MuscleMeat

Animal way of life

Hmmm, Mixen jullie de whey door de havermout heen als je het al opgewarmd hebt met water of daarvoor?

ik warm het niet op eerst havermout+ whey in kom dan water erbij tot de dikte die je zelf wilt en genieten maar omnomnonmnom.

• Topic Starter Topic Starter
Opwarmen vind ik totaal overbodig..gwn afwegen, siroop erin...beetje water en mixen die handel..:D

Voeding is ongeveer zelfde als jouwe man, pak ook 150kh alleen iets minder eiwit(+-250) vet op 50-60.

Oke dan..ik ga vanaf nu ook voor de training geen kh eten..denk dat ik vaker op alleen een whey shake ga trainen, zowel cardio als kt

Denk dat KT wel zwaar gaat tegenvallen dan, weinig kracht/fut om te trainen.

damn net ff een vreet aanval..iig weer lekker vol met kh:p

Ik heb eind van de maand intro van me nieuwe school..weet niet of ik nou de hele week ga of alleen de introductie dag..

Laatst bewerkt:
Niet zo autistisch doen en gewoon gaan... Normaal leven hoort er ook bij, zeker als het om je studie gaat.

Oh, ik dacht dat het je om voeding en shit ging:p. Oke nice dan. Wat heb je trouwens gecarbload net?

Ik heb nog even je foto'd bekeken, maar je maakt juist hele gooee vorderingen:D:D
Over een jaar sta je er heel anders bij.:d:d

Goede nieuwe foto ouwe, gaat echt de goede kant op! Wat is het doel qua BF? en welke studie ga je doen?

Goede nieuwe foto ouwe, gaat echt de goede kant op! Wat is het doel qua BF? en welke studie ga je doen?

7-8..morgen nieuw voedingsschema opstellen kwark gaat er uit:)

Ik ga sport gezondheid en management doen, eigenlijk een management opleiding gericht op de sport. Verder leer ik ook dingen zoals persoonlijke begeleiding, stukje over voeding en leefstijlpatronen. Wil later ook die kan op dusja:D

Progressie 1 jaar

oiw309.jpg
zwxhjd.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

NU:

suucnr.jpg
2wda439.jpg

je fysiek leek op de mijne toen ik ook begon. jij hebt alleen meer progressie geboekt in die tijd, heb je goede begeleiding?

Ja mezelf ^^

Wat een nacht. 12.30 slapen met zware buikpijn, hele avond last van gehad totdat ik om 5.30 moest overgeven..toen geslapen tot 11 uur. Net ff wat gegeten en verder geen problemen

Laatst bewerkt:
Rustg aandoen:o of komt het door een pak brinta:D

nee echt geen idee waar het door komt, niks bijzonders gegeten..of me lichaam moet in shock zijn gekomen doordat het oppeens zoveel zout binnen krijgt omdat ik eigenlijk nooit zon grote hoeveelheid chips naar binnen heb gewerkt (7/8 handjes) in 2 jaar tijd:p

gaat weer beter..zo borst, ga lekker op techniek 12 reppers doen;)

Terug
Naar boven