AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

vet gaat pas weg als jij er moeite voor doet;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
vet gaat pas weg als jij er moeite voor doet;)
True

:fuu: net op de weegschaal gaan staan: 91.7kg
Ik sta wel bloated as phuck (afgelopen 2 dagen echt slecht gegeten + stress)

En :fuu: ik heb gisteren te horen gekregen dat ze binnenkort de gym gaan verbouwen. Er komt een extra gedeelte kracht bij.

True

:fuu: net op de weegschaal gaan staan: 91.7kg
Ik sta wel bloated as phuck (afgelopen 2 dagen echt slecht gegeten + stress)

En :fuu: ik heb gisteren te horen gekregen dat ze binnenkort de gym gaan verbouwen. Er komt een extra gedeelte kracht bij.

Is dat laatste slecht dan? ??? (buiten dat ik me kan inbeelden dat er dan een gedeelte even gaat openliggen en dit alles wat moeilijker maakt?)

• #3.144
Is dat laatste slecht dan? ??? (buiten dat ik me kan inbeelden dat er dan een gedeelte even gaat openliggen en dit alles wat moeilijker maakt?)

Ik vraag al 2j aan die kerel die er werkt om (goede) dingen bij te plaatsen (bv power rack en goede leg press) en extra db's te zetten. Kreeg altijd als antwoord: is niets voor onze doelgroep.
Dus na 2j ben ik het daar beu, 14jan verloopt mijn abbo en nu krijg ik te horen dat ze gaan verbouwen :roflol:

Ik vraag al 2j aan die kerel die er werkt om (goede) dingen bij te plaatsen (bv power rack en goede leg press) en extra db's te zetten. Kreeg altijd als antwoord: is niets voor onze doelgroep.
Dus na 2j ben ik het daar beu, 14jan verloopt mijn abbo en nu krijg ik te horen dat ze gaan verbouwen :roflol:

aha...das klote :p andere gym is beter en goedkoper of?

Ik woon in malle :p
Als ik naar school moet is dit geen probleem, maar als het vakantie is ben ik wel een tijdje onderweg

Malle, leuke buurt maar zie er niet direct veel gyms in de buurt...wel balen, maar misschien met de fiets? :D is goed voor de lovehandles?

• #3.150
Malle, leuke buurt maar zie er niet direct veel gyms in de buurt...wel balen, maar misschien met de fiets? :D is goed voor de lovehandles?

Of super duur (70euro/maand) of crap....
En diegene die wel goed zijn liggen op een onbereikbare plaats voor mij

• #3.152
Met de fiets naar Lille (15km) is niet onbereikbaar...

Of leer autorijden en neem de auto van je ma.
:roflol: dat is 30km fietsen en 1000kcal extra dat ik moet eten + een training dat op niets trekt
Weet je nog iets?

Mag ik niet, anders had ik al lang mijn rijbewijs ;)

Laatst bewerkt:
In lille heeft men toch ook geen squatrack? Dan sta je toch evenver..

The ****.. Wat ben ik dan eigenlijk verwend met dat dorp van mij. Maar liefst 4 sportscholen, allemaal binnen 5 min fietsen.

Heb daar een tijd getraind. Maar vertrokken omdat er geen squatrack was...

• #3.159
Flink spierpijn aan mijn rug en schouders (vooral schouders). Het wordt precies met het uur erger! :eek:

Me%20Gusta.png

Of je koopt een degelijk squat rek voor thuis en doet de rest op een crappie sportschool in je buurt :D

Terug
Naar boven