G
Gast 60484
Heb je nog handige tips, apps, updates? Ik gebruik alleen de rom en titanium backup om de onzinnige apps weg te gooien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben de accuduur van mijn Samsung Galaxy S2 zo zat dat ik dit ding maar heb besteld: http://dx.com/replacement-3-7v-3500mah-battery-w-battery-cover-for-samsung-i9100-73784
Mooi is anders maar dan gaat ie wel een hele dag mee![]()
Als ik van 09:00 / 18:30 op school ben dan moet ik 'm tussendoor opladen anders haalt ie het niet :O
Ik ben de accuduur van mijn Samsung Galaxy S2 zo zat dat ik dit ding maar heb besteld: http://dx.com/replacement-3-7v-3500mah-battery-w-battery-cover-for-samsung-i9100-73784
Mooi is anders maar dan gaat ie wel een hele dag mee![]()
Ik moest serieus een half uur kijken voor ik doorhad wat het was. Het is dus gewoon een reservebatterij en een aangepaste achterkant voor de galaxy s2 zodat die batterij erinpast. Als je batterij plat is, kan je hem dus direct vervangen door de andere die erin zit.
Heb je nog handige tips, apps, updates? Ik gebruik alleen de rom en titanium backup om de onzinnige apps weg te gooien.
Als je de widget toevoegt op een scherm en je klikt erop dan zie je het meerdaagse overzicht. Als je dan op de menu knop drukt krijg je als het goed is 1 optie "Instellingen" waar je de locatie kan kiezen.Hele domme vraag, maar heb pas net voor het eerst mijn android toestel...
Maar hoe kan ik mijn AccuWeather locatie wijzigen? Kan 'm nergens vinden in de applicatie lijst en kreeg alleen maar de instellingen lijst te zien toen ik er voor het eerst op drukte.
Als je de widget toevoegt op een scherm en je klikt erop dan zie je het meerdaagse overzicht. Als je dan op de menu knop drukt krijg je als het goed is 1 optie "Instellingen" waar je de locatie kan kiezen.

Weet iemand of je de machtigingen van apps kan wijzigen? Ik vind het een beetje jammer dat elk k*t appje van 2mb mijn tel gegevens uitleest, locatie bijhoudt etc. Heb een galaxy s2 btw.
Hoe heet die app die je internet verbruik bijhoudt?