heb een 3tal dagen geleden mijn armen een beetje overtraint denk ik heb ik nog nooit gehad maar lijkt me zo bijna zoiets al tennis ellebogen bij het heffen van alles boven de 5 kg krijg ik een lichte stekende pijn aan de onderkant van men ellebogen en dan maar gauw zorgen dat dat gewicht snel neer is
nu heb ik al 3 dagen de armtraining eruit gelaten maar omdat ik op het werk ook geregeld iet zwaars moet heffen blijft het een beetje aanslepen
wat zou ik kunnen doen om een beetje sneller van deze blesure af te geraken
heeft het mss iets te maken met een tekort aan een of ander suplement omdat ik ook in deze periode wat last heb van stramme gewrichten en de training wat zwaarder aanvoelt als anders niet dat ik niet tot aan men max kan gaan maar het gaat toch moeizaam
nu heb ik al 3 dagen de armtraining eruit gelaten maar omdat ik op het werk ook geregeld iet zwaars moet heffen blijft het een beetje aanslepen
wat zou ik kunnen doen om een beetje sneller van deze blesure af te geraken
heeft het mss iets te maken met een tekort aan een of ander suplement omdat ik ook in deze periode wat last heb van stramme gewrichten en de training wat zwaarder aanvoelt als anders niet dat ik niet tot aan men max kan gaan maar het gaat toch moeizaam