AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

je bent een speciale jongen Arnoud

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
je bent een speciale jongen Arnoud
*Arnaud

Zegt mijn moeder ook iedere dag :o

wait wut

Kan misschien ook zijn omdat mijn maag niet helemaal in orde is (tijdens het deadliften vorige week was er iets mis gegaan. Was ooit nog eens gebeurd. Nu aan de medicatie, maar het gaat al terug beter)

arnaud is gay olé olé

• #3.085
tumblr_lrv9dvBKi71qm2kflo1_250.gif

• #3.086
:trollface: cutters

o6ju3d.jpg

(geplande cheatmeal btw)

heb jij geen werk of school? of heb je weer ruzie met pappa en mamma en mag je de deur niet uit?

Arnoud ! Ben je nu een glas urine met pizza aan het consumeren?

• #3.092
heb jij geen werk of school? of heb je weer ruzie met pappa en mamma en mag je de deur niet uit?
Ja ik heb werk en school, waarom?

Arnoud ! Ben je nu een glas urine met pizza aan het consumeren?

Ja man! Heb dit weekend een artikel gelezen op t-nation waarin staat dat je beter herstelt als je na je training een glas urine drinkt!

:rolleyes:
Het is ice tea green

ice tea green, nog een gay tintje dus aan Arnaud

'laatste rep zo hard moeten duwen dat ik dacht dat ik een verrassing in mijn broek had' :roflol:
knowthefeelingbra.jpg

Lol zie Killy bijna niet meer actief op het forum maar dan komt ie wel Arnodsi bashen :roflol:

pizza ziet er goed uit...maar met Ice Tea green heb ik nu toch ook wel niets hoor :s

• #3.098
Lol zie Killy bijna niet meer actief op het forum maar dan komt ie wel Arnodsi bashen :roflol:

pizza ziet er goed uit...maar met Ice Tea green heb ik nu toch ook wel niets hoor :s
Killy basht alleen de mensen naar waar hij opkijkt :cool:

• #3.099
Holy moly, mijn glutes doen echt pijn! Ik kan zelfs niets op de wc bril gaan zitten zonder dat het pijn doet :eek:

Terug
Naar boven