- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Lijkt op pindahoofd. Maar dan tanned
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

robkeBen ik ook, mijn ouders niet. Als het van mij afhing ging ik nu/straks naar de gym

Ben ik ook, mijn ouders niet. Als het van mij afhing ging ik nu/straks naar de gym![]()

Dit kan ik stiekem doen, gaan trainen niet

Als ik nu meer plaats had gehad had ik hem gehouden en uitgebreid! (Eerst stond alles in de garage en daar had ik veel plaats, maar na een tijd was mijn vader dit beu en wou hij zijn auto terug binnen zetten. Hierna naar de kelder verhuisd en daar had ik 6m* ofzo en het plafond van de kelder is 1m90 hoog)
Dit kan ik stiekem doen, gaan trainen niet
pfff soms heb ik wel spijt dat ik mijn 'homegym' heb verkocht![]()
Hangt er vanaf welke gym er in de buurt is

Free rack, verstelbaar bankje, 2 db's, 1 bb, 1 ez en iets van een 100kg aan schijven, maar geen kennis. (uiteindelijk toch nog alles zelf moeten leren
)Hangt er vanaf welke gym er in de buurt is
37€/maand (studentenkorting, dus normaal is het nog meer): 1 flat bench, 1 BB, DB's tot 30kg, geen rack, crap machines, helft van de lockers zijn stuk en de douches zijn crap
Zou jij daar blijven?
---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:26 ----------
Free rack, verstelbaar bankje, 2 db's, 1 bb, 1 ez en iets van een 100kg aan schijven, maar geen kennis. (uiteindelijk toch nog alles zelf moeten leren)
Heb toen de keuze moeten maken, uitbreiden of inschrijven in een gym.
Als het een goede gym is waar er niets ontbreekt wil ik er gerust voor betalen, maar voor dit?37 euro? Ik betaal 35 euro als niet student?
Had je dit zelf gekocht of gekregen? Is toch best duur, nice dat je dit had!

Daar ben ik niets mee hé