MuscleMeat

Apw's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Gisteravond (denk ik) voedselvergiftiging opgelopen. Welgeteld 9 keer goed gekotst. Hele maaginhoud eruit en voelde daarna alsof ik mijn ingewanden eruit kotste. Vandaar ook geen training vandaag iig. Geen idee of het morgen gaat lukken maar als ik enige twijfel heb sla ik ook die over:treuren:

Beterschap!
 
Thx man
Inmiddels op de fiets alweer naar school toe gegaan. Koppijn als een gek en maag erg gevoelig, overall gewoon moe. Wilde gwn naar school toe zodat ik weer wat kon wennen en alles weg zou trekken. Ik w8 het af maar trainen wordt hem niet vandaag. Misschien na wat overige rust (en voeding) morgen wel. Eten is drama heb sinds woensdag nacht niks meer gegeten dan half bakje kwark en banaan. Probeer genoeg binnen te krijgen met vloeibaar voedsel. Ben nooit ziek dus het valt erg zwaar allemaal.
Maargoed niet janken en gewoon knallen zodra ik beter ben
 
Helaas nog steeds ziek. Eten is al wat beter maar niet top. Vanwege aankomende drukke weken en maanden gaat het mij ook niet lukken verder te loggen. Spijtig maar waar. Zodra alles klaar is start ik weer, geen idee wanneee dit is.
Sanca Saxon graag slotje
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven