eerder gezegt zou ik mij storen aan de vaak te felle kleuren van het amoled scherm...maar voor 200 euro verschil kan je daar mischien wel aan wennen.

Laatst bewerkt:
Sinds een uur in bezit van mijn Desire HD , leuk speelgoed maar wel even wennen gezien ik een X1 gewend ben. :D

Ik ben ook van plan om een android phone te kopen, budget is 250-300. Hoop hiermee iets mois te kopen.

Laatst bewerkt:
Iemand van de kenners hier die weet of sony ericsson x 10 mini pro goed is?

Iemand van de kenners hier die weet of sony ericsson x 10 mini pro goed is?

Ik ben sowieso al niet voor Sony Ericsson qua smartphones. Heb er wel eentje gezien, maar ze lijken allemaal op elkaar ook qua naam. Er staat officieel android op, maar het heeft een slechte UI vind ik. Ik zou 'm niet kopen. Blijkt ook dat ie stock 1.6 is (even snelle google), dus een update naar 2.2 zal je waarcshijnlijk niet krijgen.

Met een budget van het jouwe, koop je het best:

HTC wildfire
LG optimus One

Die optimus valt zeker te overwegen hoor, ik zou wel eerst wat refs checken voor je'm koopt.

gisteren in mediamarkt wat gespeeld. In zijn prijsklasse viel de wildfire mij heel goed mee.
De desire hd is mij iets te groot (en te duur) de desire en legend vallen mij het best mee.
Heb een aanbieding van 350 voor de desire gemist. Vertrek in februari week op reis. Geef het tot na mijn reis om te wachten anders wordt het kopen.

Terug
Naar boven