AndroidHealthClinic

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
answer me you goddamn redneck.

duidelijk, zal prikken (is het dan niet slimmer om de eerste keer geen asperine te nemen, zodat je accurate waarden hbt?)

ga nog 1 cutkuur doen hierna, en doelde niet noodzakelijk hier op, wilde echt gewoon weten waarom die data nuttig is.

Oke. Je gaat morgen je 3e week in toch? Ben benieuwd of je al wat echte veranderingen gaat waarnemen.

Squat:
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x95kg
4x100kg

Leg Press:
8x250kg
8x250kg
15x200kg
15x200kg

rest zin in typ:

Leg curl:
12x62,5kg
10x65kg
8x67,5kg
6x70kg

Leg extensions:
12x87,5kg
10x90kg
10x92,5kg
8x95kg

Calf raises:
12x60kg ss 15xbw
12x70kg ss 15xbw
10x75kg ss 25xbw

Ab wheel superset crunches:
3x15 ss 3x10

Still no pic? :(

Incline bench:
10x42,5kg
8x47,5kg
6x52,5kg
5x60kg
5x67,5kg
4x70kg (5de zou misschien nog wel gelukt zijn maar had geen spotter en er stond niemand in de buurt om me te helpen indien t mis ging)
8x55kg
8x55kg
12x45kg
11x45kg

Incline flyes:
10x14kg
10x14kg
7x16kg
5x16kg

Skullcrushers:
10x25kg
10x25kg
8x27,5kg
8x27,5kg

DB tricep extension (1 dumbbell):
8x24kg
7x26kg
5x28kg + dropset

55 kg op 8 hh na jaren training terwijl je volop in de kuur zit.
Spannend log, ga ik zeker volgen, want dit wil ik niet missen.

55 kg op 8 hh na jaren training terwijl je volop in de kuur zit.
Spannend log, ga ik zeker volgen, want dit wil ik niet missen.

leuk dat je ook hier komt haten geestenjoch, maar kijk even wat ik op voorhand heb gedaan, en neem ff in achting dat mijn pauzes tussen mijn laatste 5-rep set en mijn 8-rep set en de daaropvolgende 8rep set beiden <1minuut zijn;)

leuk dat je ook hier komt haten geestenjoch, maar kijk even wat ik op voorhand heb gedaan, en neem ff in achting dat mijn pauzes tussen mijn laatste 5-rep set en mijn 8-rep set en de daaropvolgende 8rep set beiden <1minuut zijn;)

Ja het is echt fantastisch.

zeg ik niet;) vraag me overigens af wat voor nut het heeft om hier even te komen zeggen hoe laag mn bench is terwijl ik de afgelopen dag zelf een heel topic heb lopen volposten met hoe weinig gains ik heb gemaakt de voorbije jaren.

(tenzij je doel was om eindelijk eens iets te zeggen wat klopt itt je zweverige crap in het religietopic. Proficiat, dan ben je daar voor de eerste keer in geslaagd:thumbs:)

zeg ik niet;) vraag me overigens af wat voor nut het heeft om hier even te komen zeggen hoe laag mn bench is terwijl ik de afgelopen dag zelf een heel topic heb lopen volposten met hoe weinig gains ik heb gemaakt de voorbije jaren.

(tenzij je doel was om eindelijk eens iets te zeggen wat klopt itt je zweverige crap in het religietopic. Proficiat, dan ben je daar voor de eerste keer in geslaagd:thumbs:)

Hap hap!
Daar gaan de hormoontjes weer. :D
Ligt blijkbaar erg gevoelig.

Zullen we maar ontopic gaan Angelus ipv dit soort emoties de vrije loop laten?
Vandaag nog getraind?

Ben gewoon oprecht benieuwd naar je vorderingen vanuit deze situatie, dus ik zal niet haten don't worry.

Hap hap!
Daar gaan de hormoontjes weer. :D
Ligt blijkbaar erg gevoelig.
juist, van mijn post is de emotie af te lezen, ik kook helemaal van binnen. Wat ben jij toch een goede troll patrickvh!

Zullen we maar ontopic gaan Angelus ipv dit soort emoties de vrije loop laten?
Vandaag nog getraind?

Ben gewoon oprecht benieuwd naar je vorderingen vanuit deze situatie, dus ik zal niet haten don't worry.
nee, morgen rug+biceps :)

Voeg anders af en toe wat updates toe aan je beginpost, want hele topic doornemen is geen doen.
Begrijp nu iig dat je op 12% vet zit +- met 3200 kcal.

Ben je al buff?

pik je dat angelus? steek ze allemaal neer met je injects.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven