- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand die FatSecrets Calorie Teller gebruikt? en JEFIT?
Ik had -zoals vele- de IPhone , Samsung Galaxy I9000S en de HTC Desire serie als potentiele kandidaten.Over een weekje loopt mijn abonnement af, zit er ook zeker aan te denken om een HTC Desire HD te nemen. Iemand anders nog suggesties?
Ik had -zoals vele- de IPhone , Samsung Galaxy I9000S en de HTC Desire serie als potentiele kandidaten.
Persoonlijk vond ik de IPhone overrated, te duur en vrijwel niet customizen echter is het pakket wel aardig compleet
De Samsung Galaxy I9000S blijkt nog wel eens problemen te hebben met de GPS unit en is iets trager dan de Desire HD.
De Desire HD heeft als nadeel dat de batterij wat minder krachtig is maar dit is al deels opgelost door een software update en is verder op te lossen door te under clocken wanneer dit mogelijk is.
Desire HD is lekker groot , veel te customizen qua software, batterijduur is gemiddeld, camera presteert goed (al is dit voor mij niet van belang). De camera zit wel wat apart gemonteerd en steekt iets uit maar dit heeft praktisch niet echt nadelen.

Ik heb de drie eerder beschreven telefoons in handen gehad en moet zeggen dat de Galaxy nogal breekbaar aanvoelt.Twijfelde idd ook tussen de Galaxy S en de Desire HD.
Denk dat ik toch maar voor de Desire HD ga, overall betere kwaliteit imo.
En die batterij... ben toch niet van plan om er 10 uur per dag op te gamen of w/e, dus dat zal wel meevallen, elke avond gewoon aan de oplader en dan kan ik er weer mee door![]()
Pfff die desire HD is echt de geilste op de moment. Qua hardware doet hij zeker niet onder voor de iphone, qua soepelheid misschien maar dat zal je amper merken.
Maar het grote voordeel is idd de customizing. Ik heb op mijn wildfire al meerdere ROMs gehad, waardoor het aanvoelt dat je telkens een nieuwe smartphone vasthebt. Er zijn eindeloos veel settings etc.
Langs de andere kant is er weinig verschil tussen desire HD en desire en is ie wel 200 euro duurder. wat denk jij adhoc?
Iemand van de kenners hier die weet of sony ericsson x 10 mini pro goed is?