Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Jammer man was een leuk feestje.
Met je boobies heen en weer bewegen
als je ze aanspant onevenredig zeg maar.Kan ik ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je ze aanspant onevenredig zeg maar.

haha die kerel zag me er uit, kale kop, net zo breed als ze nek..bah bah![]()
Typische faalbaas bro! Ik bedoel breed zijn is niks mis mee maar zo lopen showen vind ik echt dikke failure! Dat moet ie op het podium doen als er een jury voor zit!
1tje leek ook op synthol

Zekah!
nog na dreamfields geweest?ik wel
was echt geniaal
Stond een kerel van gok rond de 110/120 kilo een pec show te geven, hij was denk ik in de 40 en kan je vertellen, het zag er niet uit hij werd door iedereen uitgelachenen ja ook door mij
kerel stond zichzelf echt belachelijk te maken

vroegah dacht ik nog wel eens boeie zoals met die laterial raises, maar deze zijn strikt
Zekah!
nog na dreamfields geweest?ik wel
was echt geniaal
Stond een kerel van gok rond de 110/120 kilo een pec show te geven, hij was denk ik in de 40 en kan je vertellen, het zag er niet uit hij werd door iedereen uitgelachenen ja ook door mij
kerel stond zichzelf echt belachelijk te maken
lekkere muziek
http://www.youtube.com/watch?v=d5YuAzUbqe8
Nee totaal niet, ook niet mijn doel om zo overdreven groot te wordenvind het totaal niet mooi
![]()

toch weer een half uur lekker bezig geweest.
Ben benieuwd naar die jumpsquats, heb ze zelf nooit geprobeerd, beetje bang voor mijn onderrug.

liefst ergens in een gym maar heb daar de diplomas niet voor helaas
allemaal fullsquats en een paar hele snelle tot het niet meer kon. Vandaag ook spierpijn als een malle. Verder lunges met barbell gedaan..heerlijk