XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Dude, I'm deadserious?

Heb dat ook meegemaakt en heb dat nu nog steeds, al is het misschien wel in mindere mate als jou, maar toch; ik heb nu ook nooit nog zin om men hele dag uit te leggen aan men ouders of ze uit te leggen hoe ik me voel. Dat deed ik wel aan men vriendin en dat hielp.

Ook die agressie kan je wel kwijt bij een vriendin, zij het op een andere manier, maar daar moet ik hopelijk voor jou geen tekening bij maken ;-)
Ik moet helemaal niet uitleggen hoe ik me voel :roflol: Ik zit de laatste dagen gewoon met een korte lont.

Misschien is het net beter dat ik nu geen vriendin heb. Bij mensen die ik minder goed ken kan ik me goed gedragen. Bij mensen die ik héél goed ken (zoals familie) kan ik net alles afreageren. Zelfde met een vriendin.

Daarnet aan tafel ook bijna ontploft :o
Vader vraagt aan mij of ik een fles water wil gaan halen. Mijn zus stond vlak aan de kelder dus ik roep naar haar om te vragen of ze een fles meeneemt. Ineens ben ik de luie hond en doe ik niets in het huishouden ...
Nadien negeert mijn zus mij. Ik stelde 4x dezelfde vraag en ze zei nog steeds niets. Nadien zei mijn moeder dat het haar is opgevallen dat ik agressief ben vandaag. Ik zeg van ja dat klopt, laat me nu gewoon gerust. Maakt ze daar een heel drama rond. En als kers op de taart: ik had teveel kip gepakt. Moest wat terug leggen en wat meer spinazie pakken. Daar word je volgens mij vader ook heel sterk van

Pffff :headbang:
Al een geluk is het familie, anders waren er misschien klappen gevallen :o

Ik moet whey bestellen, ik bestel gelijk ook vitamine D3. Misschien dat dit wat helpt

:roflol:

Men ex stond niet zo goed met een blauw oog ... met een rood-geslagen kont daarentegen was ze beestig ;)

• #1.967
Ik zou, als ik een oud wijf was, liever hebben dat mijn stoep ondergecrabwalkkakt word dan mijn hoofd in de muur gedrukt wordt :roflol:
Die gedacht had pinda toen iemand zijn vriendin had betrapt met een andere vent. Hierdoor moesten ze beiden door zijn kak gaan :D

Ik moet helemaal niet uitleggen hoe ik me voel :roflol: Ik zit de laatste dagen gewoon met een korte lont.

------------
Had je toch altijd al? ;)

/gaymode

------------

Dude, ik bedoel niet dat je aan je vriendin moet gaan uitleggen dat je boterhammetje deze ochtend scheef lag, maar dat je gewoon bij haar je goed voelt, je "anger" weg kan krijgen, je kan ontspannen en je lading kan lossen (letterlijk en figuurlijk).

Niet slecht bedoeld, maar wanneer was je laatste serieuze relatie?

• #1.970
------------
Had je toch altijd al? ;)

/gaymode

------------

Dude, ik bedoel niet dat je aan je vriendin moet gaan uitleggen dat je boterhammetje deze ochtend scheef lag, maar dat je gewoon bij haar je goed voelt, je "anger" weg kan krijgen, je kan ontspannen en je lading kan lossen (letterlijk en figuurlijk).

Niet slecht bedoeld, maar wanneer was je laatste serieuze relatie?

Op momenten als dit moet iedereen mij gewoon met rust laten :o

Nooit echt een serieuze relatie gehad (altijd maar dagen/weken) nooit langer dan enkele maanden. En dan is er the one that got away. De rest was ik beu :o

Nooit echt een serieuze relatie gehad (altijd maar dagen/weken) nooit langer dan enkele maanden. En dan is er the one that got away. De rest was ik beu :o

:fa:

inb4 jij bent nog erger omdat je nog steeds achter je ex aan zit :roflol:

Nee, op die momenten moet je je vriendin kunnen afrijden. Groot verschil.

• #1.974
10min heen met de fiets (kwam van school, de bushalte)

Trainingsduur: 1u 10min

Schouders:
DB press:
8x12kg
8x12kg
3x18kg
6x26kg
6x26kg
6x26kg
4x26kg :(

Machine shoulder press (ik had geen voldaan gevoel)
8x
6x
6x

Incline Side raise:
8x5kg
6x7kg
6x7kg
6x7kg

Facepulls:
8x40
8x50
8x50
8x50

Armen:
V-bar pushdown ss DB curl:
8x60 ss 10x14kg
6x65 ss 8x16kg
6x65 ss 8x16kg
6x65 ss 8x18kg (strikt :hedbang:)

CGBP ss EZ-curl:
10x40kg lol ss 10x25kg
10x60kg ss 10x30kg
4x70kg ss 10x30kg (:fuu: ik kreeg tegelijk een kramp in mijn linker lat en linker kuit :fuu:)

Seated Machine dips ss cable hammer curl met rope:
12x full block ss 12x35
Dips ss cable hammer
10xbw ss 10x45
10xbw ss 8x50

20min terug gefietst

Schouders: 3/5, bwa
Armen: 4/5, buiten die krampen ging het goed. Ik was wat aan het experimenteren naar nieuwe oefeningen

Vanaf volgende week is het:
Ma: borst/triceps
Incline DB press
Chest press/bench
Fly's
(weighted) dips
pushdown
triceps extension
Di: rug (training blijft hetzelfde)
Woe: RUST
Do: Schouders/biceps
DB press/MP
Incline side raise
Facepulls
Incline DB curl
Preacher curl
Cable hammer curl
vrij: Benen (blijft hetzelfde)

• #1.975
Ik ben nu onderweg naar better bodies voor een epic beentraining!! :D

Inb4 4 dagen au m'n benen gejammer

Misschien is het net beter dat ik nu geen vriendin heb. Bij mensen die ik minder goed ken kan ik me goed gedragen. Bij mensen die ik héél goed ken (zoals familie) kan ik net alles afreageren. Zelfde met een vriendin.

Daarnet aan tafel ook bijna ontploft :o
Vader vraagt aan mij of ik een fles water wil gaan halen. Mijn zus stond vlak aan de kelder dus ik roep naar haar om te vragen of ze een fles meeneemt. Ineens ben ik de luie hond en doe ik niets in het huishouden ...
Nadien negeert mijn zus mij. Ik stelde 4x dezelfde vraag en ze zei nog steeds niets. Nadien zei mijn moeder dat het haar is opgevallen dat ik agressief ben vandaag. Ik zeg van ja dat klopt, laat me nu gewoon gerust. Maakt ze daar een heel drama rond. En als kers op de taart: ik had teveel kip gepakt. Moest wat terug leggen en wat meer spinazie pakken. Daar word je volgens mij vader ook heel sterk van

Pffff :headbang:
Al een geluk is het familie, anders waren er misschien klappen gevallen :o

Ik moet whey bestellen, ik bestel gelijk ook vitamine D3. Misschien dat dit wat helpt

Word je ook heel sterk van, kijk maar naar popeye!

• #1.979
F*cking D*p sh*t K*nker paardel*l ph*gots!!!!!! :mad:

Gsm (galaxy s plus) kwijt/gepikt op de bus. Niet meer naar better bodies gegaan. Eerst 5min als een malle achter de bus gesprint met een zware zak (trainingsgerief, eten, 1.5l water, laptop, boeken ...) k*t phaggot chauffeur rijd gewoon door. Nadien aan mensen vragen of ik mocht bellen, mocht natuurlijk van niemand. En als kers op de taart was ik vanmorgen mijn portefeille vergeten, dus kon ook nergens geld geven fzo .... Ondertussen ben ik al helemaal aan het flippen. Ik stap op een andere bus en vraag aan die chauffeur wat ik moet doen. Hij zegt: bel naar de centrale en je kan eventueel op de terugrijdende bussen gaan vragen/zoeken.
Uiteindelijk in een school mogen bellen.
Was ondertussen klaar op iemand naar de kl*ten te slaan en wou eerst geen trainen, maar toch besloten om de komende 1u en 45min elke f*cking 22 te pakken die voorbij kwam. Elke buschauffeur was super vriendelijk buiten diegene waarvan ik vermoed waar ik opzat.
Uiteindelijk was ik helemaal bevroren dus wou ik naar huis. Is er tochwel een f*cking ongeval gebeurd .... Mocht ik nog eens 30min stappen .... :fuu:

edit: owja, en had net 200mg cafeïne genomen. Dus dat hielp niet echt ...

Uiteindelijk thuis gekomen. Helemaal opgef*ck, klaar om iemand naar de kl*te te slaan. Ik vertrek naar mijn gym voor 10x10 deadlift met 1min pauze

Deadlift:
8x50kg (hier merkte ik al dat mijn rug nog niet helemaal hersteld was van dinsdag :o Maar was zo pist dat ik gewoon wou gaan)
8x50kg
3x100kg

10x120kg (alles met 1min pauze, met de horloge getimed)
8x120kg
10x100kg
10x100kg
8x100kg
6x100kg
2x80kg F*cking harde backpump en was naar de kl*ten :o

Nog wat legraises (met knieën naar de schouders)

inb4 schrijf/grammatica fouten. Op dit moment kan het mij geen r**t schelen :D

Laatst bewerkt:

Terug
Naar boven