XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.861
ff 1 jaar Bachelor bouwkunde (Bsc3 en Bsc6) Daarna Master Urbanism (stedenbouw)

• #3.862
Gisteren 20x70 bankdrukken 8x20 DB Row + Abs

Vandaag
8x110 Snatch grip DL.. wat k*t voor je handen zeg..
8x90 SpeedSquat..

Men rug heel houden is ff het belangrijkste :) Volume is nog laag maar komt wel goed!

• #3.863
Heb de woensdag hierop nog getraint.. Wat ik gedrukt heb? volgens mij 5x100?

8xBW+5 Chins.. zoiets..

Daarna Center Parcs.. mooi 4,5 kilo aangekomen tot 94 kilo.. echt een fat bastard ben ik nu

Gisteren, nog wat inworpen op afstand, sprongen niet gemeten.

Vandaag lekker speer training gedraait, kogel OHB 4 omtrent 18,5 meter. Snatch 2x70 en 2x75

Morgen UB

• #3.864
Vandaag, ff vergeten dat ik eigenlijk moest maxxen op 5RM. Dit zag ik pas bij mijn top setje. Flink balen dus, ik kan normaal gesproken ergens heel erg goed naar toe leven. Maar zo niet,..

Bench Press
3x105 3 of 4eF
2x105
3x100
2x100

Pull over Bankje weer verhoogd
Javelin Pull over
4x12x47

Geen zin meer hierna, nog een nieuwe glute ham raise installatie gebouwt.

• #3.865
Training maandag

speed squat against double choked bands
8x20
8x40
2x8x60

snatch grip deadlift
8x20
5x70
2x110
Fx140 met straps
1x140 PR zonder straps
Fx160 tot net onder men knieen

Glute Ham Raises
3x8 negatieven en push up assistance

Comments:
- Heerlijk getraind, voelde goed spanning tijdens de oefeningen.. ik haat straps

• #3.866
Afgelopen woensdag

Bench Press
3x90
8x3x95

de rest weet ik niet meer.. Zaten wat Pull Down op het apparaat bij.. Waarbij ik en het bankje waar ik mijzelf aan had vast gemaakt omhoog kwamen.

Gisteren
ME RE

DB Press 8x37,5
Straight Arm Pulldowns ss Rear Delft Flies

en beetje curls.

Vandaag
Speed squat against double choked bands
8x40
8x20 +
8x60 +
3x8x70 +

Overhands Deadlift
5x50
5x90 1 clean tussendoor,, ging toch lekker snel
3x140
3x170 Pronated rep PR

Assisted Glute Ham Raises
3x8

Veel Pec strechting.. als ik men oksel.tricep overgang wilde oprekken dan ging mijn voorste schouderkop pijn doen.. k*t dus

• #3.867
Kwam er halverwege mijn treinreis achter dat men trainer er niet zou zijn op de training...
Gelukkig kwam een maat van mij (en NL kampioen speerwerpen) ook langs. Ik had gisteren al "redelijk" zwaar getraind. Maar hij moest weer zo nodig benen doen..

PowerClean
3x70 (als warming-up haha)
3x100
2x2x100
1x110 en 2x een failure.. al met al niet slecht.. Toen ik vorig seizoen in vorm was kreeg ik af en toe de 110 niet omhoog.. Wel is mijn claviculair naar de klote.. voel een of andere klote spanning.. Als ik mijn linker elleboog naar boven kantel..

Front Squat
5x70
5x110 (die gast deed ze niet full.. 90 graden..)
3x110 de pijn in mijn sleutelbeen werd echt ondraaglijk in die houding..

Comments
110 clean is wel nice geloof ik haha maar 12,5 kilo onder mijn PR.. Na die k*t squats die traag als shit gingen en Deadlift.. Nice!

• #3.868
Vandaag wederom lekker getraind!

Bench Press
3x80
8x3x100 met speling.. sommige sets veel soepeler als degene ervoor..

PullDown.. heel de bank gemolt waar ik aan vast zat.. gok dat het rond de 110 kilo zat..

Pull over
12x17
12x27
2x12x37 easy (zonder pijn aan deltoidus anterior

En nog ff wat simpele rows 25hh

• #3.869
Vandaag weer alleen maar afmeldingen van maatjes die niet wilden/konden/gingen trainen Pff... waar doe je het dan nog allemaal voor..

Zelf maar gaan trainen met men lieve mama als spotter whaha

Bench Press
3x80
3x100
3x105
2x110 3F 2bad

Pull over EZ full Rom
3x12x37

beetje bicep

Morgen: Naar Raw Power Baarn...

• #3.870
Vandaag getraind @ Raw Power Baarn (met G-men, Matthieu en Niels aka Chopperbob)

Chain Speed Box Squat
3x8x20+40 Ch
5x60+40ch
5x100+40ch
6x3x125~40 Ch

Nog nooit met Chains getraind maar was wel succes, alles dus PR.

Deadlift
6x100
5x140

Eerst Gijs 24x200 PR
Daarna Chopperbob 15x200 PR?
Matthieu 10x200 PR

Ik dacht dat ik wel 3x200 moest kunnen halen zonder straps
het werden er uiteindelijk gewoon ****ing

11x200 dik PR

(pr was 3x170 haha)

Hierna Goodmornings die niet fijn voelden, en wat PullThrougs tegen de groene band.

Comments:
- Waanzinnig getraind, over 1,5e week weer klaar met de hypertrofie periode en dan kan ik gaan beuken voorlopig geen deadlift trouwens (ga ik te hard op ;))

Laatst bewerkt:
holy cow... 11x200 is dik! wel lullig voor matthieu :P

lijpe shit ouwe!

Niet normaal, haha. Super!
Misschien train je wel altijd ver onder je max. Of het komt door de omgeving. :)

Bij 5 zei ik nog 5, bij 8 zei ik nog 2, bij 10 zei ik je moet Matthieu vernederen zodat je dadelijk in de auto met hem zit en kan zeggen dat jij er 11 had!

Arjan zei: Moet dat?
Ik zei: Je moet doen wat je zelf wilt.

De psyche up werkte blijkbaar. Je bent sterk zat.

11 x 200 is nice :eek:

• #3.876
holy cow... 11x200 is dik! wel lullig voor matthieu :P

Tjaah, ik heb hem nog vernederingsgeld betaald *uhm bedoel benzinegeld.. En dat heeft hij verdient ook!

Bedankt dude

Niet normaal, haha. Super!
Misschien train je wel altijd ver onder je max. Of het komt door de omgeving. :)

Doe nooit Deadlift heeft geen carry-over naar speerwerpen. (sinds meet in Raalte 2 zomers terug niet gedaan, behalve laatste 2 weken maar dat was grip)...Die omgeving helpt zeker. Mijn doel was 3, als ik thuis in men hok sta en ik had er 3 was ik gewoon gestopt. Maar hier had ik een goede belt + magnesium.

Ik kom na het NK in de (na)zomer nog eens terug om je te ownen op de PowerClean.. ;)

Bij 5 zei ik nog 5, bij 8 zei ik nog 2, bij 10 zei ik je moet Matthieu vernederen zodat je dadelijk in de auto met hem zit en kan zeggen dat jij er 11 had!

Arjan zei: Moet dat?
Ik zei: Je moet doen wat je zelf wilt.

De psyche up werkte blijkbaar. Je bent sterk zat.

Haha, het werkte inderdaad erg goed. Zolang ik ergens naar toe kan leven (bijna 24 uur), en er is druk dan presteer ik altijd het beste. Ik hoop dat ik deze motivatie nog ff kan volhouden. Ik moet gewoon vaker Max effort geven. Iedere rep..Nu nog trainingspartners vinden ;). Ik had toen straks meer woorden in men hoofd om het uitteleggen maar ben ze kwijt. Zometeen iets doen waar ik echt goed in ben! Zuipen! Eigenlijk de omgekeerde volgorde. Vroeger zette ik mijn dikke 1RM op Deadlift altijd na een hele zware kater!

Matthieu, Niels en Gijs nogmaals bedankt.

En iedereen die nu wel men log leest ;) Een prettige kerst en de rest van de vrije zuipdagen.

wtf zeg... als ik je voorgaande trainingen zie en dan nu ineens 11x200 deadlift.. :eek: en je oude pr was 3x170 ??? damn dude.. bizar~!

• #3.879
3x170 overhands.. pronated.. Als in grip geeft op... ik rep gewoon nooit met die krengen..

Had reverse bands in Raalte 270.. En het is bijna 6 jaar geleden dat ik 200 trok.. En ook toen had ik met mixed grip al last van grip problemen.. Maar het grote verschil is dat ik deze training als een wedstrijd benaderde.. (zelfs een belangrijke ook al had ik maar 24 uur). Dus kon ik dezelfde psyche up gebruiken als ik normaal doe tijdens een belangrijke speerwedstrijd.. Mede door Gijs en de andere is dat getriggered.. Moet in principe iedereen kunnen

Brutal shit man!

Terug
Naar boven