Fitness Seller

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je lijkt verrast door je PR's, het is niet meer dan logisch tijdens een kuur toch?
Desalniettemin vooruitgang = vooruitgang, goed bezig.

zijn geen pr's, jaar geleden liftte ik stukken meer :(
en ja, semi verrast, was er van overtuigd dat ik hoogstwss weer de pech ging hebben van een non-responder te zijn:roflol:

Waarom gebruik je straps. Beter werk je gewoon aan je grip strength

Waarom gebruik je straps. Beter werk je gewoon aan je grip strength

omdat ik geen powerlifter ben, doe deadlift voor meerdere spiergroepen aan te spreken en als ik een hogere topset haal door straps te gebruiken dan gebruik ik uiteraard straps.
lagere sets doe ik strapless, is meer dan genoeg griptraining imo :)

(not to mention dat het vandaag 30graden buiten is, en bij de 5x125kg mixed grip de bar al bijna uit mn handen gleed door het zweet :o)

omdat ik geen powerlifter ben, doe deadlift voor meerdere spiergroepen aan te spreken en als ik een hogere topset haal door straps te gebruiken dan gebruik ik uiteraard straps.

(not to mention dat het vandaag 30graden buiten is, en bij de 5x125kg mixed grip de bar al bijna uit mn handen gleed door het zweet :o)
Wat is het doel van een powerlifter dan? Een hogere topset is dan toch ook het belangrijkste doel?

Is magnesium geen optie ?
Zo'n blok kost 6€ ofzo

waarom mag meneer niet gewoon straps gebruiken?

zeikerds

Ey Pipo,
Ik geef hem alleen een tip voor het zweet, wellicht kan hij die magnesium ook bij lat pulldown enzo gebruiken.
Wat boeit mij nou of die iets met of zonder straps doet, ik geef hem alleen een tip voor het zweet en dat zo'n blok maar 6€ kost

Ey Pipo,
Ik geef hem alleen een tip voor het zweet, wellicht kan hij die magnesium ook bij lat pulldown enzo gebruiken.
Wat boeit mij nou of die iets met of zonder straps doet, ik geef hem alleen een tip voor het zweet en dat zo'n blok maar 6€ kost

je bent zelf een pipo wtf

mensen die 50kg benchen horen geen tips te geven

Ey Pipo,

nvm silentio houdt me voor de gek

Laatst bewerkt:

En toch had je 2 jaar lang naar Powerlifters geluisterd en volgens een PL schema getraint:roflol:

ik blijf dat serieus de meest epic fail van je leven vinden (100% srs)

En toch had je 2 jaar lang naar Powerlifters geluisterd en volgens een PL schema getraint:roflol:

ik blijf dat serieus de meest epic fail van je leven vinden (100% srs)

ik die keer toen ik m niet recht kreeg omdat je moeder te lelijk was:roflol:

tumblr_meq8acUNZJ1r02l6to1_500.gif

50kg: matig tot redelijke reverse curl 1repmax

hoe lang trained angelus eigenlijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven