Bennozz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
zo net ruim een uur hardgelopen, met op het eind wat sprintjes..was wel chill![]()
ben je nooit bang dat je TE veel verbrandt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo net ruim een uur hardgelopen, met op het eind wat sprintjes..was wel chill![]()

Haha, thnx man!Vleugelsga je vliegen?
J/k, fkn sterke bor man, nice!
Thnx, ging wel lekkah

Goede training man, schouders met toasted traps trainen is vervelend! Been there haha.
Nice, maar zijn 8 oef voor bovenrug niet overkill? Meeste hier op het forum (waaronder ik) doen 4-5.

(JOngen wat een trainingen knal jij er weer uit deze week! En dan op weinig voeding en ook nog eens al dat hardlopen er bij! Indrukwekkend kerel! echt!

Heey man. Vraagje waar ren je altijd op de loopband of buiten. Ik zelf vind het fijner buiten te rennen en dan met namen over het strand. Ren ook altijd een uur of meer minimaal 1 x pw dan kom ik uit op zo een 7 tot 8 km daarna wel kapot haha. Maar je hebt echt een mooi lichaam man succes en lekker doorgaan zo
kon ik maar op het strand lopen, lijkt me echt chill. Thnx!
Thnx man, het is niet makkelijk maar vandaag refeed maakt een hoop goed
Altijd buiten, binnen hou ik niet vol is zo saaikon ik maar op het strand lopen, lijkt me echt chill. Thnx!
![]()