MysteryGuy
Novice
- Waardering
- 0
hoi, ik ben 13 heb gelogen over mn leeftijd omdat ik dacht, heb geen zin alles opnieuw in te vullen als je 18 moet zijn en ik 13 invul 
Heb gemerkt, toen ik in gr. 8 zat (zit nu in de 2e VO) dat ik best goed in armpje drukken was. Won van iedereen, zelfs van iemand die op (kick?)boxen zit/zat. Dacht dat ie makkelijk ging winnen viel hem leuk tegen
Geen id hoeveel ik weeg, vet % ik heb of spiermassa ik heb. Kan het zijn dat ik goed ben in armpje drukken omdat ik tennis? Ik tennis al 5 of 6 jaar 2keer per week, vaak 1 vrij en competitie 2x per jaar (2x 7 zondagen), opzich best actief dus en ben er ook niet slecht in ofzo. Kan het daardoor komen? Bij de forehand maak ik wel altijd bijna precies dezelfde beweging als je maakt bij armpje drukken (komt omdat ik(zoals t hoort) met topspin sla).
alvast bedankt
En klopt het dat ik mijn armspieren (of gedeeltelijk,) train d.m.v tennissen?

Heb gemerkt, toen ik in gr. 8 zat (zit nu in de 2e VO) dat ik best goed in armpje drukken was. Won van iedereen, zelfs van iemand die op (kick?)boxen zit/zat. Dacht dat ie makkelijk ging winnen viel hem leuk tegen

Geen id hoeveel ik weeg, vet % ik heb of spiermassa ik heb. Kan het zijn dat ik goed ben in armpje drukken omdat ik tennis? Ik tennis al 5 of 6 jaar 2keer per week, vaak 1 vrij en competitie 2x per jaar (2x 7 zondagen), opzich best actief dus en ben er ook niet slecht in ofzo. Kan het daardoor komen? Bij de forehand maak ik wel altijd bijna precies dezelfde beweging als je maakt bij armpje drukken (komt omdat ik(zoals t hoort) met topspin sla).
alvast bedankt

En klopt het dat ik mijn armspieren (of gedeeltelijk,) train d.m.v tennissen?

) maar dit is toch 't speciale tieners & beginners subforum? Hoop niet dat je er vanuit gaat dat tieners al zo bodybuilderend trainen, heb vaak genoeg gelezen dat je in je puberjaren niet te intensief moet trainen (ook met gewichten..) dat dat slecht is? sorry als ik int verkeerde forum zit.. 
raar hè