- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Was/ben behoorlijk kwaad

Ben nog vriendelijk gebleven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was/ben behoorlijk kwaad

Was/ben behoorlijk kwaad
Ben nog vriendelijk gebleven.
Weet jij wel hoeveel dingen in die gsm staat?? en hoeveel contacten ik nu kwijt ben!!!!ge moet uw eigen niet zo kwaad maken, slecht voor de gains
Nu heb ik wel stress!!!!!Wie wil nou een galaxy s stelen
Zegt wel wat over je alfa status Arnodsi
Maar wel klote![]()
Tof voor jou, maar daar ben ik toch niets meeK*t voor je..
Ik had straks 3 iPhones gehad als 1 van mijn ****tard voormalige vrienden niet mn 3g genakt had![]()

Haha nee
Maar voelt wel goedheb ook nog een galaxy sgeen beter vermaak dan leed vermaak
glapje, vind t wel k*t voor je D:
Dit, en zeker als hij geblokkeerd is ...
Maar srs wel lelijk.. Snap gewoon niet dat je niet zo'n telefoon eerlijk terug geeft als je m vind laat staan dat je m jat.
Eetsmakelijk![]()
Dit, en zeker als hij geblokkeerd is ...
Je moet een soort code ingeven om hem te unlocken, 3-4x de foute code en gsm hangt vast voor 30sec
Dus 99% kans dat ie gewoon de vuilbak in gaat ...
Misschien wou die je bellen en dat kon dus niet aangezien je tel niet aan gaat?Dit, en zeker als hij geblokkeerd is ...
Je moet een soort code ingeven om hem te unlocken, 3-4x de foute code en gsm hangt vast voor 30sec
Dus 99% kans dat ie gewoon de vuilbak in gaat ...
Ik heb gebeld, gsm staat uitMisschien wou die je bellen en dat kon dus niet aangezien je tel niet aan gaat?

Dan heb je ongeluk brah, zelf zou ik een telefoon wel teruggeven ookal was het een iphone 5 (srs)
me 2, shit happens ....Dan heb je ongeluk brah, zelf zou ik een telefoon wel teruggeven ookal was het een iphone 5 (srs)

she deserves rape for that onforgivable mistake brahme 2, shit happens ....
Ben wel fameus aan het balen ....
owja, macaroni was niet te vreten. Mijn zus heeft kaneel ipv nootmuskaat gebruikt![]()