- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik moet helemaal niet uitleggen hoe ik me voelDude, I'm deadserious?
Heb dat ook meegemaakt en heb dat nu nog steeds, al is het misschien wel in mindere mate als jou, maar toch; ik heb nu ook nooit nog zin om men hele dag uit te leggen aan men ouders of ze uit te leggen hoe ik me voel. Dat deed ik wel aan men vriendin en dat hielp.
Ook die agressie kan je wel kwijt bij een vriendin, zij het op een andere manier, maar daar moet ik hopelijk voor jou geen tekening bij maken ;-)
Ik zit de laatste dagen gewoon met een korte lont.Misschien is het net beter dat ik nu geen vriendin heb. Bij mensen die ik minder goed ken kan ik me goed gedragen. Bij mensen die ik héél goed ken (zoals familie) kan ik net alles afreageren. Zelfde met een vriendin.
Daarnet aan tafel ook bijna ontploft

Vader vraagt aan mij of ik een fles water wil gaan halen. Mijn zus stond vlak aan de kelder dus ik roep naar haar om te vragen of ze een fles meeneemt. Ineens ben ik de luie hond en doe ik niets in het huishouden ...
Nadien negeert mijn zus mij. Ik stelde 4x dezelfde vraag en ze zei nog steeds niets. Nadien zei mijn moeder dat het haar is opgevallen dat ik agressief ben vandaag. Ik zeg van ja dat klopt, laat me nu gewoon gerust. Maakt ze daar een heel drama rond. En als kers op de taart: ik had teveel kip gepakt. Moest wat terug leggen en wat meer spinazie pakken. Daar word je volgens mij vader ook heel sterk van
Pffff

Al een geluk is het familie, anders waren er misschien klappen gevallen

Ik moet whey bestellen, ik bestel gelijk ook vitamine D3. Misschien dat dit wat helpt

)
ik kreeg tegelijk een kramp in mijn linker lat en linker kuit