- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Die zal heleen wel opeten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zal heleen wel opeten

Heb je ergens wetenschappelijk bewijs dat meer dan 2 gram per kg bw een significant verschil maakt? Uiteraard voor personen die niet aan het kuren zijn.Ik moet trouwens even mijn uitspraken corrigeren:
Vandaag discussie gehad met sibil en die zei dat 3gr per kg bw wel degelijk meer dan genoeg is.
Dus ik trek hierbij mijn mening terug dat dit meer zou moeten zijn.
Nu graag een schouderklopje en een BJ omdat ik zo stoer ben mijn fout toe te geven.
Heb je ergens wetenschappelijk bewijs dat meer dan 2 gram per kg bw een significant verschil maakt? Uiteraard voor personen die niet aan het kuren zijn.
Als het voor sommige mensen werkt om 3 gr eiwit / kg bw te eten t.o.v. 2 gr eiwit, dan is dat wetenschappelijk aan te tonen. Met zelf uitproberen heb je een grote kans dat andere determinanten een juiste conclusie in de weg zit, dus ik zie hier wel graag wetenschappelijk bewijs over. Anders ben je voor niets je lichaam kapot aan het maken... mij niet gezien.Praktijk ervaring is in dit geval belangrijker imo, elk lichaam reageert anders. Wil je het weten, probeer het.
Er zijn zat mensen die zweren bij 3 en er zijn zat mensen die met minder ook super gains maken.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22735105Het is bullshit om te zeggen dat meer dan 3-4 gr eiwitten per bw schadelijk is, het staat zelfs wetenschappelijk vast dat het niet zo is.
Dat er beweerd wordt van anders zijn of slechte of verkeerd interpreteerde onderzoeken (verkeerd begrepen door mensen die er mee komen).
Hierover kwam laatst nog een filmpje langs op dbb, maar heb dit laatst ook gewoon na gevraagd in het ziekenhuis.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22735105
Het is zelfs heel schadelijk, mits je dit voor een lange periode volhoudt. Of wil je beweren dat weinig koolhydraten eten leidt tot hart- en vaatziekten?
Heb je het onderzoek wel gelezen? Bij elke verhoging van een tiende eiwitinname extra stijgt de kans op hart- en vaatziekten met 4-5%. Ja, het dieet van een bodybuilder zal anders zijn, maar er zijn niet voor niets 44000 mensen onderzocht, die allen een eigen eetpatroon hadden. Er is rekening gehouden met moeilijk veel confounders. Wat is er volgens jou anders aan een bodybuilddieet dat een andere uitkomst kan verklaren? Het is wel heel erg makkelijk om te zeggen dat dit irrelevant is voor een bodybuilder. Nu klinkt het een beetje alsof je het goed wilt praten om het niet op jezelf te hoeven betrekkenWeer een heel leuk voorbeeld van leken die onderzoeken verkeerd interpreteren.
Ja, in dit onderzoek is uitgekomen dat een hoog eiwit en laag koolh gehalte schadelijk kan zijn.
Maar hoe wil je een sonja bakker dieetje gaan vergelijken met een wedstrijd bodybuilder in bijvoorbeeld wedstrijd dieet?
De cases liggen zo ver uit elkaar dat je ze amper kan vergelijken.
Er zit een groot verschil in kwaliteit van dieet, gezondheid en lichaamssamenstelling van de personen en de toepassing van het dieet.
Plus, hoelang zit een bodybuilder nou op de verhouding van low carb tegen over de hoge eiwitten?
Als ik de getallen in dat onderzoek bekijk kom je daar alleen in de buurt als je gaat depleten je laatst 1-2 weken ofzo.
Dus niet relevant voor een bodybuilder

Weet je nog ong. welke zoektermen je hebt gebruikt? Dan doe ik het vuile werk wel want ik wil het graag weten.Tja, ik zal je morgen als ik tijd heb wat dingen sturen.
Maar noem het arrogant of dat ik bang ben mijn fouten toe te geven, maar ik heb geen zin om veel research te doen om weer allemaal artikelen op te zoeken voor je
Ik heb zelf gelezen, heb op mijn opleiding veel gevraagd aan doctoren hierover en kennis van sibil bijvoorbeeld en ben op dit standpunt gekomen.
Weet je hoeveel werk het is om nu weer op pudmed te duiken om te gaan zoeken naar onderzoeken en te gaan lezen en citeren
Heb wel iets beters te doen mijn tijd, had gisteren een wedstrijd ik moet Junken
Speciaal voor Arnold
)
Lean meat ftw!!! Veins everywhere!!!!

Het is bullshit om te zeggen dat meer dan 3-4 gr eiwitten per bw schadelijk is, het staat zelfs wetenschappelijk vast dat het niet zo is.
Dat er beweerd wordt van anders zijn of slechte of verkeerd interpreteerde onderzoeken (verkeerd begrepen door mensen die er mee komen).
Hierover kwam laatst nog een filmpje langs op dbb, maar heb dit laatst ook gewoon na gevraagd in het ziekenhuis.
Hoezo worden er opeens foto's van ecto's gepost in mijn log?Tja, ik zal je morgen als ik tijd heb wat dingen sturen.
Maar noem het arrogant of dat ik bang ben mijn fouten toe te geven, maar ik heb geen zin om veel research te doen om weer allemaal artikelen op te zoeken voor je
Ik heb zelf gelezen, heb op mijn opleiding veel gevraagd aan doctoren hierover en kennis van sibil bijvoorbeeld en ben op dit standpunt gekomen.
Weet je hoeveel werk het is om nu weer op pudmed te duiken om te gaan zoeken naar onderzoeken en te gaan lezen en citeren
Heb wel iets beters te doen mijn tijd, had gisteren een wedstrijd ik moet Junken
Speciaal voor Arnold

jk bro! Nette prestatie! Jammer van de jury 
NOp was iwj, kijk hierboven.Nee was vorig jaar dat ik het uitgezocht hebt.
Arnold posten jij niet laatst die youtube vid van die buffe eiwit geleerde?
Tja, ik zal je morgen als ik tijd heb wat dingen sturen.
Speciaal voor Arnold
nee zelfs dat niet.