AndroidHealthClinic

Android topic

Nou het was vandaag wachten op 4.0 voor de sg2, maar die is er niet voor NL gekomen. Wel voor andere landen zoals Polen. Deze versie was ook via Odin te installeren.

Ik lees nu al veel negatieve berichten. De touchwizz laag van samsung houd veel functies tegen van 4.0.

Ik ga wachten op een stabiele rom van 4.0 en die ga ik er op knallen. Ik wil vol gebruik kunnen maken van de functies van 4.0 en niet die lelijke touchwizz laag er overheen.

Weet iemand welke telefoon de komende tijd uit komen? Zoek een leuke telefoon aangezien me contract binnenkort afloopt

Weet iemand of je de machtigingen van apps kan wijzigen? Ik vind het een beetje jammer dat elk k*t appje van 2mb mijn tel gegevens uitleest, locatie bijhoudt etc. Heb een galaxy s2 btw.

Als ik van 09:00 / 18:30 op school ben dan moet ik 'm tussendoor opladen anders haalt ie het niet :O

Ik moest serieus een half uur kijken voor ik doorhad wat het was. Het is dus gewoon een reservebatterij en een aangepaste achterkant voor de galaxy s2 zodat die batterij erinpast. Als je batterij plat is, kan je hem dus direct vervangen door de andere die erin zit.

Hele domme vraag, maar heb pas net voor het eerst mijn android toestel...

Maar hoe kan ik mijn AccuWeather locatie wijzigen? Kan 'm nergens vinden in de applicatie lijst en kreeg alleen maar de instellingen lijst te zien toen ik er voor het eerst op drukte.

Heb je nog handige tips, apps, updates? Ik gebruik alleen de rom en titanium backup om de onzinnige apps weg te gooien.

Ik gebruik CWM voor de backups. Nadeel van deze ROM is dat er geen auto updates verkrijgbaar zijn, dit dient dus geheel manueel gedaan te worden via bijvoorbeeld de website.

Als file explorer heb ik Root Explorer, Deamon Tools heb ik de governor licht aangepast (min/max batterij verbruik tijdens bepaalde modussen).

Een groot aantal apk files die ik niet gebruik (HTC Sense, Twitter etc) heb ik verplaatst van de system map naar een submap back up (verwijderen doe ik liever niet i.v.m. eventueel terug kunnen of willen plaatsen)

Ik vind de ROM goed in elkaar gezet, zeer goede online hulp heeft via IRC chat (veelal engels).

Hele domme vraag, maar heb pas net voor het eerst mijn android toestel...

Maar hoe kan ik mijn AccuWeather locatie wijzigen? Kan 'm nergens vinden in de applicatie lijst en kreeg alleen maar de instellingen lijst te zien toen ik er voor het eerst op drukte.
Als je de widget toevoegt op een scherm en je klikt erop dan zie je het meerdaagse overzicht. Als je dan op de menu knop drukt krijg je als het goed is 1 optie "Instellingen" waar je de locatie kan kiezen.

Als je de widget toevoegt op een scherm en je klikt erop dan zie je het meerdaagse overzicht. Als je dan op de menu knop drukt krijg je als het goed is 1 optie "Instellingen" waar je de locatie kan kiezen.

Nice! Wist niet dat android zo werkte :o
Karma on the way

Hoe heet die app die je internet verbruik bijhoudt?

Terug
Naar boven