MuscleMeat

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
vandaag ff carbs in de ochtend genomen, was echt ff nodig

onacceptabel man, ongedisciplineerd jochie dat je bent :P :trollface:

hahaha, jij mag dat

lekker en wat heb je genomen???

onacceptabel man, ongedisciplineerd jochie dat je bent :P :trollface:

FUUUUU:p

Ja of niet haha, me ma denkt dat ik anorexia heb zo weinig eet ik

lekker en wat heb je genomen???

100 gram havermout in de ochtend, en vanavond 200 gram nasi met 80 gr kipfilet

Denk de beste rug training in eeuwen

DL

• 10x100
  • 8x140
  • 8x160
  • 5x180
  • 1x200 :D:D:D:D:D:D

BOR

• 10x120
  • 8x120
  • 12x100
  • 12x100
  • 12x80
  • 20x60

Cable row

• 12x115
  • 8x135
  • 8x110
  • 8x110

One hand pulldown

• 8x40
  • 8x40
  • 8x35
  • 8x35

Seated Row

• 8x85
  • 8x85

Shrugs

• 8x140
  • 8x140
  • 6x180
  • 8x140

Rope shrugs

• 12x100
  • 12x100
  • 12x100
  • 12x100

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit iemand met anorexia 200 kg zien deadliften

netjes bro die 200 :D

nice, 200!

Ik vind dat Raw of geen Raw gedoe maar bullshit, 200KG = 200KG en dat maakt het er niet minder op als je veiligheidsmaatregelen neemt, zoals belt straps etc.

vandaag ff carbs in de ochtend genomen, was echt ff nodig

son-disappoint.jpg

J/k wp dikke DL btw, nice!:)

Ik vind dat Raw of geen Raw gedoe maar bullshit, 200KG = 200KG en dat maakt het er niet minder op als je veiligheidsmaatregelen neemt, zoals belt straps etc.

Ik ga echt niet nog een keer het risico nemen om door me rug te gaan..haha been there done that, helaas;) wijze les dat wel

son-disappoint.jpg

J/k wp dikke DL btw, nice!:)

Dankje jongeman:D

:)

vrijdag getrained borst, wil nu echt 2 dagen rust. Misschien vanavond ff hardlopen..maar kom steeds droger te staan. Gisteren een carb reload, en de rest van de week er weer tegen aan ;)

geniet van de rust bro!

Dankje bro, lekker huiswerk maken zo..haha

Net gewogen..93 kg, nog 2 weken door bunkeren en dan gooi ik me carbs weer wat omhoog. Word droger en droger, love my body:D:D ben echt blij met wat ik bereikt heb in de tijd dat ik train, van dikkertje naar muscleman hihi

Cardio doe ik niet meer of heel af en toe, train 5x in de week 1 uur en zit heel laag in carbs less is more. :)

Laatst bewerkt:
Je handtekening klopt trouwens wel.. Powerlift to impress guys. Maar soms maak ik ook wel indruk op de vrouwen.

Waarom zo snel straps gebruiken? Is grip dan niet belangrijk? Volgens mij is dat ook wel belangrijk voor je onderarmen.

Je handtekening klopt trouwens wel.. Powerlift to impress guys. Maar soms maak ik ook wel indruk op de vrouwen.

Waarom zo snel straps gebruiken? Is grip dan niet belangrijk? Volgens mij is dat ook wel belangrijk voor je onderarmen.

Haha dankje, ja klopt grip is ook wel belangrijk, maar ik ben er als BB niet zo mee bezig als een powerlifter. Het gaat er mij om dat ik het gewicht omhoog krijg, ookal is dat door middel van straps. Mijn grip is nog best goed vind ik, kan setjes met 140 draaien zonder moeite te hebben met grip. Maar dat zal in de powerlifting wereld wel niks zijn:o

Train meestal me onderarmen ook apart door middel van wrist curls en barbell curls met andere grip

Terug
Naar boven