XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.062
Laatst bewerkt:
  • #3.063
Daarnet 20min gaan joggen. Longen enz konden makkelijker langer en sneller lopen, maar mijn onderrug en quads zijn nu echt helemaal verzuurd :eek: Vooral mijn onderrug :( Ik hoop dat dit snel weg gaat en dat ik waar fatsoenlijk kan gaan lopen :sad:

• #3.064
edit: rob, waarschijnlijk lees jij dit nu pas, maar ik heb zelf een bestand gemaakt gebaseerd op dat van jouw! IK hoop dat je dit niet erg vindt? :)

Eindelijk nog eens een borsttraining neergezet zoals het hoort te zijn!!
Ging zelfs beter dan verwacht! :thumbs:

20min heen gefietst

trainingsduur: +- 1uur

11r6bv6.jpg

borst: 4.5/5. Gewichten beginnen omhoog te gaan en epic pomp!!
Biceps: 4/5. Epic pomp -1 voor te harde pomp in onderarmen :(

Nog een mislukte side chest:
1ggf91.jpg

die van eind november is imo toch beter :)
34g2brp.jpg

En hier nog eentje waar ik al een jaar aan het 'trainen' was :roflol:
8y9y6g.jpg

Laatst bewerkt:
  • #3.065
Mmmm

uploadfromtaptalk1357576062590.jpg

Lekker bezig jongen! Ziet er uit als een goede training.
Hoezo vind je een harde pomp "te"?

• #3.067
Lekker bezig jongen! Ziet er uit als een goede training.
Hoezo vind je een harde pomp "te"?

Als het mij stoort. Het deed daarnet bv 'pijn' om een vuist te maken en ik had moeite om mijn jas aan te doen :o nja geen drama, maar heb liever geen harde pomp in mijn onderarmen. Op de andere plaatsen is dat natuurlijk fijn :)

jij kleine ripper :)

training ziet er goed uit man

vind dat je nu als compensatie wel een kistje kasteelbier naar rob moet sturen.. ow ja wacht die is aan het cutten

• #3.070
jij kleine ripper :)

training ziet er goed uit man
:o:o
Het is best handig! Ik heb het op dropbox gezet, dus kan het ook via mijn gsm lezen en bewerken.
Nu hoef ik voor een training niet meer via tapatalk naar een training te zoeken :P

thx man! :thumbs:

vind dat je nu als compensatie wel een kistje kasteelbier naar rob moet sturen.. ow ja wacht die is aan het cutten
:gay: van mij zou hij maar 1 ding krijgen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ow wacht jullie zijn aan het cutten :trollface:

Westmalle is ook maar het zwakste broertje van alle trappisten, de ecto onder de trappisten zou je zelfs kunnen zeggen

• #3.072
Westmalle is ook maar het zwakste broertje van alle trappisten, de ecto onder de trappisten zou je zelfs kunnen zeggen
En toch word je er zat van? Antwerpenaar, i'm dissapointed :(

nee antwerpen stad maar ik & wat vrienden hadden deze zomer eens het slimme idee om met de fiets naar de trappisten te rijden in Westmalle, alleen kregen we na een paar half om halfkes redelijke grote honger en bij de paterkes is het nogal duur dus zijn we in dat frituur beland, in redelijk zatte toestand

:trollface:

Tuurlijk was ik er zat van, ik als echte sportman drink amper alcohol dus als ik eens iets drink ben ik meteen zat... Ofzoiets

• #3.074
:mad: unsubscribe

• #3.076
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

20min heen gefietst (holy crap, ik was echt moe. Het leek wel of ik net uit mijn bed kwam)

Trainingsduur: 55min

Voor ik begon maar een aquarius gekocht om wat wakker te worden.
Barbell en dipstation was daar verschillende mensen bezet, dus smith squat ipv front squat. (In de 'nieuwe' smith. Hier kan ik tenminste onder parallel. Voor de smith staat en raam en die begint iets hoger dan mijn navel. Ik ging met mijn hoofd onder dat raam. Ik weet niet of deze uitleg wat duidelijk is? :o)

xmu5iv.jpg

Benen: 4/5, ging véél beter dan verwacht

30min terug gefiets (moest nog even langs de winkel en aan de kassa kon ik maar aan 1 ding denken 'NIET OVERGEVEN, NIET OVERGEVEN!!!!'. Toen ik buiten was 5minuutjes gaan zitten om tot rust te komen :o)

Als je dan toch in de smith gaat squatten, kan je beter fronts doen imo

En van Aquarius word je toch niet wakker man :roflol:

• #3.078
Als je dan toch in de smith gaat squatten, kan je beter fronts doen imo

En van Aquarius word je toch niet wakker man :roflol:
Die geleiders gaan niet recht omhoog, maar staan wat schuin.

Had al 200mg cafeine binnen, wou wat suikers binnen hebben :)
Op zich had ik het beter niet gepakt want na mijn training had ik nog meer als de helft over :roflol: Heeft me 2.70€ gekost :mad:

Dus 500ml Aquarius krijg jij niet leeg op 50min trainen? Ik train 10min minder en drink 700ml :p

• #3.080
Dus 500ml Aquarius krijg jij niet leeg op 50min trainen? Ik train 10min minder en drink 700ml :p
Normaal drink ik 0.5l pre workout, > 0.5l tijdens het trainen en 0.5l na het trainen.
Nu 0.5l pre workout, die aquarius tijdens het trainen en na het trainen niets :dunno:

Terug
Naar boven