- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik doe er niet voor niets ''
'' bij.En jij gaat mij wijsmaken dat je kuur morgen begint?

b*ch please

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'' bij.

Ik doe er niet voor niets '''' bij.
En jij gaat mij wijsmaken dat je kuur morgen begint?
b*ch please![]()

Ik ben niet zo'n homo/klein meisje die een datum afspreekt en het vervolgens niet nakomt![]()

wist ik half maart veel dat ik 2 gigantische deadlines op 9 mei ging hebben![]()
Mijn god wat een homo excuus.
Er zijn genoeg intellectuelen die op de uni zitten op DBB, die naast hun deadlines gewoon roiden.

Hij heeft allang aangegeven iets later te gaan kuren. Wees blij dat hij er tenminste eerlijk over is itt veel anderen op dit forum die zogenaamd natural zijn.
En post even je normale stats als je wil. Ik gok dat de eerste regels de echte zijn maar toch.

Je vorige trainingen waren niet zo duidelijk als dezeEn Rippetoe zegt toch 1x5 deadliften? 110kg is wel vrij laag ook trouwens, zelfs in verhouding met je overige stats.

Oke op die fiets. Nouja nog een weekje toch en dan weer back to GetXXL zijn geniale schema en de spuit erin. Ik twijfel zelf nog steeds over kuren dus ben benieuwd wat het jou gaat brengen man.

Oke op die fiets. Nouja nog een weekje toch en dan weer back to GetXXL zijn geniale schema en de spuit erin. Ik twijfel zelf nog steeds over kuren dus ben benieuwd wat het jou gaat brengen man.

Staat in de eerste post of op de eerste pagina als het goed is.
(hoewel ik ook tren a heb liggen, maar die houd ik voor een maat bij
)gewoon 500 test only en hcg(hoewel ik ook tren a heb liggen, maar die houd ik voor een maat bij
)
hoeveel hcg zet je bro, en hoe vaak p week.
Nog bang voor gyno?