XXL Nutrition

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij gaf eerder al aan een onder gemiddeld test niveau te hebben.
Dan is het toch Obvious waaraan het ligt.

Kom hier ook maar es af en toe meelezen. Flink wat geluld hiero vandaag.
Denk dat er zeker meer uit te halen was, maar dat je ook ****ed bent met je genen. Beetje combinatie van beiden, iedereen heeft een beetje gelijk :p

Oh zo ja, zat ik al aan te denken.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Kom hier ook maar es af en toe meelezen. Flink wat geluld hiero vandaag.
Denk dat er zeker meer uit te halen was, maar dat je ook ****ed bent met je genen. Beetje combinatie van beiden, iedereen heeft een beetje gelijk :p

:roflol:

volledig mee eens :) heb t in mn vorig log al gezegd, bulk van jan 2013 tot jun 2013 teveel boven onderhoud gezeten, bulk daarvoor heb ik okt 2011-dec2011 en okt 2012 - dec 2012 verre van genoeg gegeten en amper vooruitgang gemaakt, rest van jul 2011-jan2013 bulk heb ik goed aangepakt en steady progress gemaakt.
Cut daarentegen heb ik naar mijn kennis van voeding en training echter volledig juist gedaan en is keihard tegengevallen, weet niet wat daar misgelopen is behalve k*tgenen :(

Ik heb beetje hetzelfde, heb 2013 een dirty bulk gedaan, moet daar nu voor boeten, dus ben ook flink kracht aan het verliezen. Maar van je fouten leer je, en zou als ik jou was maken dat je alles eerst eens goed op de rit krijgt.

Ik heb beetje hetzelfde, heb 2013 een dirty bulk gedaan, moet daar nu voor boeten, dus ben ook flink kracht aan het verliezen. Maar van je fouten leer je, en zou als ik jou was maken dat je alles eerst eens goed op de rit krijgt.

weet hoe ik moet eten, weet hoe ik moet trainen, beetje zinloos om nu nog natty door te gaan voor verwaarloosbare gains. Zelfs als ik mn kuur niet optimaal doe ga ik nog steeds 10x betere resultaten hebben dan als ik natty blijf doortrainen. En zolang ik geen last krijg van gyno (acnegevoelig ben ik nooit geweest) zijn er niet echt veel downsides van test gebruiken.

weet hoe ik moet eten, weet hoe ik moet trainen, beetje zinloos om nu nog natty door te gaan voor verwaarloosbare gains. Zelfs als ik mn kuur niet optimaal doe ga ik nog steeds 10x betere resultaten hebben dan als ik natty blijf doortrainen. En zolang ik geen last krijg van gyno (acnegevoelig ben ik nooit geweest) zijn er niet echt veel downsides van test gebruiken.

Ah oke, maar je wilt dus wel echt blijven kuren ?

voorlopig staan er 2 kuren op planning, 1 bulk, dan 2-3 maanden off, dan cutkuurtje tot 9%. Als ik dan tevreden ben geen cycles meer, indien niet, wel nog n cycle :)

Denk je nou serieus dat jij al je gains gaat behouden, met een natuurlijk lage test?:roflol:

Kijk Angelus, enkel jij kan beslissen of het nu genoeg is geweest en wat dan ook. Los van het feit dat ik geen kennis heb van je voeding en ook niet weet of je echt ALLES hebt gegeven om maximale gainz uit je training te halen, weet ik wel dat je hier al lang genoeg over bezig bent om gewoon te gaan kuren.

Enkel, verwacht je er niet wat veel van? Het gaat helpen natuurlijk, maar wat als je blij bent met wat je tijdens je kuur had, maar daar te veel van kwijt speelt. Ga je dan blijven kuren om te behouden waar je tevreden mee bent?

Ik zie Angelus serieus alles weer verliezen na zijn kuur(tjes).

Geloof mij nou maar dat als Angelus niet eens normaal kan cutten met zijn klote genen, hij ook helemaal niks van zijn kuur zal overhouden.

Je gaat er dan al van uit dat hij wel degelijk gaat gainen op zijn kuur...ik denk dat hij daar ook al enorm teleurgesteld in gaat zijn.

hij gaat echt wel gainen als hij kuurt hoor.

haha, wat een opportunisme hier :roflol:

Ik heb geen verstand van roids maar ik vind het een goed idee :thumbs:

ben dan ook zeer teleurgesteld dat ik nog een week moet wachten.

wat zijn je stats nu angie? een bulkkuurtje en een cutkuurtje gaat volgens mij niet het gewenste effect geven maar oke jouw keuze.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven