Fitness Seller

Animal way of life

Je moet ook alleen vetmeten kerel, **** dat gewicht! Als je zwaarder wordt en je vetpercentage gaat omlaag is de shit toch!

God doe niet zo para...:p
Pleur je weegschaal het raam uit en kijk in de spiegel... Je weegt jezelf ook veels te vaak.

• Topic Starter Topic Starter
jah ik zie het wel..ga iig zo weer hardlopen en hw maken..morgen american football training 1e keer:)

Heb ik vandaag schoenen gehaald bij Manfield, blijkt de flap van de boote kapot te zijn??? morgen maar geld terug vragen

Ach het houd je bezig:D, wel grappig ik heb ook een paar nieuwe laarsjes gekocht. hahaha

Heb je al besloten of je stopt met die zooi?

Ach het houd je bezig:D, wel grappig ik heb ook een paar nieuwe laarsjes gekocht. hahaha

Heb je al besloten of je stopt met die zooi?

Jah ik stop er mee heb er alleen maar nadelige effecten van, ik merk er namelijk niks van. Met mono wel maar deze niks noppes

Jah ik stop er mee heb er alleen maar nadelige effecten van, ik merk er namelijk niks van. Met mono wel maar deze niks noppes

Als het echt niet werkt gewoon stoppen idd, iedereen reageert immers anders. Ik voel bv niks van noxi pro, terwijl jack3d wel erg goed voor mij werkt, gewoon bij de supps blijven waar jou lichaam goed op reageert en je zult gainen.

Als het echt niet werkt gewoon stoppen idd, iedereen reageert immers anders. Ik voel bv niks van noxi pro, terwijl jack3d wel erg goed voor mij werkt, gewoon bij de supps blijven waar jou lichaam goed op reageert en je zult gainen.

Precies..ga ik ook doen ook ;)

Net ff 40 min hardgelopen :)

Ik 30min vanmiddag, had je ook last van de hitte? xD

Ik 30min vanmiddag, had je ook last van de hitte? xD

Nee haha het was best frisjes buiten, loop savonds he:p

Mijn planning is trouwens veranderd.

Bak kwark voor het slapen er uit (voor slapen 1 whey shake) (overdag neem ik 1 bak, Havermout sochtends 50 gram en voor de training 50 gram. Na de training geen carbs..

Vannochtend American Football, was echt tof. Maar had niet zoiets van wow ofzo en het is onbetaalbaar voor mij 500 euro heb je alleen de standaard uitrusting zonder broek enzo:rolleyes:. Ben zaterdag wezen kijken bij een wedstrijd van me broer (oude team) en het begon toch wel te kriebelen om er ook in te duiken. Vriend die hoger traint heeft me weten over te halen weer te beginnen. Maar begin wel onder 1 voorwaarden, wil in een fatsoenlijk team spelen niet bij oudjes. Wil nu wel weer terug top gaan spelen..:)

American football hier, rugby daar, ballet zus wattefak is er mis met BBing?:mad:

hahah marcel :roflol:

het bloed kruipt daar waar het niet heen kan haha. zet hem op bro!

American football hier, rugby daar, ballet zus wattefak is er mis met BBing?:mad:
haters-gonna-hate-guy-22911-1281390965-0.jpg

Blijf gewoon BB gericht trainen hoor kerel:D

hahah marcel :roflol:

het bloed kruipt daar waar het niet heen kan haha. zet hem op bro!

Thnx mie mang!:)

Nu is het genoeg geweest, grrrrr kom nou een keer met mij mee naar rugby k*t! Is goedkoop en ik wil met jou op de 1e lijn als prop:) Wat mottuhhh hun dan:)

Goed bezig met je hardlopen brah

Nu is het genoeg geweest, grrrrr kom nou een keer met mij mee naar rugby k*t! Is goedkoop en ik wil met jou op de 1e lijn als prop:) Wat mottuhhh hun dan:)

Goed bezig met je hardlopen brah

haha bartje de tank:D waterpolo is toch nog steeds mijn ding, kan er veel in kwijt en het is een erg leuk spelletje. Maar hoe ik er over denk bij bb is als je echt groot wilt worden je toch aan de AAS moet gaan en dat wil ik niet. Mijn doel is nu mijn massa behouden dmv 2 of 3x in de week te trainen en nog steeds om droger te worden.

Training van vandaag: Armen

CGBP

• 10x60
  • 8x80
  • 8x100
  • 8x90
  • 10x80

Pushdown

• 8x100
  • 8x100
  • 8x75
  • 8x75

Seated dips

• 8x100
  • 8x100
  • 12x70
  • 12x70

Kickbacks

• 8x20
  • 12x16

Preacher curl

• 8x40
  • 8x50
  • 8x50

Standing BB curl

• 8x60
  • 7x60
  • 4x60 (fail)

One arm cable curl

• 8x35
  • 8x35
  • 12x25
  • 12x25

Seated dumbbell curl

• 10x16kg
  • 10x16kg
  • 10x16kg
  • 10x16kg

Dat is wederom een flinke training kerel!

Have fun met waterpolo dan:)

solid work bro

Terug
Naar boven