AndroidHealthClinic

Animal way of life

Puur technisch gezien is een squat parallel, zo krijg je het ook geleerd als je voor het eerst gaat squaten, en is daarbij de correcte uitvoering door de hoek van 90 graden. Full squat, ATG etc is de hardcore techniek, die powerlifters hanteren.

meeste instructeurs leren je dat alleen maar omdat ze geloven dat dieper dan par schadelijk voor de knieën is. bij een echte squat breek je gewoon altijd par.

maar goed, voor dat er een hele discussie ontstaat over wat beter is; par breken of meer gewicht hanteren voor bb-doeleinden zeg ik gewoon "ach, zolang hij zelf maar tevreden is."

• Topic Starter Topic Starter
net ff 30 min hardgelopen..heerlijk in de regen:D

mono komt van de week binnen, en verder ga ik in de ochtend 100 gram havermout nemen. Dit doe ik alleen als ik sochtends train, zodat ze meteen gebruikt worden.

Morgen ochtend weer eens supersets proberen, armen staan op het programma..iemand nog leuke combinaties?

ga slapen bro :)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 00:22 ----------

mono komt van de week binnen, en verder ga ik in de ochtend 100 gram havermout nemen. Dit doe ik alleen als ik sochtends train, zodat ze meteen gebruikt worden.

Morgen ochtend weer eens supersets proberen, armen staan op het programma..iemand nog leuke combinaties?

fst-7/German volume training :)

@tymen, thnx zal ze vanaaf ff doorlezen:)

ga nu naar de gym! lekker vroeg:p

HEERLIJK GETRAINED!

tijdje geen supersets gedaan, me armen stonden op knallen! zag nog meer aderen, echt sick!

was wel grappig, zon oudje vragen, hoeveel doe jij nou per arm. Ik was aan het begin met 22 aan het curlen, ik zei 22, oudje: zo dat is wel veel..:o

22 kg db voor biceps is ook sterk, ik heb moeite zat met 20 kg! SS ga ik so ie so nooit zwaarder dan 16 kg.

Bartje toch... ik curl met 16 kg per hand.. Moet je toch beter je best gaan doen. :p

Vanavond da leggs! Vannochtend toch wat carbs genomen en in de middag 1 blikje redbull, anders hield ik het niet vol op school.:p

Mono is binnen :D

Wheel power:) nice! Knalze brah.

Wat mono? crea? welke heb jij altijd, ik moet ook nieuwe hebben dus adviseer me eens.

Wheel power:) nice! Knalze brah.

Wat mono? crea? welke heb jij altijd, ik moet ook nieuwe hebben dus adviseer me eens.

Thnx! ja ik had esther besteld maar ik merk er geen ruk van, zou gewoon mono halen. Ik heb zelf die van B&F vandaag binnen gekregen, zit geloof ik niet heel veel verschil in welke je nou besteld. Deze stond heel goed aangeschreven iig!:)

waarom post je, je trainingen niet meer:o

oké een goede reden:D:D

training ging vreselijk, voelde me benen wel goed door superset legg press en extensions. Maar energie niveau was echt 2/10

ben met squate maar met alles full gedaan, 2 sets van 120 voelde wel goed maar het ging zo moeilijk, onverstelbaar

Tijd voor een weekje wat minder gewicht brah! Beetje high volume shizzle fur die pump! jwt

Tijd voor een weekje wat minder gewicht brah! Beetje high volume shizzle fur die pump! jwt

low weights is for pussys!:mad::mad:

:D

Ik pak het op een andere manier aan, met supersets en dropsets, ook erg leuk om te doen. Dropsets doe ik door middel van wat zwaarder beginnen en zonder rust door te gaan met een paar kg's minder ;)

Schouders vandaag..

Dropset

Seated barbell press (mp)

• 8x70
  • 6x65
  • 6x60
  • 8x50
  • 12x40

Side raises dropset

• 10x16
  • 8x14
  • 8x12
  • 8x10

Front raises Dropset

• 10x16
  • 8x14
  • 8x12
  • 8x10

Cable side raises Dropset

• 10x15
  • 8x12,5
  • 8x10
  • 10x7,5

SS Barbell upright row-side raises

• 12x50 -8x16
  • 10x50 -6x16
  • 8x50 - 12x12
  • 8x50 -10x12

Nog wat schouder oefeningen om ze helemaal te slopen maar die heb ik niet bijgehouden.:p

damn it bro.... Hoe kan ik nou een beter fysiek dan jou krijgen als jij zo blijft trainen.....

Terug
Naar boven