AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Wat is het verschil met hang snatches? Of is dat er niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.822
From the Hang is vaak net boven de knie. Hip Snatch leg je de stang op de meest onprettige plek tegen je heupen aan. Omdat ik van nature mijn heupen niet goed inzet. Probeer ik het zo wat meer te accentuern.

• #3.823
Wtf pagina 4.. dat is sinds ik mijn log geopent heb niet meer voorgekomen...

Maar goed dat niemand me miste..

Vandaag voor het eerst in lange tijd getraind.. nog geen benen.. want zoveel tijd heb ik ook nog niet..

Als ik zo terug kijk heb ik niet meer gepost sinds ik mijn studie op TU Delft ben begonnen. Vol hier 1 jaar met 2 Bachelors (Bsc3 en Bsc6 van Bouwkunde) om dan in 2 jaar mijn Master in Urbanism (stedenbouw) te behalen...

Maar om een lang verhaal kort te maken.. Ik heb geen tijd meer om meer dan 7 trainingen in de week te doen :)

Ik heb nu al moeite met 2 :)

Gisteren geworpen in Rotterdam..
Winter doelstellingen om daar te volbrengen. 1 Arm Pull up! en "The Flag" .. Pull up is meer een streven...

1 arm pull up met Cable kwam ik tot 1x links en 1x rechts.. met 70 kilo

en 85 kilo tot > 110 graden

Flag pole Holds.. waren hetzelfde als normaal gebleven en kon nog niet echt heel stabiel blijven hangen.. maar kan op korte termijn wel verbeteren..

Vandaag kracht training

Bench Press
w-up..... ... . ...
5x70
3x90
3x100
12x80
10x70

Javelin Pull over
5x~10x... 37 ofzoiets... meer op rek brengen van alles

Bent over Row
12x20
12x50
12x60
12x70
12x80 cheated

1 arm pull up en flag...hmm inspiratie van Beast Skills? :-)

• #3.825
Jup... Van tig jaar terug.. maar zag gisteren dat er sinds toen toch wel 1 nieuwe oefening is toegevoegd.. 1 hand push-up haha :D

vandaag Sprong circuitje gedaan en gestorven!.. Denk aan die shit die sven kramer doet.. maar dan uitdagender..

[Link niet meer beschikbaar]

Hoe kom je aan dat soort circuitjes? lijkt mij ook wel een keer gaaf om te doen...

Hey dude,

leuke stand-ver, zit er nog progressie in over de jaren??

• #3.829
Nope heb dit jaar nog 2.60 gesprongen is wel All-time PR.. maar is echt een bagger afstand. Moet naar de 2.85 toe..

Alleen eergisteren met de horden warming-up en onmogelijke sprongen men knieen en enkels beetje vertieft.. Ag ik heb toch geen tijd om een fatsoenlijke Olympic Lift of Squat te doen dus is wat minder erg..

• #3.830
Gisteren nog geBencht 4x100.. Volgende week 5x100 moet goed gaan.. Lukt het aardig dan ga ik voor 6x100 dat zou een nieuw PR zijn.. en 5x chins met 15 kilo bij mijn schrale BW van 87,5

Vandaag mijn wekelijkse sprong shit gedaan. Met tot gevolg last van men schenen. Is meer een samenloop van omstandigheden, weet waar ik aan toe ben. En probeer het nu in een vroegtijdig stadium te behandelen. Was er afgelopen jaar ook snel genoeg bij, en nu weer geloof ik!

Nu weer verder werken aan wat Essay's en Constructieleer:bang: hopelijk ga ik de 3 uur slaap halen!

• #3.831
75 cm schouderlenigheid!

• #3.833
Stok..

Gisteren voor het eerste FullRom DragonFlags gelukt..
http://www.youtube.com/watch?v=mjCMq2zkbOo
(op een nette manier dus)

Flagholds gaan ook steeds beter maar nog niet super goed.. denk dat ik 1,5 a 2 seconden stil kan hangen op een nette manier!

• #3.835
Gisteren terug gekomen uit Speerwerp Mekka (Finland, Kuortane) Was wel leerzaam en er relaxed met zoveel 90+ werpers en levende legende's (Janis Lusis en Uwe Hohn 104,80).

Vandaag nog getraind

Snatches
6x60

Quarter Squat (speed)
12x80

Leg Press
3x12x110

Rolling Oly BB Abs.. (ofzoiets) (half rom)
2x6 (1x elevated)

• #3.836
Vandaag

Bench Press
10x50
10x60
10x85 PR (niet gekeken wat er op zat :))
9x90 10F PR

Chins
5xBW
5xBW+5
5xBW+10
5xBW+15
5xBW+20 PR +2 half rom

Javelin Pull over.. strecthing
wat setjes..
op de filmpjes zag de rek er aardig uit, het begint nu bijna ergens op te lijken!

Heerlijk getraind alle 3 de oefeningen boek ik vooruitgang!

• #3.837
Zondag nog lichte conditioning..

Maandag rustige sprong conditoinering

Vandaag

Bench Press
2x8x92,5 PR

denk dat 8x100 mooi doel wordt deze winter :)

Chins
8xBW
8xBW+2,5
8xBW+5 PR
8xBW+7,5 PR (cheated)

Rolling BB Abs
3x6xBW

Rekken van schouders dynamisch met DB liggend

very nice!

• #3.840
Kan technisch nog heel veel verbeteren.. En ben ik ook van plan :)

Terug
Naar boven