- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach het houd je bezig, wel grappig ik heb ook een paar nieuwe laarsjes gekocht. hahaha
Heb je al besloten of je stopt met die zooi?
Jah ik stop er mee heb er alleen maar nadelige effecten van, ik merk er namelijk niks van. Met mono wel maar deze niks noppes
Als het echt niet werkt gewoon stoppen idd, iedereen reageert immers anders. Ik voel bv niks van noxi pro, terwijl jack3d wel erg goed voor mij werkt, gewoon bij de supps blijven waar jou lichaam goed op reageert en je zult gainen.

Ik 30min vanmiddag, had je ook last van de hitte? xD

. Ben zaterdag wezen kijken bij een wedstrijd van me broer (oude team) en het begon toch wel te kriebelen om er ook in te duiken. Vriend die hoger traint heeft me weten over te halen weer te beginnen. Maar begin wel onder 1 voorwaarden, wil in een fatsoenlijk team spelen niet bij oudjes. Wil nu wel weer terug top gaan spelen..
American football hier, rugby daar, ballet zus wattefak is er mis met BBing?![]()

hahah marcel
het bloed kruipt daar waar het niet heen kan haha. zet hem op bro!

Nu is het genoeg geweest, grrrrr kom nou een keer met mij mee naar rugby k*t! Is goedkoop en ik wil met jou op de 1e lijn als propWat mottuhhh hun dan
Goed bezig met je hardlopen brah
waterpolo is toch nog steeds mijn ding, kan er veel in kwijt en het is een erg leuk spelletje. Maar hoe ik er over denk bij bb is als je echt groot wilt worden je toch aan de AAS moet gaan en dat wil ik niet. Mijn doel is nu mijn massa behouden dmv 2 of 3x in de week te trainen en nog steeds om droger te worden. Dat is wederom een flinke training kerel!
Have fun met waterpolo dan![]()

Niks voor jou bartje? met zon geile speedo pose in het zwembad![]()

Schijt aan die speedo maar ik haat zwemmen man... Ik ben meer van het liggen in een bubbelbad met een koud biertje en een lekker tjikkie![]()