XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
Zus is al een hele tijd ziek en ik begin me ook slecht te voelen :( vandaag extra multivit en vroeg in bed! Ik hoop dat het morgen over is!

9911.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.684
:roflol::roflol: homo's!

• #2.685
Oké ik ben ziek :( voelde me echt slecht tijdens het trainen

20min gefietst

Trainingsduur: 40min

Schouders:
Machine shoulder press :O (de gewichten waren bezet)
8*
8*
4*
10* nr10
7* nr12
5* nr12
8* nr10

Incline side raise.
8*6
8*6
8*6

Ez upright row:
8*40
8*40
8*40

Standing One arm reverse fly?? :
12*10
10*10
10*10
10*10

Triceps:
Pushdown ss reverse pushdown:
10*50 ss 10*25
10*50 ss 10*25
10*50 ss 10*25
8*50 ss 10*25

Schouders: 2/5 pfff was beter niet gegaan
Triceps: 3/5 epic pomp maar had er echt geen zin in

Hoe kan je nou ziek worden offseason? Je hoort dan super gezond te zijn

• #2.687
Hoe kan je nou ziek worden offseason? Je hoort dan super gezond te zijn
Alles kan.
Mijn moeder is net ziek geweest, mijn zus is nu 2 weken ziek, ik heb keelpijn en mijn kop zit vol snot :(
Het is niet dat ik super ziek ben, maar ik ben ook niet in topvorm ;)

Enorm veel mensen ziek ineens...

Heb wel eens gelezen dat trainen voor een tijdelijk dipje in je weerstand zorgt... als er dan
iemand in de buurt is die zijn microben volop tegen je aanblaft, heb je het zitten

• #2.691
Heb wel eens gelezen dat trainen voor een tijdelijk dipje in je weerstand zorgt... als er dan
iemand in de buurt is die zijn microben volop tegen je aanblaft, heb je het zitten

Volgens mij had ik dinsdag, na mijn beentraining, geen weerstand :o

Zeg arnaud waarom doe je eigenlijk niet een paar setjes shoulder press met gewichten en daarna in de machine? Meestal kun je met machines echt t laatste beetje er uit persen :p

Jullie zijn gewoon homocoïtusuele mannenzoeners

Moet zeggen dat je me niet echt opgevrolijkt hebt met die post :banghead:

• #2.696
Gewichten waren bezet en had geen tijd/zin om te wachten

Normaal doe je toch alleen met gewichten? Zou een laatste setje in de machine niet zorgen dat je er echt t maximale uit kan halen? Zeker als je geen spotter hebt denk ik dat je in een machine veel harder kan gaan dus als je t laatste setje daar in doet heb je voordelen van zowel losse gewichten als machine :p

• #2.698
Normaal doe je toch alleen met gewichten? Zou een laatste setje in de machine niet zorgen dat je er echt t maximale uit kan halen? Zeker als je geen spotter hebt denk ik dat je in een machine veel harder kan gaan dus als je t laatste setje daar in doet heb je voordelen van zowel losse gewichten als machine :p

Ik zei toch dat de gewichten bezet waren? :scratch:
Machine of niet, als het niet meer omhoog gaat, gaat het niet meer omhoog. Maakt niet uit of het losse gewichten zijn of een machine. Het blijft gewoon op je schouders liggen

Ik zei toch dat de gewichten bezet waren? :scratch:
Machine of niet, als het niet meer omhoog gaat, gaat het niet meer omhoog. Maakt niet uit of het losse gewichten zijn of een machine. Het blijft gewoon op je schouders liggen

Nee maar ik bedoel als de gewichten niet bezet zijn :p

Dat je eerst wat setjes doet met losse gewichten en daarna laatste setje met de machine omdat je daar meestal meer uit kan halen.

Dus eerst 4 setjes gewichten en daarna een setje in de machine.

Heb zelf het idee dat je in machines veel verder kan gaan dan met losse gewichten alleen losse gewichten zijn imo wel beter als je geen isolatie wilt hebben..

Pics van je zus/moeder

Terug
Naar boven