AndroidHealthClinic

Animal way of life

Net een hele zak chips op :)

dat is niet aardig om te posten man :(

ik vanmiddag een bus pringles multigrain paprika :trollface:

Niet zeuren wp, 2 weekjes ruilen? Mag jij 6000kcal en ga ik eff cutten.
Verlang echt naar een cut!
Lijkt me heerlijk om eens weinig te hoeven eten, boeiend dat honger gevoel! :mad:

de cut is best chill imo, ik ben helderder in me hoofd en ik voel me lichamelijk fitter minder inflammatie ofzo

ja fitter in de zin van conditie niet van spierkracht.
weet niet meer hoeveel mg

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
ik geloof niks meer van dat onderhoud...ben van 3000 naar 2600 gegaan, meer kt en meer cardio en blijf nog steeds op hetzelfde gewicht hangen..word wel droger.

Snap er niks meer van:o

Maybe the genetics..:)

ik ben slapen peeps, laters!

Dit word een saai avondje, niemand gaat uit :rolleyes:..morgen ochtend maar eens cardio'n

Lekker vroeg naar bed:D

HIIT

Fietsen (15 mins) 30 sec sprint-30 sec rust
Roeien (5 mins) 30 sec sprint-30 sec rust
Met je handen fietsen:P (5 mins) 30 sec sprint-30 sec rust

Wat BW ab oefeningen

Damn..na die HIIT was ik zwaar gesloopt.:D vond de 5 min roeien nog wel het zwaarst, vooral voor me benen op een bepaalde manier

ben gegaan op een whey shake..nu ff wat carbs naar binnen gooien

Laatst bewerkt:
WP, herken veel van jouw ervaringen. De onderhoud formules kloppen voor mij ook niet, val weinig gewicht/vet af ondanks veel cardio. Zit nu eraan te denken om ephedra te proberen, of heb jij nog gouden tips voor endo boys zoals ons ?

Gouden tip heb ik niet, ga nu over op HIIT om de ververbranding nog hoger proberen te krijgen..

op hoeveel kh zit jij per dag?

Goed gedaan. Roeien is ook zwaar:o

hmmm lekker junken..:D..

J/k goeie hiit shit:). Tabatta squats zijn ook nice voor conditie/verbranding en kost maar 4 mins.

hmmm lekker junken..:D..

J/k goeie hiit shit:). Tabatta squats zijn ook nice voor conditie/verbranding en kost maar 4 mins.

Hehe iedere dag niet junken scheelt weer tijd..ik ga ook niet meer junken. Wel zware carbload..een heel pak havermout op bikken bijvoorbeeld:D

Goedkoper dan een paar burgers:D:D

Ik heb echt de gouden tip..ik at normaal nooit havermout omdat ik het zo smerig vond..maar suikervrije siroop van de AH (aardbeien). En damn...dat is lekker:D:D:D
Ik vind havermout met whey en water damn lekker, dus no problemo's voor mij.:D Zometeen kwark+aardbei+rijstwafels+water in blender dan heb ik soort yoghurt omnonmnomnom.

Terug
Naar boven