Fitness Seller

Animal way of life

Zware training man!

• Topic Starter Topic Starter
hell of a workout weer kerel!

peckdeck weinig gewicht... why?

Thnx man!

Was een beetje op, neem heel weinig rust tijdens de sets. En ik vind het gewoon een k*t oefening ik voel hem nauwlijks in de borst terwijl de uitvoering wel 100% is. Bij cable flies doe ik nog wel eens de handen kruisen zeg maar, maar dan voel je echt je hele borst samentrekken..geweldig:D

Nee was heerlijk!

Morgen rug! dan 30/40 reppers met seated cable rows en negatieve met latt pulldown:D

morgen weer sups bestellen:

Whey (standaard)
visolie
wat nog meer...? creatine of een pre workout?
iemand tips?

Laatst bewerkt:
als je zieke trainingen wil neerzetten koop Jack3d. Niet normaal dat spul. Ik ga daar zo hard op.

als je zieke trainingen wil neerzetten koop Jack3d. Niet normaal dat spul. Ik ga daar zo hard op.

Heb total muscle solution gehaald van B&f, whey en visolie. Die preworkout is leuk maar ff geen zin om dr geld voor uit te geven op dit moment;)

Ik heb zon ziekelijk veel zin om te trainen...:D:D

Laatst bewerkt:
kijk dat is nog eens een workout :)

Training ging redelijk, merkte wel wat van de total muscle solution van b&f, meer kracht. Maar deed het vrij rustig aan nog. Meeste oefeningen zijn negatief (sloom uitgevoerd zeg maar);) voelde vleugeltjes goed op het einde:D

Pullups

8xbwx10kg
8xbwx10kg
10xbwx5kg
7xbwx5kg

Bor

10x60
8x80
8x100
15x80

Low row

8x115
7x100

Pulldown wide

8x70
8x65
8x65
40x40kg

nog wat oefeningen

shrugs

20x100
20x100
30x140

Dumbbell shrugs, 3 sec stil houden boven en zakken

8x36
8x36
8x36

Laatst bewerkt:
Sterke pullups vind ik :)

Niks voor onderrug?

Na benen ben ik helemaal dood :p

Training ging redelijk, merkte wel wat van de total muscle solution van b&f, meer kracht. Maar deed het vrij rustig aan nog. Meeste oefeningen zijn negatief (sloom uitgevoerd zeg maar);) voelde vleugeltjes goed op het einde:D

Pullups

8xbwx10kg
8xbwx10kg
10xbwx5kg
7xbwx5kg

Bor

10x60
8x80
8x100
15x80

Low row

8x115
7x100

Pulldown wide

8x70
8x65
8x65
40x40kg

nog wat oefeningen

shrugs

20x100
20x100
30x140

Dumbbell shrugs, 3 sec stil houden boven en zakken

8x36
8x36
8x36

Haha , nice :)

negatief trainen is 2 x zo zwaar! dikke training weer bro!

Moet je een keer 30/40 reppers proberen haha, (seated) side raises. Ga ze morgen ook voor het eerst doen, zoveel reps dan:p

pfff nog nooit zon saaie vakantie gehad, doe letterlijk de hele dag nix. Iedereen is werken of op vakantie :/

Laatst bewerkt:
Heel sterk man!

Moet je een keer 30/40 reppers proberen haha, (seated) side raises. Ga ze morgen ook voor het eerst doen, zoveel reps dan:p

I wish you.......................... veel plezier:)

Ik ga dumbbell shoulderpresses, seated MP in smith, Peckdeck achterkant schouders, db bentover raises en db sideraises doen. Gewoon 12, 10, 8, 6 denk ik.

Dan nog wat dumbbell en barbell shrugwerk.

Social life is katabool brah

haha, nou dit is ook niks moet ik zeggen.

Ik zou ook de hele vakantie werken, door het weer is er alleen geen werk..tja life of a badmeester he??? wel gesolliciteerd krijg ik wss of vanavond of morgen te horen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven