MuscleMeat

Android topic

Is er al een stabiele rom van 4.0 voor Sg2? Zonder bugs enzo.

ik zat cyanogenmod 9 nightlybuild dus dat betekend volgens mij dat de stable versie er ook al is kzal ff kijken moet die er ook nog op zetten, SG2 ftw

edit://
stable versie is er nog niet maar wel elke keer nightly builds volgens mij zijn die al redelijk stable

ik zat cyanogenmod 9 nightlybuild dus dat betekend volgens mij dat de stable versie er ook al is kzal ff kijken moet die er ook nog op zetten, SG2 ftw

edit://
stable versie is er nog niet maar wel elke keer nightly builds volgens mij zijn die al redelijk stable

Oke bedankt.

Ik ben alle info tot me eigen aan het maken. Op mijn telefoon staat nu nog de orginele firmare via kies.
Dus ik vind het allemaal best spannend.:D

Oke bedankt.

Ik ben alle info tot me eigen aan het maken. Op mijn telefoon staat nu nog de orginele firmare via kies.
Dus ik vind het allemaal best spannend.:D

is vrij makkelijk allemaal. Kijk anders ff op tweakers of meteen op xda. Daar staat stap voor stap hoe je een custom rom flashed. Ik kan nu op mijn tablet en telefoon gewoon via clockwordmod tussen roms kiezen waar ik backups van gemaakt heb......wel grappig.

Laatst bewerkt:
Ik las 2 weken terug dat de ICS voor galaxy2 bijna af is(de officiële), mogelijk kun je daar op wachten als je niet teveel wilt veranderen aan je telefoon. Ikzelf draai LeeDroid op mijn HTC.

is vrij makkelijk allemaal. Kijk anders ff op tweakers of meteen op xda. Daar staat stap voor stap hoe je een curstom rom flashed. Ik kan nu op mijn tablet en telefoon gewoon via clockwordmod tussen roms kiezen waar ik backups van gemaakt heb......wel grappig.

Heb idd op tweakers gelezen.
Als ik het goed begrijp moet je eerst de telefoon roote na een admin account. En daarna kan je telefoon flashe.

Ik begreep alleen dat er nog geen stabiele versie van 4.0 is.

volgende week komt 4.0 officieel voor sgs 2

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.087
Zijn er nog mensen die google calendar op hun desktop gebruiken? Ik heb namelijk moeilijkheden met de kalender van mijn motorola te syncen met deze desktop. Het gaat namelijk one-way ipv 2 way.

Of hoe doen jullie het?

Heb idd op tweakers gelezen.
Als ik het goed begrijp moet je eerst de telefoon roote na een admin account. En daarna kan je telefoon flashe.

Ik begreep alleen dat er nog geen stabiele versie van 4.0 is.

voor de htc sensation wel iig. Zoek nu nog een stabiele ics 4.0.3 zonder sense. Dat moet echt rete soepel werken. Al die lagen die die telefoon fabrikanten er over heen bouwen zorgen voor veel lag en een enorm disco tiener/ teletubbie/ apple gehalte.

Ik las dat wat langer duurde.

Maar goed. Ik ben helemaal klaar met samsung kies namelijk.

Kies had ik goed werkend op me laptop.

Laptop een keer opnieuw geïnstalleerd. En ik krijg kies nu niet meer aan de praat. Ben al 2 dagen bezig, mij zelf helemaal rot gezocht

Zie hier:
http://www.androidworld.nl/forum/sa...rten-kiespdlr-werkt-niet-meer.html#post275462

Waarom zou je kies willen gebruiken?

Ik heb Kies nog nooit gebruikt en had een sgs1 en nu een sgs2. Nog nooit Kies nodig gehad en ik doe veel met mijn telefoon.

Waarom zou je kies willen gebruiken?

Ik heb Kies nog nooit gebruikt en had een sgs1 en nu een sgs2. Nog nooit Kies nodig gehad en ik doe veel met mijn telefoon.

Ja wat denk je:D Om de nieuwe android er op te knallen. En contacten, apps en alles te backuppe

Ja wat denk je:D Om de nieuwe android er op te knallen. En contacten, apps en alles te backuppe

Owja, helemaal vergeten. :p Kdoe altijd via Odin.

En gebruik je geen gmail? Zoja dan kun je je contacts met gmail syncen, superhandig als je van telefoon wisselt en verloopt de integratie beter.

Succes tho.

Owja, helemaal vergeten. :p Kdoe altijd via Odin.

En gebruik je geen gmail? Zoja dan kun je je contacts met gmail syncen, superhandig als je van telefoon wisselt en verloopt de integratie beter.

Succes tho.

Naja kwam er gister pas achter dat je met Odin dus ook de officele firmware er op kan knallen. :D

Maarja even wachten deze maand op 4.0. Maar ben eigenlijk die Touchwizz laag van samsung wel beu.

Nog meer Android Revolution HD gebruikers hier?

Ik las dat wat langer duurde.

Maar goed. Ik ben helemaal klaar met samsung kies namelijk.

Kies had ik goed werkend op me laptop.

Laptop een keer opnieuw geïnstalleerd. En ik krijg kies nu niet meer aan de praat. Ben al 2 dagen bezig, mij zelf helemaal rot gezocht

Zie hier:
http://www.androidworld.nl/forum/sa...rten-kiespdlr-werkt-niet-meer.html#post275462

http://tweakers.net/nieuws/80444/samsung-brengt-android-40-voor-galaxy-s-ii-volgende-week-uit.html

net mijn sgs2 binnen, van blackberry overgestapt op deze mooie jongen. Zijn er bepaalde dingen die ik sowieso moet doen of sowieso niet (als het gaat om dingen installeren)? :cool:

net mijn sgs2 binnen, van blackberry overgestapt op deze mooie jongen. Zijn er bepaalde dingen die ik sowieso moet doen of sowieso niet (als het gaat om dingen installeren)? :cool:

lekker expirimenteren met custom roms! doen.
kijk bv naar CyanogenMod 7. lekker kaal android en alle samsung bloatware is gestript. dat in combinatie met voltagecontrol kan je wel flink wat extra batterijtijd eruit halen.

Weer lekker van samsung. Kondigen ze op de website en twitter aan dan 4.0 Zaterdag beschikbaar komt voor NL. Verwijderen ze vandaag weer het bericht.

Terug
Naar boven