XXL Nutrition

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kap je dan je hele cycle af ja..??

Ik zeg dit met alle respect, en niet om je te beledigen. Ik zie het wel eens bij meer mensen om me heen en dan denk ik: is bb/powerlifting wel de sport voor jou? Als je al die tijd en dedication in een andere hobbie zou stoppen waarvoor je misschien meer aanleg hebt zou je daar veel meer uit kunnen halen.

Ik zal er persoonlijk best moeite mee hebben om na tijden zulke dedication te hebben toch op relatief lage gewichten te blijven zitten en idem fysiek. Ben verder wel beetje met osonosovoso eens in dit topic. Een half jaartje echt strongman mannen training lijkt me je veel resultaat kunnen geven. Even gewoon frame bouwen. Als die genaile schema's etc kunnen niet op tegen noeste arbeid in de gym imo.

Maar BigKingXXL heeft er duidelijk meer kaas van gegeten dan ik. Maar paar vrachtwagentjes trekken en traktorbanden flippen zou mijn aanpak zijn om je fysiek eens ff een doorbraak te geven.

---------- Toegevoegd om 02:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Als ik de laatste pics in je andere log kijk zou ik je vet% niet op 12% schatten maar eerder op 15 a 16. Een deadlift van 5 x 120 moet man van 24 kunnen doen na 6 maanden trainen.

Ik zit hier niet om je af te zeiken, zie het meer als een reality check (zo zie ik het tenminste). Ik ken je trainingsverleden niet, maar deze stats zijn ****ed up voor iemans die langer dan 1 jaar in de gym zit. Als je nu gaat kuren kan ik me echt niet voorstellen dat een 50% increase in gains gaat maken en dat vast gaat houden. Imo zit er gewoon wat mis in je aanpak en ik voorzie niet echt dat die kuur blijven gaat zijn.

XXL heeft er bijna phd voor dus het zal niet uit de lucht komen vallen. Maar ik vind het raar om dit log te lezen en dan kuurplannen te zien. Heb het idee dat je dat lichaam nog ff moet ontmaagden ofzo.

Ik ben zelf nog nooit bij RPB geweest dus moet mijn mond houden (maar ik heb epic genetics), maar ik heb nog nooit een gast gezien die daar een jaar heen gaat en geen bijbaantje als portier kan krijgen.

Hoop dat we nog vriendjes kunnen blijven.

Homo.

Waarom gebruik jij van die verschrikkelijk vage gewichten, bij je eerste (working?) bp set 42,5KG. 4 sets later zit je op 70KG, en dan val je ineens weer terug op 42,5, vanwaar 42,5? Ben je zo vermoeid na die 70kg dat je geen 50 of 60 oid. er uit krijgt?

Waarom gebruik jij van die verschrikkelijk vage gewichten, bij je eerste (working?) bp set 42,5KG. 4 sets later zit je op 70KG, en dan val je ineens weer terug op 42,5, vanwaar 42,5? Ben je zo vermoeid na die 70kg dat je geen 50 of 60 oid. er uit krijgt?
En als je goed kijkt zie je dat ie een wijd spectrum aan herhalingen en gewicht pakt met die sets en bijgevolg zoveel mogelijk spiervezels optimaal mechanisch en metabool belast (tot zover mogelijk met die oefening). De twee fundamenten voor spierhypertrofie.

Zal die filosofie eens uitwerken op papier. Enige wat ik nog moet aanpakken is periodisering.

Heb toevallig vorige week het boek 'The MAX Muscle Plan' van Brad Schoenfeld gekocht; die doet eigenlijk exact hetzelfde maar hij stopt het niet in 1 training maar verdeelt het over microcycli. En misschien is dat beter.

Laatst bewerkt:
Oh zo ja, zat ik al aan te denken.

Verdelen in microcycli als in 1 training gericht op hypertrofie met high reps en 1 training gericht op kracht met low reps per week of moet ik dat anders zien?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg dit met alle respect, en niet om je te beledigen. Ik zie het wel eens bij meer mensen om me heen en dan denk ik: is bb/powerlifting wel de sport voor jou? Als je al die tijd en dedication in een andere hobbie zou stoppen waarvoor je misschien meer aanleg hebt zou je daar veel meer uit kunnen halen.

Ik zal er persoonlijk best moeite mee hebben om na tijden zulke dedication te hebben toch op relatief lage gewichten te blijven zitten en idem fysiek. Ben verder wel beetje met osonosovoso eens in dit topic. Een half jaartje echt strongman mannen training lijkt me je veel resultaat kunnen geven. Even gewoon frame bouwen. Als die genaile schema's etc kunnen niet op tegen noeste arbeid in de gym imo.

Maar BigKingXXL heeft er duidelijk meer kaas van gegeten dan ik. Maar paar vrachtwagentjes trekken en traktorbanden flippen zou mijn aanpak zijn om je fysiek eens ff een doorbraak te geven.

---------- Toegevoegd om 02:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Als ik de laatste pics in je andere log kijk zou ik je vet% niet op 12% schatten maar eerder op 15 a 16. Een deadlift van 5 x 120 moet man van 24 kunnen doen na 6 maanden trainen.

vpr squat: 3x8x102,5kg
top squat en deadlift: 1x130kg & 1x160kg
top vpr deadlift: 5x140kg (na set van 5x130kg te hebben gedaan)
topbench: 1x100kg, 3x5x85kg
next pls:o

ik ben gewoon niet gemaakt om (natty) te cutten ;)
van 94kg naar 78kg
armomtrek van 38,5cm naar 35,5cm
beenomtrek van 67,5cm naar 57,5cm
bench van 1x100kg naar amper 1x85kg
squat van 1x130kg naar 1x110kg
deadlift van 1x160kg naar 1x130kg
:(

en dan ben ik waarschijnlijk nog optimistisch, heb mn 1rm's niet meer getest, dit zijn gewoon schattingen
(om maar niet te spreken van dat ik die 1rm's van deadlift en squat in half mei had gehaald en ik nog heb liggen bulken tot eind juni, dus lagen wellicht nog een stuk hoger mits ik vaker 1RM's zou testen)

Ik zit hier niet om je af te zeiken, zie het meer als een reality check (zo zie ik het tenminste). Ik ken je trainingsverleden niet, maar deze stats zijn ****ed up voor iemans die langer dan 1 jaar in de gym zit. Als je nu gaat kuren kan ik me echt niet voorstellen dat een 50% increase in gains gaat maken en dat vast gaat houden. Imo zit er gewoon wat mis in je aanpak en ik voorzie niet echt dat die kuur blijven gaat zijn.

XXL heeft er bijna phd voor dus het zal niet uit de lucht komen vallen. Maar ik vind het raar om dit log te lezen en dan kuurplannen te zien. Heb het idee dat je dat lichaam nog ff moet ontmaagden ofzo.

Ik ben zelf nog nooit bij RPB geweest dus moet mijn mond houden (maar ik heb epic genetics), maar ik heb nog nooit een gast gezien die daar een jaar heen gaat en geen bijbaantje als portier kan krijgen.

Hoop dat we nog vriendjes kunnen blijven.

Homo.
daarom beter niets gezegd rob:o

Laatst bewerkt:
Is er een DBB-er die wel eens met Angelus heeft getraind irl? Je kan namelijk wel denken dat je volle bak traint maar dit kan nog wel eens vies tegenvallen.

Beter gewoon fullbody of UB/LB knallen ipv al die vage splits.

Leg uit?

Angelus denkt heel hard te trainen en goed te eten
Angelus heeft nog nooit met de grote jongens getraind en weet dus niet wat echt hard trainen is
Angelus heeft misschien een subjectieve kijk op zijn eigen manier van trainen
Angelus kan wel veel hebben gelezen op DBB maar uiteindelijk is het 't harde werken in de gym (en uiteraard voeding) dat je doet groeien

Ik lees je posts en het lijkt wel alsof een puber zichzelf een minderwaardigheidscomplex aan praat. Tuurlijk zijn er mensen met talent en anderen niet maar jij laat het lijken alsof het niet aan jezelf ligt waardoor je niet groeit.

Eerlijk, tel jij elke dag je calorieën? (srs)

ik volg een schema waarvan ik de kcal heb uitgeteld, dus op die manier wel ja :)

vorig jaar, na een pm wisseling met mickie dat het op mijn huidige inferieure niveau best wel mogelijk is om met remaining beginnergains op 6 maanden tijd natty van 85kg naar 94kg te gaan zonder een belachelijk hoog vetpercentage te krijgen (hij had t immers ook gedaan), ben ik serieus gaan bulken en ben ik van dit@85,5kg naar dit@93.8kg gegaan van begin januari tot eind juni.
/discussie

(wel giga krachtgains gemaakt, maar qua fysiek nagenoeg niets)

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

Leg uit?

Angelus denkt heel hard te trainen en goed te eten
Angelus heeft nog nooit met de grote jongens getraind en weet dus niet wat echt hard trainen is
Angelus heeft misschien een subjectieve kijk op zijn eigen manier van trainen
Angelus kan wel veel hebben gelezen op DBB maar uiteindelijk is het 't harde werken in de gym (en uiteraard voeding) dat je doet groeien

Ik lees je posts en het lijkt wel alsof een puber zichzelf een minderwaardigheidscomplex aan praat. Tuurlijk zijn er mensen met talent en anderen niet maar jij laat het lijken alsof het niet aan jezelf ligt waardoor je niet groeit.
dit wel gelezen? (en betreffende dat hard trainen, lees ff mn vorige log door in die periode van jan 2013 tot jun 2013 :))
vpr squat: 3x8x102,5kg
top squat en deadlift: 1x130kg & 1x160kg
top vpr deadlift: 5x140kg (na set van 5x130kg te hebben gedaan)
topbench: 1x100kg, 3x5x85kg
next pls:o

ik ben gewoon niet gemaakt om (natty) te cutten ;)
van 94kg naar 78kg
armomtrek van 38,5cm naar 35,5cm
beenomtrek van 67,5cm naar 57,5cm
bench van 1x100kg naar amper 1x85kg
squat van 1x130kg naar 1x110kg
deadlift van 1x160kg naar 1x130kg
:(

en dan ben ik waarschijnlijk nog optimistisch, heb mn 1rm's niet meer getest, dit zijn gewoon schattingen
(om maar niet te spreken van dat ik die 1rm's van deadlift en squat in half mei had gehaald en ik nog heb liggen bulken tot eind juni, dus lagen wellicht nog een stuk hoger mits ik vaker 1RM's zou testen)

Laatst bewerkt:
Als ik naar je fysiek/bouw kijk denk ik wel dat je k*tgenen hebt ja.
Neemt niet weg dat je wel (veel) meer had kunnen bereiken als je goed wist waar je mee bezig was.

Heb je je test als is laten meten?

• Like
Waarderingen: mat
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven