MuscleMeat

Android topic

Ik ben sowieso al niet voor Sony Ericsson qua smartphones. Heb er wel eentje gezien, maar ze lijken allemaal op elkaar ook qua naam. Er staat officieel android op, maar het heeft een slechte UI vind ik. Ik zou 'm niet kopen. Blijkt ook dat ie stock 1.6 is (even snelle google), dus een update naar 2.2 zal je waarcshijnlijk niet krijgen.

Met een budget van het jouwe, koop je het best:

HTC wildfire
LG optimus One

Die optimus valt zeker te overwegen hoor, ik zou wel eerst wat refs checken voor je'm koopt.
Ik heb m bekeken vandaag ( de ericsson) en er stond da je kon updaten. Ik ben echt verliefd geworden op die gsm.:heart:http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVncanFAWTxteGhXB6hxXmrWOtveATTZmIViGxO3BlbvxkD8w_qw&t=1 Maar wat bedoel je met een slechte UI? Ik ben echt een noob hierin :P
Die gsms' die je opnoemt heb ik ook bekeken en die zijn niet echt mijn smaak qua design eerlijk gezegd.

edit: je bedoelt waarschijnlijk user interface. Mja, je kan wel gelijk hebben, maar ik ben vrij snel tevreden :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
gisteren in mediamarkt wat gespeeld. In zijn prijsklasse viel de wildfire mij heel goed mee.
De desire hd is mij iets te groot (en te duur) de desire en legend vallen mij het best mee.
Heb een aanbieding van 350 voor de desire gemist. Vertrek in februari week op reis. Geef het tot na mijn reis om te wachten anders wordt het kopen.

Als je nog langer wacht, kan je ineens voor andere nieuwe modellen gaan die uitkomen :p

Ik heb m bekeken vandaag ( de ericsson) en er stond da je kon updaten. Ik ben echt verliefd geworden op die gsm.:heart:http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVncanFAWTxteGhXB6hxXmrWOtveATTZmIViGxO3BlbvxkD8w_qw&t=1 Maar wat bedoel je met een slechte UI? Ik ben echt een noob hierin :P
Die gsms' die je opnoemt heb ik ook bekeken en die zijn niet echt mijn smaak qua design eerlijk gezegd.

edit: je bedoelt waarschijnlijk user interface. Mja, je kan wel gelijk hebben, maar ik ben vrij snel tevreden :P

Ja user interface.
Ik zou die ericsson echt niet kopen, maar wie ben ik! En updaten naar wat? Naar 2.1? of naar 2.2?
Zie dat je zeker 2.2 kunt bereiken, aangezien deze update enorm veel doet aan het toestel qua snelheid en performance. 2.3 is geen vereiste, en zal je waarschijnlijk toch niet krijgen.

Ja user interface.
Ik zou die ericsson echt niet kopen, maar wie ben ik! En updaten naar wat? Naar 2.1? of naar 2.2?
Zie dat je zeker 2.2 kunt bereiken, aangezien deze update enorm veel doet aan het toestel qua snelheid en performance. 2.3 is geen vereiste, en zal je waarschijnlijk toch niet krijgen.
naar 2.1. Eerst was ik zeker dat ik die ging kopen, maar nu denk ik niet. Schijnt dat je hiermee niet alle apps kan downloaden door onder andere de lage resolutie en klein scherm??? En batterijduur schijnt ook heel kort te zijn zeker als je upgradet naar 2.1.
Moet mijn zoektocht terug vanaf nul beginnen :fuu:

Batterij wordt echt beter door naar 2.2 te gaan. De Ericson heeft ongeveer dezelfde resolutie als de wildfire, denk dezelfde, geen zin om het op te zoeken. Ik kan alles downloaden buiten 3D spelen/applicaties en die zijn er amper. Voor de rest is 99% te downloaden hoor

Batterij wordt echt beter door naar 2.2 te gaan. De Ericson heeft ongeveer dezelfde resolutie als de wildfire, denk dezelfde, geen zin om het op te zoeken. Ik kan alles downloaden buiten 3D spelen/applicaties en die zijn er amper. Voor de rest is 99% te downloaden hoor
die ericsson kan maar tot 2.1 en heb bij reviews van mensen gelezen dat als ze hebben geupgradet de batterij maar max 1 dag meegaat. :eek:
240x320 is de resolutie

Koop sowieso eentje die 2.2 heeft of krijgt na updating.
Batterij max 1 dag is bij alle nieuwe smartphones zo. Het is zo verslavend dat je er lang mee bezig bent, en de batterij trekt dit maar 1 dag. Ook hoge klasse smartphones als desires en iphones hebben dit probleem, maar na wat updating en applicaties kan je je batterij toch serieus lengen.

Als je nog langer wacht, kan je ineens voor andere nieuwe modellen gaan die uitkomen :p

Idd, heb nu gezien dat em bij belcompany staat voor 399. Heb nog 100 euro waardebons voor een shooppingcenter (waar een belcompany inzit)dus dat maakt 299 en nog 2 oude gsms (40euro bij inleveren?). Kom ik tussen de 250 en 300 (naargelang wat ik voor de oude krijg) Niet twijfelen zeker?

iemand zijn wildfire al update gegeven naar 2.3.2?
Denk dat ik vanaaf even flash kijken hoe dat is... 2.2 verveeld me alweer!

Koop sowieso eentje die 2.2 heeft of krijgt na updating.
Batterij max 1 dag is bij alle nieuwe smartphones zo. Het is zo verslavend dat je er lang mee bezig bent, en de batterij trekt dit maar 1 dag. Ook hoge klasse smartphones als desires en iphones hebben dit probleem, maar na wat updating en applicaties kan je je batterij toch serieus lengen.
ok thanks man.

jep die ja moeite waard om te flashen?
Heb nu [Link niet meer beschikbaar] bevalt prima opzich

Damn je hebt nog niet eens CM6 ? :D
Heb zelf de CM6 en wildpuzzle geprobeerd. Sense based is echt niets voor mij, zo saai! CM6 was prachtig.

CM7 nog beter :cool:
Batterij gaat veel langer mee, en je phone wordt super smooty. Hij is echt snel man! Heb er ook even Launcherpro opgezet (is gratis), en dat zijn vette futures man.
Het enige waarmee je moet 'oppassen' is de nightly build die je kiest. Er zijn erbij waarbij de GPS niet werkt. Bij build 0 werkt 'm. Normaal alles na 16 ook, maar ik heb eergisteren de 17 erop gezet en heb toch probs met GPS. Ga het nu nog eens checken, even naar buiten.

EDIT: ok werkt.

Damn je hebt nog niet eens CM6 ? :D
Heb zelf de CM6 en wildpuzzle geprobeerd. Sense based is echt niets voor mij, zo saai! CM6 was prachtig.

CM7 nog beter :cool:
Batterij gaat veel langer mee, en je phone wordt super smooty. Hij is echt snel man! Heb er ook even Launcherpro opgezet (is gratis), en dat zijn vette futures man.
Het enige waarmee je moet 'oppassen' is de nightly build die je kiest. Er zijn erbij waarbij de GPS niet werkt. Bij build 0 werkt 'm. Normaal alles na 16 ook, maar ik heb eergisteren de 17 erop gezet en heb toch probs met GPS. Ga het nu nog eens checken, even naar buiten.

EDIT: ok werkt.

Ja was altijd sense fan, maar nu toch maar proberen dan, na trainen maar eens flashen! TNX man voor de info

DK is ook lekker snel hoor, angry birds kon ik gewoon normaal spelen zonder echt vertraging...
Dat is op puzzel rom en die anderen toch wel net even anders.. (igg met sense)

Ja was altijd sense fan, maar nu toch maar proberen dan, na trainen maar eens flashen! TNX man voor de info

DK is ook lekker snel hoor, angry birds kon ik gewoon normaal spelen zonder echt vertraging...
Dat is op puzzel rom en die anderen toch wel net even anders.. (igg met sense)

Ben niet echt fan van de games, er zijn er amper leuke voor de low-ends. Enkel doodle jump ben ik een grote fan van :D download staat in OP. Angry birds wil nooit starten wanneer ik deze opstart..

Ben niet echt fan van de games, er zijn er amper leuke voor de low-ends. Enkel doodle jump ben ik een grote fan van :D download staat in OP. Angry birds wil nooit starten wanneer ik deze opstart..

klopt even beeldscherm uit doen, daarna weer aan doen, dan zit de resolutie goed! hij kan hem schijnbaar niet zelf schalen, ik heb hem igg wel werkent op mijn wildfire gekregen, achja in maart weer nieuwe telefoon kijken wat er dan is denk wel dat ik dan een top toestel ga halen hopelijk al dualcore :D

lg optimus x2 speed:)

klopt even beeldscherm uit doen, daarna weer aan doen, dan zit de resolutie goed! hij kan hem schijnbaar niet zelf schalen, ik heb hem igg wel werkent op mijn wildfire gekregen, achja in maart weer nieuwe telefoon kijken wat er dan is denk wel dat ik dan een top toestel ga halen hopelijk al dualcore :D

Dualcores van HTC zullen we te weten komen in februari!
Ondertussen is al bekend dat de quadcores er in de herst komen (niet spec bij HTC fzo)

Hoe bevalt deze? Ben benieuwd

is nog niet uit,komt eind februari, en htc dualcores kome pas eind van het jaar.

Terug
Naar boven