XXL Nutrition

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb Layne Norton horen vertellen dat groei vs. hoeveelheid (vrije) testosteron GEEN lineaire vergelijking is, maar dat de voordelen mbt groei pas optrekken bij fysiologisch exponentiële hoeveelheden.

Ik heb hier geen onderzoek naar gedaan dus geen idee maar onze DBB encyclopedie GetXXL weet dit vast wel :)

http://www.youtube.com/watch?v=rxwXIgnmAOI

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb Layne Norton horen vertellen dat groei vs. hoeveelheid (vrije) testosteron GEEN lineaire vergelijking is, maar dat de voordelen mbt groei pas optrekken bij fysiologisch exponentiële hoeveelheden.

Ik heb hier geen onderzoek naar gedaan dus geen idee maar onze DBB encyclopedie GetXXL weet dit vast wel :)

http://www.youtube.com/watch?v=rxwXIgnmAOI

verandert niets aan het feit dat ik nog steeds een ecto ben na bijna 3 jaar hard trainen en dat dat schijtadvies van dbbers die zeggen dat ik nog niet moet gaan roiden "omdat ik nog zoveel kan bereiken natty" absurd is:roflol:

Niet? Dan is je "anderhalve standaardafwijking onder het gemiddelde" dus geen excuus hè.

testosteron is niet het enige genetische component dat een aanleg voor spiergroei en vetbeperking bepaalt, ongeacht dat mn test levels geen sole determinator zijn vanwege dat filmpje, betekent dat niet plots dat ik geen schijtaanleg heb:eyes:

(ik heb ook nergens beweerd dat dit uitsluitend te wijten is aan mn lage test waarde...)

vpr squat: 3x8x102,5kg
top squat en deadlift: 1x130kg & 1x160kg
top vpr deadlift: 5x140kg (na set van 5x130kg te hebben gedaan)
topbench: 1x100kg, 3x5x85kg
next pls:o

ik ben gewoon niet gemaakt om (natty) te cutten ;)
van 94kg naar 78kg
armomtrek van 38,5cm naar 35,5cm
beenomtrek van 67,5cm naar 57,5cm
bench van 1x100kg naar amper 1x85kg
squat van 1x130kg naar 1x110kg
deadlift van 1x160kg naar 1x130kg
:(

en dan ben ik waarschijnlijk nog optimistisch, heb mn 1rm's niet meer getest, dit zijn gewoon schattingen
(om maar niet te spreken van dat ik die 1rm's van deadlift en squat in half mei had gehaald en ik nog heb liggen bulken tot eind juni, dus lagen wellicht nog een stuk hoger mits ik vaker 1RM's zou testen)

daarom beter niets gezegd rob:o

Ok je bent sterker geweest, maar ik zie dit niet direct als een lights out game over 'next plz' argument. Een 1RM van 100 kg, een Deadlift van 160 kg en squat van 130 kg, daarmee gooi je geen hoge ogen in de gym ;)

Ik ben niet iemand die vind dat je per see alles op alles natty moet hebben gedaan, als mensen willen kuren moeten ze dat doen. Ik denk alleen wel dat als jij een lichaamsgewicht hebt van 94 kg je met bovenstaande 1RM's nog in de beginnersfase zit.

Weet niet precies van welk vetpercentage je je vandaan komt voor je cut, maar persoonlijk ben ik geen voorstander om te gaan cutten met die stats. Beter gewoon even hardcore trainen, UB/LB variant, westside barbell, gewoon trainingen rammen van 75-90 minuten met harde gewichten en harde oefeningen.

Dan dropt dat vet% gaandeweg vanzelf wel en maak je wat goede gains.

Ok je bent sterker geweest, maar ik zie dit niet direct als een lights out game over 'next plz' argument. Een 1RM van 100 kg, een Deadlift van 160 kg en squat van 130 kg, daarmee gooi je geen hoge ogen in de gym ;)

Ik ben niet iemand die vind dat je per see alles op alles natty moet hebben gedaan, als mensen willen kuren moeten ze dat doen. Ik denk alleen wel dat als jij een lichaamsgewicht hebt van 94 kg je met bovenstaande 1RM's nog in de beginnersfase zit.

