Fitness Seller

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
net 15 min hiit gedaan. 1 minuut normaal, 1 minuut alles geven, echt killing.

ff wat abs

Morgen niks, zondag ff hardlopen.. rest van de week let ik f fniet zo op me voeding, natuurlijk wel genoeg eiwitten maar carbs wat omhoog. ff loaden zodat ik er maandag weer tegen aan kan.

net 15 min hiit gedaan. 1 minuut normaal, 1 minuut alles geven, echt killing.

ff wat abs

Morgen niks, zondag ff hardlopen.. rest van de week let ik f fniet zo op me voeding, natuurlijk wel genoeg eiwitten maar carbs wat omhoog. ff loaden zodat ik er maandag weer tegen aan kan.

Goed bezig, soms hoort genieten er ook bij hé, vergeet dat niet.:D

Precies! drink de laatste tijd best veel met uitgaan, dit ga ik wel verminderen naar een paar biertjes.

zelfs met een 5 daagse split duurde mijn trainingen 2 uur. Vind het wel een beetje me eigen schuld dat ik overtrained ben. Als je in de gym bent vliegt de tijd altijd zo voorbij. Ik wil ook altijd 100% trainen, maar de trainingen gingen steeds slechter en slechter, was op een gegeven moment gewoon aan het gapen tijdens de training was moe, had er geen zin in etc..leefde ook op 5 energydrink (wel suikervrij) en 4 pre workout pillen. Maar dat had zelfs niet eens meer effect.

In moet me zelf er echt aan blijven herineren dat je in de rust groeit anders blijf ik maar trainen, en trainen en trainen.:p

Precies! drink de laatste tijd best veel met uitgaan, dit ga ik wel verminderen naar een paar biertjes.

zelfs met een 5 daagse split duurde mijn trainingen 2 uur. Vind het wel een beetje me eigen schuld dat ik overtrained ben. Als je in de gym bent vliegt de tijd altijd zo voorbij. Ik wil ook altijd 100% trainen, maar de trainingen gingen steeds slechter en slechter, was op een gegeven moment gewoon aan het gapen tijdens de training was moe, had er geen zin in etc..leefde ook op 5 energydrink (wel suikervrij) en 4 pre workout pillen. Maar dat had zelfs niet eens meer effect.

In moet me zelf er echt aan blijven herineren dat je in de rust groeit anders blijf ik maar trainen, en trainen en trainen.:p

Same shit, different body.:p

Doe nu ub/lb, en voel dat me lichaam(met name bovenlichaam) de rust echt op prijs stelt.

Ja ub/lb heeft voor mij niet zoveel zin. Mijn benen zijn echt huge vergeleken me de rest. Als ik ze nog meer train komen ze nog meer uit verhouding.

Ik snap er echt geen fuk van.
Train mijn benen 1 keer in de week, niet eens altijd even goed. En groeien als kool:(
moet je maar eens bij pics kijken, de eerste

Dat zijn beste stampers ja.:D

Mag ik hier zeggen, dat ik en istimewa dit al tijd terug hadden gezegd. Of mag dat niet?

Je bent iig nog lekker bezig, succes

dat mag..in die tijd was ik NOG niet overtrained. maar deze week is het wel duidelijk geworden. Als ik zelfs te moe ben me 2x op te trekken zegt wel genoeg denk ik:P

Laatst bewerkt:
dat mag..in die tijd was ik NOG niet overtrained. maar deze week is het wel duidelijk geworden

zucht

Volgens mij snap je mijn punt nog steeds niet. Het gaat er niet om dat je toen niet overtrained was. Het ging erom dat als je toendertijd een deload had ingelast je wss nu geen deload nodig had. Nu kom je er achteraf er pas achter, je moet dit soort dingen van te voren takkelen en niet achter de feiten aanlopen. Als je er achter aanloopt kan dalijk het herstel vele malen langer duren, ipv van 1 week rustig trainen ook al gaat het super goed.

Voor de rest zien er de pics goed uit, ga zo voort.

Laatst bewerkt:
klopt had beter een deload kunnen invoeren. Mijn lichaam tot het uiterste gepusht. Zodra alles weer goed hersteld is komen de knal trainingen weer:D misschien is het wel een keer goed, ik weet nu hoe zieklijk veel mijn lichaam kan hebben. Een training kan een keer slecht gaan, maar als ze bij mij nu meer als 2x slecht gaan last ik meteen een deload in.

Laatst bewerkt:
klopt had beter een deload kunnen invoeren. Mijn lichaam tot het uiterste gepusht. Zodra alles weer goed hersteld is komen de knal trainingen weer:D misschien is het wel een keer goed, ik weet nu hoe zieklijk veel mijn lichaam kan hebben. Een training kan een keer slecht gaan, maar als ze bij mij nu meer als 2x slecht gaan last ik meteen een deload in.

Ach iedereen moet 't toch op z'n eigen manier leren. :P Sterkte iig, en pak dan nu je rust iig! :)

achja precies..

zo maar weer eens ff hardlopen;)

mijn nieuwe schema:

Ik had me benen op vrijdag staan, dus me UB werd 3x achter elkaar aangepakt. Nu met benen er tussen door is dat niet meer het geval. Dit ook om overtraining te voorkomen. Ik ga weer terug naar me oldskool split alleen met een wat andere indeling.

· Monday: Chest & Calves & Abs [/FONT]
Benchpress[/FONT]
Incline press[/FONT]
Cable flies[/FONT]
Standing calf raises[/FONT]
Seated calf raises[/FONT]
Abs circuit[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
· Tuesday: Back Forearms[/FONT]
[/FONT]
Deadlift[/FONT]
BOR[/FONT]
Cable Row[/FONT]
Pulldown[/FONT]
Cable reverse curl[/FONT]
Barbell wrist curl[/FONT]
[/FONT]
· Wednesday: Off [/FONT]
· Thursday: Quads & Hamstrings [/FONT]
Squats[/FONT]
Extensions[/FONT]
Lunges[/FONT]
Good mornings[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
· Friday: Delts, Triceps & Biceps[/FONT]
Cable/smith/barbell shoulder press
Laterial raise (db/cable)
Lying rear delt row
CGBP
Dips
Barbell curl
Db curl

kan niet wachtten totdat het 4 uur is en ik kan gaan trainen..:D

Bp

• 10x60
  • 8x80
  • 4x100
  • 1x120
  • 1x130
  • 8x100
  • 7x100
  • 10x90

Incline dumbbell press

• 8x36
  • 8x36
  • 7x36
  • 12x36 (spotter)

Dumbbell flies

• 8x32
  • 8x30
  • 8x30
  • 8x28

cable Flies

• 8x32,5
  • 8x30

en kuiten en abs maar die ben heb ik niet bijgehouden..iig allebei lekker heavy

Nette training wel lage bp voor jou.

Training ging heerlijk..motivatie is meer dan terug...begin weer terug te komen op oud niveau:D

DL

• 10x60
  • 10x100
  • 8x140
  • 6x150
  • 2x180 (zat meer in maar techniek werd er niet beter op)
  • 10x140

BOR (verschillende grips uitgevoerd)

• 8x100
  • 8x80
  • 10x60
  • 10x60

Latt pulldown

• 8x65
  • 8x75
  • 8x75
  • 8x70

Standing low cable row