XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Jorgen was wel diegene die met mij wou gaan trainen :eyebrow:

En nu srs kappen met dat gespam :roflol:

• #1.947
Pfff er is echt iets raar met mij aan het gebeuren.

Maag is nog altijd niet in orde. Soms heb ik totaal geen honger en soms heb ik honger als een paard.
Ik heb meer slaap nodig dan normaal
Ik heb precies alleen zin in junk
Ik heb het de laatste tijd soms extreem warm (zo warm dat het zweet van mijn gezicht loopt in de bus :o)
Soms zit ik echt met f*cked up gedachten, zowel agressief als seksueel.
Ik heb de laatste dagen een redelijk kort lontje. Vooral tegen mijn ouders en zus, op school valt dit nog mee (geen idee waarom)
...

Iemand een idee hoe dit komt? Vroeger (een week of 2 geleden) had ik hier totaal geen last. Het is al meer dan een week geleden dat ik nog een PWO met DMAA heb gepakt, kan dit hieraan liggen? :o
En nee ik zit niet aan de AAS

Pfff er is echt iets raar met mij aan het gebeuren.

Maag is nog altijd niet in orde. Soms heb ik totaal geen honger en soms heb ik honger als een paard.
Ik heb meer slaap nodig dan normaal
Ik heb precies alleen zin in junk
Ik heb het de laatste tijd soms extreem warm (zo warm dat het zweet van mijn gezicht loopt in de bus :o)
Soms zit ik echt met f*cked up gedachten, zowel agressief als seksueel.
Ik heb de laatste dagen een redelijk kort lontje. Vooral tegen mijn ouders en zus, op school valt dit nog mee (geen idee waarom)
...

Iemand een idee hoe dit komt? Vroeger (een week of 2 geleden) had ik hier totaal geen last. Het is al meer dan een week geleden dat ik nog een PWO met DMAA heb gepakt, kan dit hieraan liggen? :o
En nee ik zit niet aan de AAS

Test piek door het stoppen met DMAA?

Duidelijk een geval van midlifecrisis

Wel raar ik heb eigenlijk precies t zelfde :roflol: denk dat het gewoon door stress komt.

Overigens heb ik geen zieke gedachtes of wat dan ook maar de rest komt wel redelijk overeen

• #1.950
Test piek door het stoppen met DMAA?
ZMA en omega 3 heb ik ook al enkele dagen niet genomen. Dus ik zou eerder denken aan een (lichte) testdaling. Of neemt DMAA zo sterk je test af?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 17:06 ----------

Duidelijk een geval van midlifecrisis

Wel raar ik heb eigenlijk precies t zelfde :roflol: denk dat het gewoon door stress komt.

Overigens heb ik geen zieke gedachtes of wat dan ook maar de rest komt wel redelijk overeen
19j en midlifecrisis :roflol:

Stress heb ik momenteel niet, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik kan soms rare gedachten hebben :o
Bv als een oude vrouw voor mij loopt te slenteren heb ik soms om haar hoofd tegen een muur te rammen oid.
Of als ik ben aan het fietsen mensen rijden in mijn weg heb ik zin om ze van hun fiets te stampen, of met mijn stuur tegen de zijkant van die auto te rijden.
Of als mijn ouders random dingen vragen zoals hoe was mijn dag, wat heb je gedaan op school ... Heb ik geen zin om te antwoorden, toch blijven ze doorvragen en dan kan ik ik echt agressieve gedachten krijgen :o Geen idee hoe dit komt en is best irritant

Zo van die dingen, niet echt super extreem, maar zo'n gedachten heb ik normaal nooit :o

Laatst bewerkt:
ZMA en omega 3 heb ik ook al enkele dagen niet genomen. Dus ik zou eerder denken aan een (lichte) testdaling. Of neemt DMAA zo sterk je test af?

Bv als een oude vrouw voor mij loopt te slenteren heb ik soms om haar hoofd tegen een muur te rammen oid.
Of als ik ben aan het fietsen mensen rijden in mijn weg heb ik zin om ze van hun fiets te stampen, of met mijn stuur tegen de zijkant van die auto te rijden.
Of als mijn ouders random dingen vragen zoals hoe was mijn dag, wat heb je gedaan op school ... Heb ik geen zin om te antwoorden, toch blijven ze doorvragen en dan kan ik ik echt agressieve gedachten krijgen :o Geen idee hoe dit komt en is best irritant

Zo van die dingen, niet echt super extreem, maar zo'n gedachten heb ik normaal nooit :o

:roflol:

Volgens mij is het meeste wel normaal, zolang je dat niet doet.

Denk dat meerderen hierin mee kunnen. (ik ook :o)

Stress kan er onbewust zijn he :p

Ik voel me ook niet gestrest maar weet wel dat het er is :roflol:

• #1.953
:roflol:

Volgens mij is het meeste wel normaal, zolang je dat niet doet.

Denk dat meerderen hierin mee kunnen. (ik ook :o)
Oké, vroeger had ik af en toe ook zo'n gedachtes, maar nu is het erger/vaker :o

En dan nog eens dat extreem warm hebben, dat is ook best irritant.

Stress kan er onbewust zijn he :p

Ik voel me ook niet gestrest maar weet wel dat het er is :roflol:
Er is momenteel (denk ik) niets speciaals aan de gang in mijn leven

Je kan je ook druk maken om t feit dat je te vet zou zijn..

Zijn zat redenen waarom iemand gestrest kan zijn, kan iets heel kleins zijn, iets waarvan je denkt dat boeit toch niet.. Maar als je boel van die dingen hebt kan t toch optellen :p

Maar t kan meerdere oorzaken hebben, kan ook gewoon zijn dat het opeens een stuk kouder is waar je je aan moet passen..

Je hebt een vriendin nodig.

• #1.956
37-intredasting.jpg

Dit heb ik al 2 jaar ofzo, nothing to worry haha

Stel psychopaten op DBB :roflol:

Dude, I'm deadserious?

Heb dat ook meegemaakt en heb dat nu nog steeds, al is het misschien wel in mindere mate als jou, maar toch; ik heb nu ook nooit nog zin om men hele dag uit te leggen aan men ouders of ze uit te leggen hoe ik me voel. Dat deed ik wel aan men vriendin en dat hielp.

Ook die agressie kan je wel kwijt bij een vriendin, zij het op een andere manier, maar daar moet ik hopelijk voor jou geen tekening bij maken ;-)

Dude, I'm deadserious?

Heb dat ook meegemaakt en heb dat nu nog steeds, al is het misschien wel in mindere mate als jou, maar toch; ik heb nu ook nooit nog zin om men hele dag uit te leggen aan men ouders of ze uit te leggen hoe ik me voel. Dat deed ik wel aan men vriendin en dat hielp.

Ook die agressie kan je wel kwijt bij een vriendin, zij het op een andere manier, maar daar moet ik hopelijk voor jou geen tekening bij maken ;-)

b*ch please

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven