MuscleMeat

armen geforceerd

peke

Cool Novice
Waardering
1
heb een 3tal dagen geleden mijn armen een beetje overtraint denk ik heb ik nog nooit gehad maar lijkt me zo bijna zoiets al tennis ellebogen bij het heffen van alles boven de 5 kg krijg ik een lichte stekende pijn aan de onderkant van men ellebogen en dan maar gauw zorgen dat dat gewicht snel neer is
nu heb ik al 3 dagen de armtraining eruit gelaten maar omdat ik op het werk ook geregeld iet zwaars moet heffen blijft het een beetje aanslepen
wat zou ik kunnen doen om een beetje sneller van deze blesure af te geraken
heeft het mss iets te maken met een tekort aan een of ander suplement omdat ik ook in deze periode wat last heb van stramme gewrichten en de training wat zwaarder aanvoelt als anders niet dat ik niet tot aan men max kan gaan maar het gaat toch moeizaam

je armen hebben veel langer herstel tijd nodig dan die 3 dagen
ik denk meer aan 3 a 4 weken je armen niet trainen

en als je goed blijft eten dan zul je na die tijd weer flink aan de bak kunnen ;)

Je zou zink kunnen gebruiken als extra supplement, zoek maar eens op dit forum op zink. Smeer anders je elleboog en de andere kant in met tijger balsem een paar keer per dag zodat je goede doorbloeding krijgt. Maar je kan misschien het beste even naar de dokter gaan, misschien heb je een pees of aanhechting ontstoken(komt vaak voor) Dan krijg je misschien ontstekingsremmers.

je denkt dat je je armen hebt overtraint, post misschien je training eens door...
als je echt zoveel last hebt zou ik buiten de armtraining ook rusten met je gewone trainingen, tot je zeker weet wat je eigenlijk hebt
je geeft zelf aan dat alles boven 5kg tillen pijn doet, dat is niet gezond, imo beter rustig aan doen!

je armen hebben veel langer herstel tijd nodig dan die 3 dagen
ik denk meer aan 3 a 4 weken je armen niet trainen

en als je goed blijft eten dan zul je na die tijd weer flink aan de bak kunnen ;)

je bedoeld hier toch niet mee, in't algemeen armen om de 3 a 4 weken trainen?! 1 à max 2 x per week kan best hoor

• Topic Starter Topic Starter
Je zou zink kunnen gebruiken als extra supplement, zoek maar eens op dit forum op zink. Smeer anders je elleboog en de andere kant in met tijger balsem een paar keer per dag zodat je goede doorbloeding krijgt. Maar je kan misschien het beste even naar de dokter gaan, misschien heb je een pees of aanhechting ontstoken(komt vaak voor) Dan krijg je misschien ontstekingsremmers.

ik heb hier nog enkele doosjes epsipam 50 liggen bij vorige ontstekingen was het op enkele dagen hiermee gepiept maar ik ben daar zo hard gedrogeert van krijg ikzelfs de slappe lach van niet dat ik dit niet leuk vind hoor maar heb al geruime tijd zeer goede gains gehaald maar de benen gaan niet snel genoeg vooruit dus zou ik graag in deze periode zeker mijn benen extra willen trainen en met zon epsipam gaat dit echt niet lukken zolang dat ik mijn armen niet te veel gebruik valt het mee
maar tzou lang kunnen aanslepen zonder verzorging denk ik
dus toch ff naar de dokter pfff en enkele weken geleden heb ik al de griep gehad en nu weer ff out nu snap ik dat sommige mensen zo snel naar de roids grijpen

ik heb hier nog enkele doosjes epsipam 50 liggen bij vorige ontstekingen was het op enkele dagen hiermee gepiept maar ik ben daar zo hard gedrogeert van krijg ikzelfs de slappe lach van niet dat ik dit niet leuk vind hoor maar heb al geruime tijd zeer goede gains gehaald maar de benen gaan niet snel genoeg vooruit dus zou ik graag in deze periode zeker mijn benen extra willen trainen en met zon epsipam gaat dit echt niet lukken zolang dat ik mijn armen niet te veel gebruik valt het mee
maar tzou lang kunnen aanslepen zonder verzorging denk ik
dus toch ff naar de dokter pfff en enkele weken geleden heb ik al de griep gehad en nu weer ff out nu snap ik dat sommige mensen zo snel naar de roids grijpen

nou, laat dan je bovenlichaam even rusten en focus op je benen!

Tjah .... hoe bedoel je onderkant van je arm ?? bedoel je soms pijn op die knobbel een beetje meer aan de zijkant van je elleboog? aan die zijde die tegen het lichaam aan hangt? Als het die kant is is het een (moderen kreet) golferselleboog, aan de andere kant is het een tennis elleboog.

Armen krijgen veel te verduren tijdens het trainen, (rug en borst pak je ze ook flink mee) echt idioot veel aan je armen doen is dan ook niet nodig, ik doe weinig apart werk voor armen en ik heb op zich flinke armen..

Je kunt armen best apart trainen hoor, maar 1 keer per week is voldoende.
(ik begin aardig te leren van al dat blessureleed wat ik zelf heb / heb gehad) ;)

Tjah .... hoe bedoel je onderkant van je arm ?? bedoel je soms pijn op die knobbel een beetje meer aan de zijkant van je elleboog? aan die zijde die tegen het lichaam aan hangt? Als het die kant is is het een (moderen kreet) golferselleboog, aan de andere kant is het een tennis elleboog.

Armen krijgen veel te verduren tijdens het trainen, (rug en borst pak je ze ook flink mee) echt idioot veel aan je armen doen is dan ook niet nodig, ik doe weinig apart werk voor armen en ik heb op zich flinke armen..

Je kunt armen best apart trainen hoor, maar 1 keer per week is voldoende.
(ik begin aardig te leren van al dat blessureleed wat ik zelf heb / heb gehad) ;)

het is dus binnekant arm net boven het uitstekende botje een paar cm van dat plekje waar je soms stroom krijgt

zal wel aanhechting zijn die wat ontstoken kan zijn

Lijkt het meeste op de zogenaamde golfers elleboog ... dit had ik ook (niet echt extreem) in december... Ik heb toen dat aan mijn fysio gevraagt. Die gaf me als trainingstip mee dat ik proberen moest te voorkomen dat in mijn arm oefeningen de pols ten opzichte van mijn arm draaide (als het ware dus zorgen dat je hele onderarm inclusief je hand een soort stok word)

Dit een paar weekjes gedaan en het was al weer weg. Echter als je het niet vertrouwt, vraag je dokter of je fysio.. De fysio weet als geen ander hoe met dit soort problemen om te gaan

Lijkt het meeste op de zogenaamde golfers elleboog ... dit had ik ook (niet echt extreem) in december... Ik heb toen dat aan mijn fysio gevraagt. Die gaf me als trainingstip mee dat ik proberen moest te voorkomen dat in mijn arm oefeningen de pols ten opzichte van mijn arm draaide (als het ware dus zorgen dat je hele onderarm inclusief je hand een soort stok word)

Dit een paar weekjes gedaan en het was al weer weg. Echter als je het niet vertrouwt, vraag je dokter of je fysio.. De fysio weet als geen ander hoe met dit soort problemen om te gaan

zal es ff een fysio raadplegen dan heb ik al van gehoord maar nog nooit geweest maar ja met men nieuwe bb hobby zal deze zeker handig zijn in de toekomst
ik zal maar zeker eerst een kijke naar men trainings daar zitten een paar grote fouten in ander kan het niet de gains zijn er wel maar niet zonder 1 keer per maand ergens iets naar de haaien te helpen dus dit krijg je dus al je zelf denkt het beter te weten hehe er zal nog veel water door de zee lopen voordat ik mezelf een echte bodybuilder kan noemen :o

Terug
Naar boven