- Waardering
- 1.015
Bro, wat ik zelf weet?
Denk meer dan de gemiddelde dbber.
1. Ik heb lees veel op pubmed over zaken mbt sport
2. Heb bij Fysio erg veel geleerd op.wetenschappelijke basis
3. Wat een coach mij leert is ook gewoon kennis die tot mijn beschikken is.
Of wil je zeggen dat alleen wat jij uit een boek kan lezen je eigen kennis is en alles wat de docent in de klas verteld je niet mag gebruiken?
Het is heel simpel, je kan geen arts worden door een.boek te lezen.
Je hebt een docent nodig die je helpt nuttige informatie te filteren, praktijk informatie te delen en je helpt informatie die je leest te interpreteren.
Ik kom heel vaak bij ibo en sibil aan kloppen met vragen over onderzoeken die ik heb gelezen. Tot zelfs de.basis vragen of bijvoorbeeld Creatine ect.
Vooral sibil heeft haar kennis goed op orde (ze heeft tenslotte een wo diploma) en samen met haar praktijk ervaring ben ik van mening dat ze onderzoeksresultaten veel beter kan beoordelen en interpreteren dan ons leken.
Dus ik vind het onzin dat iedereen steeds zegt 'ja maar jij hebt een coach'
Mensen als sibil zijn veel meer waard dan de onderzoekjes die langskomen op md.nl
Btw, ik heb mijn voeding in de 12 weken van mijn prep helemaal zelf gedaan.
Enigste wat ibo heeft gezegd wanneer ik moet zakken en dalen met koolh.
Denk meer dan de gemiddelde dbber.
1. Ik heb lees veel op pubmed over zaken mbt sport
2. Heb bij Fysio erg veel geleerd op.wetenschappelijke basis
3. Wat een coach mij leert is ook gewoon kennis die tot mijn beschikken is.
Of wil je zeggen dat alleen wat jij uit een boek kan lezen je eigen kennis is en alles wat de docent in de klas verteld je niet mag gebruiken?
Het is heel simpel, je kan geen arts worden door een.boek te lezen.
Je hebt een docent nodig die je helpt nuttige informatie te filteren, praktijk informatie te delen en je helpt informatie die je leest te interpreteren.
Ik kom heel vaak bij ibo en sibil aan kloppen met vragen over onderzoeken die ik heb gelezen. Tot zelfs de.basis vragen of bijvoorbeeld Creatine ect.
Vooral sibil heeft haar kennis goed op orde (ze heeft tenslotte een wo diploma) en samen met haar praktijk ervaring ben ik van mening dat ze onderzoeksresultaten veel beter kan beoordelen en interpreteren dan ons leken.
Dus ik vind het onzin dat iedereen steeds zegt 'ja maar jij hebt een coach'
Mensen als sibil zijn veel meer waard dan de onderzoekjes die langskomen op md.nl
Btw, ik heb mijn voeding in de 12 weken van mijn prep helemaal zelf gedaan.
Enigste wat ibo heeft gezegd wanneer ik moet zakken en dalen met koolh.

.
Iemand was met de barbell bezig. En aangezien er maar 1 is, moest (wou) ik wachten. Gym gaat om 12u dicht, dus ik moest wat door trainen.
leek wel of ik 1km had gesprint ofzo. Helemaal buiten adem en hartslag lag echt hoog)