XXL Nutrition

Android topic

Speel je met die sensor of met touchscreen? Dat laatste is beter!
sorry voor de vage uitleg :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 13:18 ----------

Ja klopt heb het even gespeeld, maar is niet veel aan eigenlijk ... :p

haha, ik speel het echt veel. Ik rijd bijna wereldrecords in pro league dus dan vind ik t al leuker:rolleyes:

Heren ik heb een probleem, ik heb een backup gemaakt van me SD kaart, met het idee dat alle apps dan wel bewaard bleven. Nu heb ik de telefoon opgestuurd naar reparatie en terug gekregen maar nu word mijn SD kaart amper uitgelezen, op wat contacten na. Hoe krijg ik dit weer aan het werk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Titanium backup gebruikt?
Sowieso eerst je apps terug installen?

Zijn er hier nog mensen die Viber gebruiken? Werkt het goed?

Zijn er hier nog mensen die Viber gebruiken? Werkt het goed?
Nadeel van 3g is dat als je beweegt (dus in de auto of trein zit bijvoorbeeld) de verbinding veel minder is. Dan werkt viber dus ook een stuk slechter... Via wifi of als je stil staat werkt het wel goed, maar je kunt er dus niet blindelings op vertrouwen

Heren ik heb een probleem, ik heb een backup gemaakt van me SD kaart, met het idee dat alle apps dan wel bewaard bleven. Nu heb ik de telefoon opgestuurd naar reparatie en terug gekregen maar nu word mijn SD kaart amper uitgelezen, op wat contacten na. Hoe krijg ik dit weer aan het werk?

Dit is niet de juiste wijze om je apps in een backup te plaatsen...zelfde app installeren en hopen dat hij de data niet overschrijft en anders kan je waarschijnlijk beter je SD card formateren.

Voor een backup maken van apps zijn apps die dit op de juiste wijze doen, die installeer je na het herstel en dan kan je alles recoveren of wanneer je geroot bent gewoon een nandroid backup (complete rom backup) maken en alles recoveren na herstel.

Ik heb 2.3.7 op gerootte X10.
Overclocked op 1036mhz, want hoger kan hij niet aan bij mij.
Zat op Doom's kernel voor een overclocked en undervolted X10, maar 1200mhz alleen maar WLOD's en random reboots.
FXP werkt voor mij perfect qua kernel en rom.
Heb ook ICS er al even op gehad, maar is een alpha versie en zeer instabiel.
Bijna alle apps die ik heb zijn original en fully paid versions.
Ben niet zo'n gratis fanaat, je kan er vaak toch meer mee en dan, die gasten steken er ook aardig wat uren in.

En wat betreft die SD kaart, das logisch, je Dalvik Cache is compleet leeg na reparatie want alles word gewist.
Dus de content staat op je SD kaart, maar heeft niets om het naar toe te kopieren op je telefoon. Er is geen pad voor, daarom juist altijd die Titanium ;)
Heb je geen gerootte telefoon, kan je eerder de voorkeur geven aan MyBackUp van Rerware. Titanium is echt gemaakt voor rooted phones ;)
Heb trouwens wel een Kingston 32GB class 10 SD kaart, werkt net ff wat lekkerder dan een class 2 of 4 :)

Deze vraag ook al in een andere topic gesteld, maar misschien dat ik dat beter hier doe...

Ben aan het twijfelen tussen 2 telefoons, namelijk de HTC Wildfire S en Sony Ericsson Xperia. Beide in bezit van Android, alleen vraag ik me af waarom de homescreens van beide zo verschillend zijn? Die van HTC lijkt mij erg handig...

Zie spoiler:

HTC:
htc_wildfire_s_homescreen1.jpg

Xperia:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dit alleen vanwege het verschil van merk? Ze zijn beide in bezit van Android 2.3, dus het moet mogelijk zijn om ze allebei precies hetzelfde thema te geven, right?

Heb alleen ervaring met iOS dus vandaar deze vraag

Deze vraag ook al in een andere topic gesteld, maar misschien dat ik dat beter hier doe...

Ben aan het twijfelen tussen 2 telefoons, namelijk de HTC Wildfire S en Sony Ericsson Xperia. Beide in bezit van Android, alleen vraag ik me af waarom de homescreens van beide zo verschillend zijn? Die van HTC lijkt mij erg handig...

Zie spoiler:

HTC:
htc_wildfire_s_homescreen1.jpg

Xperia:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dit alleen vanwege het verschil van merk? Ze zijn beide in bezit van Android 2.3, dus het moet mogelijk zijn om ze allebei precies hetzelfde thema te geven, right?

Heb alleen ervaring met iOS dus vandaar deze vraag

Je kan zelfs android eruit laten zien als iOS. Je hebt roms (custom software) voor android die gebaseerd zijn om MIUI. Dat is min of meer een visuele combinatie van beide, maar nog wel of droid software ;)

Je kan zelfs android eruit laten zien als iOS. Je hebt roms (custom software) voor android die gebaseerd zijn om MIUI. Dat is min of meer een visuele combinatie van beide, maar nog wel of droid software ;)

Allemaal ''legaal'' ? Mijn iOS is gehacked en daarbij kan ik ook allemaal van die vage dingen doen...
Maar wil mijn nieuwe telefoon gewoon normaal laten.

