- Waardering
- 1.015
Je duwt eerst vanuit je benen voordat je vanuit je rug gaat duwen![]()
Jij traint zelf nog ineens, wat zit je tips te geven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je duwt eerst vanuit je benen voordat je vanuit je rug gaat duwen![]()
Jij traint zelf nog ineens, wat zit je tips te geven.
T is gewoon een feitelijke constatering. Of beweer jij dat je kont omhoog gaat omdat je vanuit je rug dat ding omhoog trekt?T is gewoon een feitelijke constatering. Of beweer jij dat je kont omhoog gaat omdat je vanuit je rug dat ding omhoog trekt?

Wanneer schud ik met mijn kont?
Eigenlijk moet iemand een gif maken dat hij met zijn kont loopt te schudden

Het is vrij simpel. Je schouders moeten net voor de stang hangen om hem los te kunnen trekken.
Je begint met je schouders te ver naar achteren, dus om het gewicht los te krijgen kantelt je lichaam iets naar voren om zo een betere hefboom te krijgen. Bij veel mensen resulteert die in een bolle rug, maar bij jou niet dus in principe maakt het niks uit.
Je trekt hem ook totaal niet stifflegged, dus geen probleem.
Een deadlift is geen squat, dus je hoeft niet zo laag met je heupen te starten.
Verder ziet het er best goed uit man. Dat gelul dat je kont omhoog schiet erg is, niet te veel naar luisteren.
Wanneer schud ik met mijn kont?
Enfin, het probleem is 'opgelost'

gegeten (kip madras met gebakken rijst en iets me slierten en kip)Vandaag weer moeten werken voeding was opnieuw niet optimaal. Na mijn training moest ik mijn bompa zijn verjaardag gaan vieren. Dus niet kunnen eten
Heb wel net epic veel chinees gegeten
Trainingsduur: +-1 uur
Rug:
V-bar pulldown:
8xnr5
8xnr5
3xnr9
10xnr13
8xnr14
6xnr15 PR
6xnr16 PR (laatste rep spot)
Deadlift:
6x60kg pronated
6x60kg pronated
3x100kg pronated
5x135kg pronated
5x140kg 4 pronated 1 mixed
5x145kg mixed
4x145kg mixedOp advies van G-men meer tijd genomen tussen reps. Toch gaat mijn reet nog altijd eerst de lucht inIemand een idee wat ik hieraan kan doen?
http://www.youtube.com/watch?v=00Jhhln6ugE
BOR (yates row):
10x75kg
8x80kg
8x80kg
8x80kgMoet ik meer voorover buigen? Of sta ik zo goed? Ik voel deze oefening iig zeer goed in mijn lats
http://www.youtube.com/watch?v=dWkZ3gCSkXc
Seated row:
10xnr13
8xnr14
8xnr14 (lats helemaal gaar, heb die straight arm pulldown dan maar niet gedaan)
Hanging leg raise (knieën naar de schouders, zonder rugsteun)
8x
8x
8x
6x
(buikspieren doen nu srs al zeer)
Rug: 4.5/5, goede training!!
Links september, rechts vandaag. VP is duidelijk +- hetzelfde
![]()
Aangezien ik niet kon eten
Postworkout:
(eerst magnificent)
![]()
![]()
Hierna nog een stuk fruittaart
is de eerste x in 3jaar fzo dat ik chocomelk drink
Ik had van de hele dag 0.5l magere melk, 120g oats, 30g whey, 1 banaan en 4 boterhammen met kipfilet gegeten. Om 14.30u gaan trainen en om 16.00u kwam mijn zus mij halen om naar familie te gaan.
Normaal eet ik altijd rijst/pasta na mijn training, alleen ging dit nu niet. Dus koos ik voor the easy way out
En na een rugtraining heb ik echt eten nodig
Mijn handen zijn nu wel stijfleuk dat je pronated verder probeert te liften kerel... gaat je grip ten goede komen

Daarom heb ik er ook geen 5e rep uitgeperst. Die had er waarschijnlijk wel nog in gezeten, maar dan met slechte techniekDie eerste lift was gewoon goed, alleen die laatst vind ik persoonlijk wat 'te'.
Maar ik zie mezelf nou niet echt de sheikh el deadlift van dit forum
Ik moet straks waarschijnlijk mijn vader terug helpen. Plastiek voor de isolatie, tegen de steunbalken nieten met een nietjespistool. En wij hebben een vrij stroeve nietjespistoolMooi zo, blijf je tenminste even van je puddingbuks af

Thx bro!

Volgende keer van de achterkant filmen, is je kont nog beter te zien.