+ Vetten zijn nog nodig ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik eet 2-3 eieren per dag + 's avond cashew noten
Hou je reet omlaag dan..
Volgens mij moet je gewoon je rug onder dezelfde hoek houden en jij strekt je benen en buigt verder naar voren..

Drop die melk en vervang de cashew noten voor walnoten/amandelen
Ik zal het doorgeven aan mijn moeder.Drop die melk en vervang de cashew noten voor walnoten/amandelen

Ik heb het gelezen en onthouden

NeeOkay
Wat jij doet is gewoon een stiff legged deadlift met de begin positie van een normale

"Baby mammals drink milk, and you sir, are a baby mammal. " M. RippetoeAmandelen zijn het beste, maar maakt niet bizar veel uit of je nou die neemt of walnoten.
Sowieso wel 100x beter als cashew
Noem eens de voordelen van melk die beargumenteren dat je beter dat kan drinken dan iets anders?
Amandelen zijn het beste, maar maakt niet bizar veel uit of je nou die neemt of walnoten.
Sowieso wel 100x beter als cashew
Noem eens de voordelen van melk die beargumenteren dat je beter dat kan drinken dan iets anders?
Beetje er tussen in dan
Je moet gewoon gelijk dat ding van de grond af krijgen op het moment dat je gaat bewegen en niet met je kont gaan schudden.
ja weet ik wel, alleen lukt het niet 

ja weet ik wel, alleen lukt het niet
Ja, naar achter leunen, hielen in de grond duwen ... dat weet ik, alleen gaat mijn reet altijd eerst de lucht in![]()

De buffe gast has spokenlol, drink iedere dag 2liter melk en een liter chocomel.
Gewoon blijven drinken.![]()

Ik trek vanuit mijn rug en duw vanuit mijn benenProbeer anders eerst wat vanuit je rug te tillen voordat je begint met je benen te trekken.![]()

brb 1800 kcal uit 2 liter melk en chocomelkDe buffe gast has spoken
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 22:18 ----------
Ik trek vanuit mijn rug en duw vanuit mijn benen
Doe ik ook en toch gaat mijn reet het eerst de lucht in. Als ik lift merk ik dit niet, ik zie het achteraf pas op film
De buffe gast has spoken
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 22:18 ----------
Ik trek vanuit mijn rug en duw vanuit mijn benen
Doe ik ook en toch gaat mijn reet het eerst de lucht in. Als ik lift merk ik dit niet, ik zie het achteraf pas op film