Weet niet precies van welk vetpercentage je je vandaan komt voor je cut, maar persoonlijk ben ik geen voorstander om te gaan cutten met die stats. Beter gewoon even hardcore trainen, UB/LB variant, westside barbell, gewoon trainingen rammen van 75-90 minuten met harde gewichten en harde oefeningen.

Dan dropt dat vet% gaandeweg vanzelf wel en maak je wat goede gains.

had geen keuze: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/angelus-log-284335/index43.html#post8188439 :kots:

testosteron is niet het enige genetische component dat een aanleg voor spiergroei bepaalt, ongeacht dat mn test levels geen sole determinator zijn vanwege dat filmpje, betekent dat niet plots dat ik geen schijtaanleg heb:eyes:

Ik zeg nergens dat testosteron de enige factor is maar omdat jij begint over je lage test wilde ik je er even op wijzen dat test misschien wel helemaal niet zo belangrijk is dan je denkt (al zal iemand anders dit moeten bevestigen). Desalniettemin, je komt echt over al een depri emo die iedereen en alles de schuld geeft behalve jezelf (dát kan dan weer wel komen door je lage test waardes) en je neemt weinig verantwoordelijkheid voor resultaten die onder je verwachtingen liggen. Je hebt altijd wel je woordje klaar liggen op het forum maar ik denk dat je in het echt helemaal niet zo veel doorzettingsvermogen hebt als je denkt. Ik ken echt meerdere mensen die van een idioot mager beginfysiek best wel wat hebben weten te maken dus dit kan zeker. Natuurlijk is er btw ook wel echt de mogelijkheid dat jij genetisch zo enorm benadeeld bent maar die kans is volgens mij nihil, er is altijd wel iets van te maken eigenlijk.

Mja ok.

Achja, ik heb gewoon een hekel aan split. Als ik nu naar je schema kijk, 2x per week 2 triceps oefeningen en 2 biceps oefeningen bovenop je chest en rug werk. Ik lees me niet zo in in de wetenschappelijke artikelen enzo, maar ik doe 1 biceps oefening op 4 trainingen (train 3x per week), en dat is ook meer voor het idee. Kan me echt niet voorstellen om zo veel arm oefeningen te doen.

Waar woon je angel? Ik heb ov, kan best keertje mee komen beuken

Ik zeg nergens dat testosteron de enige factor is maar omdat jij begint over je lage test wilde ik je er even op wijzen dat test misschien wel helemaal niet zo belangrijk is dan je denkt (al zal iemand anders dit moeten bevestigen).
nee

Desalniettemin, je komt echt over al een depri emo die iedereen en alles de schuld geeft behalve jezelf (dát kan dan weer wel komen door je lage test waardes) en je neemt weinig verantwoordelijkheid voor resultaten die onder je verwachtingen liggen.
ligt eerder aan jou, ik huil nergens over dat het allemaal niet eerlijk is, ik state gewoon objectief dat ik een schijtfysiek en schijtaanleg heb en zeg dat ik ga kuren.
Dat ik dan een hoop betweters op mn dak krijg (waarvan het gros zelf 100% zeker al gejuiced heeft) over dat ik niet moet gaan kuren omdat ik natty nog zoveel kan bereiken dan ga ik idd vrolijk zeggen dat ze mogen opt**fen :)

Je hebt altijd wel je woordje klaar liggen op het forum maar ik denk dat je in het echt helemaal niet zo veel doorzettingsvermogen hebt als je denkt. Ik ken echt meerdere mensen die van een idioot mager beginfysiek best wel wat hebben weten te maken dus dit kan zeker. Natuurlijk is er btw ook wel echt de mogelijkheid dat jij genetisch zo enorm benadeeld bent maar die kans is volgens mij nihil, er is altijd wel iets van te maken eigenlijk.
leuke pipe dreams, maar 99% van de kerels die echt groot worden van uber ecto komend zitten gewoon aan de juice.
Ik zeg niet dat ik niets van mn fysiek kan maken als ik natty blijf doorgaan.
Ik zeg dat het de tijd en moeite niet waard is omdat ten eerste er gewoon geen reden bestaat om niet te kuren, en ten 2de mijn doel dermate hoog ligt dat het me nog een jaar of 5 zal kosten om het natty te bereiken en ik heb geen zin om de komende 5 jaar er wisselend als ecto en dikz*k bij te lopen om uiteindelijk als dertiger een net iets beter dan gemiddeld fysiek als resultaat te hebben:rolleyes:

/depri-emo-huilbui

Negeermnvraagnietikgaragen faaakkk

Mja ok.

Achja, ik heb gewoon een hekel aan split. Als ik nu naar je schema kijk, 2x per week 2 triceps oefeningen en 2 biceps oefeningen bovenop je chest en rug werk. Ik lees me niet zo in in de wetenschappelijke artikelen enzo, maar ik doe 1 biceps oefening op 4 trainingen (train 3x per week), en dat is ook meer voor het idee. Kan me echt niet voorstellen om zo veel arm oefeningen te doen.
heb al vaker die filosofie gevolgd van "armen moet je maar 1x per week trainen", ze zijn pas echt beginnen groeien toen ik die kak aan de kant geschoven heb en ze 2x per week hard begon aan te pakken ;)

Waar woon je angel? Ik heb ov, kan best keertje mee komen beuken

train in Leuven, weet niet als dat te ver is voor je?

heb al vaker die filosofie gevolgd van "armen moet je maar 1x per week trainen", ze zijn pas echt beginnen groeien toen ik die kak aan de kant geschoven heb en ze 2x per week hard begon aan te pakken ;)

Ah das België he. Hoe ver is dat van de NL grens af? Als ik keer dag vrij heb wil ik wel heen en weer komen. Alleen geen zin in 20euro ovkosten

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Ik train
rug borst triceps
benen kuiten abs
armen
kuiten abs traps
rug borst biceps

groei als een negerpenis die zojuist een lekkere dampende drol ziet

Ik train
rug borst triceps
benen kuiten abs
armen
kuiten abs traps
rug borst biceps

groei als een negerpenis die zojuist een lekkere dampende drol ziet

jij was op je 19 al een ripped mofo, beetje zinloos om je te gaan vergelijken met een levenslange skinnyfat ecto zoals ik:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Zal t wel even uitzoeken als k thuis ben. Op welke site kan ik t belgische treinvervoer checken?

http://nmbs.be

hartje belgie, komt niet toe met 100km denk ik :o
Wie opent even een topic "train met Angelus in Leuven" -topic? (srs). Het zou voor jouw denk ik ook fijn zijn om te weten of je inderdaad zo genetisch genaaid bent of dat je misschien toch sterk zou kunnen verbeteren in je training.

jij was op je 19 al een ripped mofo, beetje zinloos om je te gaan vergelijken met een levenslange skinnyfat ecto zoals ik
Excuses, het gaat om hoe je traint/ eet, niet om hoe JW eruit zien/ zijn genetisch pakket

jij was op je 19 al een ripped mofo, beetje zinloos om je te gaan vergelijken met een levenslange skinnyfat ecto zoals ik:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

http://nmbs.be

Ik kom van de 60-65 kg af. Heb tussen mijn 16e en 19e elke week 5x in de gym gestaan, en misschien 4x alcohol gedronken. Beetje mn middelbare schooltijd weggegooid haha

Wie opent even een topic "train met Angelus in Leuven" -topic? (srs). Het zou voor jouw denk ik ook fijn zijn om te weten of je inderdaad zo genetisch genaaid bent of dat je misschien toch sterk zou kunnen verbeteren in je training.

Excuses, het gaat om hoe je traint/ eet, niet om hoe JW eruit zien/ zijn genetisch pakket

opnieuw, wat bedoel je met 'hoe je traint'? afhankelijk van welke oefeningen, het volume oefeningen, de intensiteit van die oefeningen en je uitvoering ervan is er weinig ruimte voor variatie...

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Ik kom van de 60-65 kg af. Heb tussen mijn 16e en 19e elke week 5x in de gym gestaan, en misschien 4x alcohol gedronken. Beetje mn middelbare schooltijd weggegooid haha

ik ben heel mn cut niet uitgeweest, ben geen enkele keer off schema gegaan en heb dit(spoiler) als resultaat.
nuff said:roflol: (en schema was approved door nagenoeg iedereen in mn vorige log, op uitzondering dat ik beter ietsje meer eiwitten als ontbijt moest nemen omdat nu mn verdeling (door kwark en post workout whey) uitkwam dat ik meer eiwitten s'avonds at.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven