XXL Nutrition

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn god wat een homo excuus.

Er zijn genoeg intellectuelen die op de uni zitten op DBB, die naast hun deadlines gewoon roiden.

maar die zijn hetero;)

wat is dat trouwens met de 2 "homo"-beledigingen? boos vanwege het 'walg jij...' topic?:roflol:

Hij heeft allang aangegeven iets later te gaan kuren. Wees blij dat hij er tenminste eerlijk over is itt veel anderen op dit forum die zogenaamd natural zijn.

En post even je normale stats als je wil. Ik gok dat de eerste regels de echte zijn maar toch.

Hij heeft allang aangegeven iets later te gaan kuren. Wees blij dat hij er tenminste eerlijk over is itt veel anderen op dit forum die zogenaamd natural zijn.

En post even je normale stats als je wil. Ik gok dat de eerste regels de echte zijn maar toch.

ben rippetoe aan het doen, ga ff na:P

Je vorige trainingen waren niet zo duidelijk als deze ;) En Rippetoe zegt toch 1x5 deadliften? 110kg is wel vrij laag ook trouwens, zelfs in verhouding met je overige stats.

Je vorige trainingen waren niet zo duidelijk als deze ;) En Rippetoe zegt toch 1x5 deadliften? 110kg is wel vrij laag ook trouwens, zelfs in verhouding met je overige stats.

klopt, maar is mn eigen variant van rippetoe. Deadlift ging nog wel best, zou wel 1x5x120kg gekunnen hebben, maar dat is voor donderdag :)

Oke op die fiets. Nouja nog een weekje toch en dan weer back to GetXXL zijn geniale schema en de spuit erin. Ik twijfel zelf nog steeds over kuren dus ben benieuwd wat het jou gaat brengen man.

Wanneer ga je kuren?

Volg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven