- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ThanksSterk. Ik vond je log toen ik op zoek was naar informatie of tips over pause bench. Ik zie dat je dit vaak doet en er mooie resultaten mee boekt;
Hoe pas je dit in een schema? Ik doe de big three, met gewone bench press, drie keer per week. Kan ik de pause bench bijv 1 keer per week doen in de plaats van een normale bench press?
Ik doe eigenlijk niet zo vaak paused bench meer. Heb de laatste tijd last van m'n biceps en schouder en merk dat het minder is als ik gecontroleerder bench. Dus vandaar.Haha, nooit gestopt maar alles valt uit elkaar en veel te druk op werk. Probeer 3x per week te trainen maar het is is de laatste weken maar 1 of 2 keer
Jij dan?Bedankt voor de tips. Ik dacht er aan nog steeds drie keer per week te benchen, waarbij ik maandag gewoon barbell bench, woensdag, dumbell bench en vrijdag pause bench doe. Dat eens drie weken doen.ThanksIk doe eigenlijk niet zo vaak paused bench meer. Heb de laatste tijd last van m'n biceps en schouder en merk dat het minder is als ik gecontroleerder bench. Dus vandaar.
En ja hoor je kan prima afwisselen. Als je powerlifter bent zou ik alleen maar paused bench doen.