Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het gewoon vocht is. Blijf extra veel water drinken met dit warme weer.
Ben je van plan om kwark er nog uit te halen?
Netjes getraind verder man, sicke deadlift.
Thnx..kwark gaat er later wel uit maar het is nog te vroeg daarvoor

Is cool, weegschaal kan gewoon een vertekend beeld geven let gewoon op spiegel, maar dat wist je zelf ook wel.![]()
Drink wel veel caffeine..maar daar kan ik toch geen vocht van vast houden? dacht dat het juist beter voor de vetverbranding was omdat je hartslag omhoog gaat. Verder gebruik ik creatine ethyl esther..biergist, multivitamine en visolie
spiegel is 1000x beter dan weegschaal.
want wat telt nou? wat die weegschaal zegt of de spiegel je laat zien.

Idd, misschien komt het ook door onregelmatig wegen, ik weeg mezelf altijd op nuchtere maag in de ochtend, na nummertje 1 en 2. Dan kan je altijd precies je gewicht bijhouden.

Daar zal het dus niet zo snel aan liggen, maar goed fok weegschaal check jezelf in de spiegel !Zolang je zelf maar ziet dat je progressie boekt. Succes verder.

Teh **** wp, zieke trainingen hier de afgelopen week!![]()
het is nog waar ook

net wel ff wat kh naar binnen gewerkt, 1 broodje met pindakaas, die kh train ik er vanaaf wel dubbel af 
ethyl esther staat er toch om bekend dat niet te doen?!
kan het daardoor komen dat ik zo ontzettend veel zweet?..ik stond laatst in de trein en het zweet brak me uit, hele shirt zeiknat was niet normaal meer..druppels over me hoofd bij me borst.![]()
dunno, iedereen reageert er anders op, houd het iig in de gaten, ik ben zelf ook een redelijke zweter