Dus ik zou bij die Xperia de hele uitstraling van de HTC Wildfire kunnen kopiëren?

Allemaal ''legaal'' ? Mijn iOS is gehacked en daarbij kan ik ook allemaal van die vage dingen doen...
Maar wil mijn nieuwe telefoon gewoon normaal laten.

Dus ik zou bij die Xperia de hele uitstraling van de HTC Wildfire kunnen kopiëren?

Je kan het in de buurt van legaal laten en widgets installeren.
Je kan de ADWlauncher bijvoorbeeld installeren, dat is een homescreen vervanger en dan kan je een htc skin erover gooien.
Ook kan je themechooser installeren en dan een htc skin installeren.

Dan laat je het heel erg legaal, maar heb je toch een beetje het htc gevoel.
BeautifulWidgets is ook heel erg dicht in de buurt van de HTC klok ;)

Zal vast wel is gepost zijn in het topic maar.

Blackmarket is wel een leuke is net de android market alleen daar kan je alle full versions direct downloaden zonder dat je een .apk via je pc moet downloaden en installeren.

Alarm clock extreme is ook wel leuk rekensommetjes oplossen voordat je je wekker pas kan laten snoozen of stop zetten :)

Ik ben meer fan van HTC maar dat is misschien wel omdat ik meer bekend ben met de software van HTC dan die van SE

Samsung Galaxy S2 best bestand tegen vrieskou

9
Share
Er is een onderzoek geweest naar welk toestel het beste tegen echte wintertemperaturen bestand is. Erg toepasselijk voor het huidige weer in Nederland, maar wetenschappers beweren dat we in de toekomst elk jaar wel dergelijke temperaturen kunnen verwachten als nu in Europa. Het onderzoek werd gesplitst tussen smartphones en zogenoemde feature phones (gewone GSM’s), waarbij werd gekeken tot welke vriestemperatuur het toestel nog functioneert.

Dit onderzoek is uitgevoerd door het Finse bedrijf MikroPC en in de categorie smartphones behaalde de Samsung Galaxy S2 het beste resultaat, die nog werkte bij een temperatuur van -35 °C. Het minst bestand tegen de kou waren de iPhone 4 van Apple en de Nokia N9, die beide bij -5 °C al kuren vertoonden. De iPhone gaf een SIM-kaart fout aan en de N9 gaf een melding over de batterij.

Lager dan -10 °C begaven bijna alle toestellen het met een LCD scherm, maar het AMOLED scherm van de Galaxy S2 bleef bij een temperatuur van – 35°C nog voldoende reactief.

In de categorie feature phones functioneerden de toestellen Nokia C1 en E65 zelf nog onder een temperatuur van -40 °C.

Kom ff een gratis app aanraden:

https://market.android.com/details?id=com.app.grandag.trackchecker&hl=nl

Waar je een pakje ook naar toe stuurt of ontvangt, de app ziet zelf aan de code welke maatschappij het is en kijkt om de x uur (instelbaar) of er wijzigingen zijn. Van alles is in te stellen. Dan weet je waar je pakje is en wanneer de postbode ongeveer komt. Heel overzichtelijk meerdere pakketjes onder elkaar in een kolom. Voor mij een *****!

Laatst bewerkt:
Android bezitters. Als je tussen nu en 23 maart registreert of inlogt op box.com krijg je als android-gebruiker gratis life-time 50GB online opslag. Geen idee wat ik in hemelsnaam in de cloud moet opslaan maar toch, je kan het maar vast hebben.

mijn hannspad loopt nu op 2x1,4 ghz......heerlijk. Mijn telefoon is 2x1,5ghz maar die pad is vele malen sneller. Komt denk ik omdat er een custom rom op staat. Moet mijn telefoon ook maar snel modden naar een custom rom ics want dat sense kost geheugen en snelheid (al die troep zoals facebook, twitter enz ben ik dan ook kwijt)

mijn hannspad loopt nu op 2x1,4 ghz......heerlijk. Mijn telefoon is 2x1,5ghz maar die pad is vele malen sneller. Komt denk ik omdat er een custom rom op staat. Moet mijn telefoon ook maar snel modden naar een custom rom ics want dat sense kost geheugen en snelheid (al die troep zoals facebook, twitter enz ben ik dan ook kwijt)

Sense vreet geheugen maar ook veroorzaakt het een heerlijke accu drain :D

Android bezitters. Als je tussen nu en 23 maart registreert of inlogt op box.com krijg je als android-gebruiker gratis life-time 50GB online opslag. Geen idee wat ik in hemelsnaam in de cloud moet opslaan maar toch, je kan het maar vast hebben.

Signed up maar niets extra's hoor...kan niet eens met de mobiele app inloggen...moet via browser anders blijft hij foutmeldingen geven. Heb het er maar weer afgedonderd.

zo heb ics er ff op gezet. Is helaas wel sense 3.6 maar moet zeggen dat het veel beter draait. Zie dat sense 4 er ook al is als custom rom. Nu ff geen tijd maar die ga ik zeker volgende week ook ff proberen.

Is er al een stabiele rom van 4.0 voor Sg2? Zonder bugs enzo.

Terug
Naar boven