Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Gvd vrouwen hè! Schrijf ik op een papiertje wat ze moest meenemen, neemt ze dit mee...
Mack, is dit even goed? Of niet?
Macro's?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd vrouwen hè! Schrijf ik op een papiertje wat ze moest meenemen, neemt ze dit mee...
Mack, is dit even goed? Of niet?

20g suiker tov geen suiker

Lekker bezig jongen! Ziet er uit als een goede training.
Hoezo vind je een harde pomp "te"?
nja geen drama, maar heb liever geen harde pomp in mijn onderarmen. Op de andere plaatsen is dat natuurlijk fijn 

vind dat je nu als compensatie wel een kistje kasteelbier naar rob moet sturen.. ow ja wacht die is aan het cutten
van mij zou hij maar 1 ding krijgen:
En toch word je er zat van? Antwerpenaar, i'm dissapointedWestmalle is ook maar het zwakste broertje van alle trappisten, de ecto onder de trappisten zou je zelfs kunnen zeggen

nee antwerpen stad maar ik & wat vrienden hadden deze zomer eens het slimme idee om met de fiets naar de trappisten te rijden in Westmalle, alleen kregen we na een paar half om halfkes redelijke grote honger en bij de paterkes is het nogal duur dus zijn we in dat frituur beland, in redelijk zatte toestand

Als echte bodybuilder moet jij een groot lichaam hebben. En een groot lichaam kan meer verzetten ...OfzietsTuurlijk was ik er zat van, ik als echte sportman drink amper alcohol dus als ik eens iets drink ben ik meteen zat... Ofzoiets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
)
)Die geleiders gaan niet recht omhoog, maar staan wat schuin.Als je dan toch in de smith gaat squatten, kan je beter fronts doen imo
En van Aquarius word je toch niet wakker man![]()

Heeft me 2.70€ gekost 
Normaal drink ik 0.5l pre workout, > 0.5l tijdens het trainen en 0.5l na het trainen.Dus 500ml Aquarius krijg jij niet leeg op 50min trainen? Ik train 10min minder en drink 700ml![]()