- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voelde me echt slecht tijdens het trainenAlles kan.Hoe kan je nou ziek worden offseason? Je hoort dan super gezond te zijn

Heb wel eens gelezen dat trainen voor een tijdelijk dipje in je weerstand zorgt... als er dan
iemand in de buurt is die zijn microben volop tegen je aanblaft, heb je het zitten

Gewichten waren bezet en had geen tijd/zin om te wachtenZeg arnaud waarom doe je eigenlijk niet een paar setjes shoulder press met gewichten en daarna in de machine? Meestal kun je met machines echt t laatste beetje er uit persen![]()
Gewichten waren bezet en had geen tijd/zin om te wachten

Normaal doe je toch alleen met gewichten? Zou een laatste setje in de machine niet zorgen dat je er echt t maximale uit kan halen? Zeker als je geen spotter hebt denk ik dat je in een machine veel harder kan gaan dus als je t laatste setje daar in doet heb je voordelen van zowel losse gewichten als machine![]()

Ik zei toch dat de gewichten bezet waren?
Machine of niet, als het niet meer omhoog gaat, gaat het niet meer omhoog. Maakt niet uit of het losse gewichten zijn of een machine. Het blijft gewoon op je schouders liggen