MuscleMeat

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
Training ging heeerrlijk

SQ

• 10x100
  • 8x120
  • 8x140
  • 7x160
  • 5x180
  • 8x140

Extensions

• 20x80
  • 15x100
  • 12x120
  • 12x120
  • 10x120

In de smith nog wat squats

DB lunges

• 8x26
  • 8x26

Legg press

• 10x230
  • 10x230

hamstrings niet echt aangepakt, wel met kleine barbell maar niet zo intensief deze keer

Standing calf raises

• 8x150
  • 8x180
  • 6x200
  • 20x100

Seated

• 20x70
  • 20x70
  • 20x70
  • 20x70

Heb nog wel wat andere oefeningen gedaan maar niet allemaal bijgehouden;)

l

Ekstentons brah..
EXTENTIONSSSSS

kijk dat zijn je oude gewichten. mooi hoor die extensions.

Hoe gaat het met je?

5x180!!!!:o

ook een been training achter de rug maar kom niet eens in de buurt van jou xD

wtf....

wtf....

wtf.....

Wat een leg power.... extensions are mad!

crazy waterpoloer

wtf...

5x180 par of below par squats?

Vid aub.

Jij vat het gelijk op als een negatieve opmerking terwijl er ook een vraag bij stond...?
Was gewoon benieuwd naar je uitvoering.

Jij vat het gelijk op als een negatieve opmerking terwijl er ook een vraag bij stond...?

Puur technisch gezien is een squat parallel, zo krijg je het ook geleerd als je voor het eerst gaat squaten, en is daarbij de correcte uitvoering door de hoek van 90 graden. Full squat, ATG etc is de hardcore techniek, die powerlifters hanteren.

Puur technisch gezien is een squat parallel, zo krijg je het ook geleerd als je voor het eerst gaat squaten, en is daarbij de correcte uitvoering door de hoek van 90 graden. Full squat, ATG etc is de hardcore techniek, die powerlifters hanteren.

Ik ben geen powerlift en doe ook ATG, waarom zouden volgens jou alleen powerlifters dit doen?

Dikke bs.

Ik ben geen powerlift en doe ook ATG, waarom zouden volgens jou alleen powerlifters dit doen?

Dikke bs.

Omdat een parallel squat ''meestal'' niet geaccepteerd wordt in dat ''powerlift wereldje'' daarnaast gaat het er niet om wat jij bent, maar wat waterpoloer is, en zover ik weet is hij een bodybuilder, ben je nu klaar?

waarom moet je anders een video hebben? om te kijken naar de uitvoering..ye sure

maargoed cutten gaat lekker nu. 2300 kcals, 50 carbs 280 eiwitten en 30 gram vetten..ideaal

Dude 50 carbs:eek::eek: Hoe kom jij zo door de dag man:o

Lichaam went er wel aan, heb ook stukke meer energie tijdens de training. Waar dat vandaan komt weet ik nog steeds niet..

Misschien omdat ik geen cardio meer doe? alleen na de training ff?

Zit er aan te denken zo schouders te pakken met korte ab training..pak normaal vrijdag borst-schouders maar kan niet alles uit die training halen voor de schouders door bankdrukken, presses etc..

Laatst bewerkt:
iedere dag op 50g carbs?? pfff, doe ik alleen op rustdag man :o hou je wel refeed of dat ook niet?

Terug
Naar boven