Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

20usw7m.png

Killy:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.107
Vandaag niet trainen :sad:

Te weinig geslapen (5u), te weinig gegeten, nog maar een uur thuis en ik moet nu leren voor mijn examen van morgen :(
Morgen train ik normaal Rug(exl DL) en schouders en eventueel, als ik het nog zie zitten, wat triceps.

ik dacht dat jij hardcore was ?!

geloof ik best :D

• #3.113
Als ik nu meer plaats had gehad had ik hem gehouden en uitgebreid! (Eerst stond alles in de garage en daar had ik veel plaats, maar na een tijd was mijn vader dit beu en wou hij zijn auto terug binnen zetten. Hierna naar de kelder verhuisd en daar had ik 6m* ofzo en het plafond van de kelder is 1m90 hoog)

**** homegym

ben je altijd beperkt

• #3.116
**** homegym

ben je altijd beperkt
Hangt er vanaf welke gym er in de buurt is ;)

37€/maand (studentenkorting, dus normaal is het nog meer): 1 flat bench, 1 BB, DB's tot 30kg, geen rack, crap machines, helft van de lockers zijn stuk en de douches zijn crap

Zou jij daar blijven? :o

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:26 ----------

Wat had je dan voor homegym?
Free rack, verstelbaar bankje, 2 db's, 1 bb, 1 ez en iets van een 100kg aan schijven, maar geen kennis. (uiteindelijk toch nog alles zelf moeten leren :roflol:)
Heb toen de keuze moeten maken, uitbreiden of inschrijven in een gym.

Hangt er vanaf welke gym er in de buurt is ;)

37€/maand (studentenkorting, dus normaal is het nog meer): 1 flat bench, 1 BB, DB's tot 30kg, geen rack, crap machines, helft van de lockers zijn stuk en de douches zijn crap

Zou jij daar blijven? :o

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:26 ----------

Free rack, verstelbaar bankje, 2 db's, 1 bb, 1 ez en iets van een 100kg aan schijven, maar geen kennis. (uiteindelijk toch nog alles zelf moeten leren :roflol:)
Heb toen de keuze moeten maken, uitbreiden of inschrijven in een gym.

37 euro? Ik betaal 35 euro als niet student?

Had je dit zelf gekocht of gekregen? Is toch best duur, nice dat je dit had!

Bij ons heb je veel betere gym's voor 1 10tje

• #3.119
37 euro? Ik betaal 35 euro als niet student?

Had je dit zelf gekocht of gekregen? Is toch best duur, nice dat je dit had!
Als het een goede gym is waar er niets ontbreekt wil ik er gerust voor betalen, maar voor dit? :o

Ik had 50€ gekregen, de rest zelf betaald (was toen 16j fzo). Ik was iets meer dan 400€ kwijt denk ik. Verkocht voor 350€ :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:34 ----------

Bij ons heb je veel betere gym's voor 1 10tje
Daar ben ik niets mee hé :P

Waar ik me nu ga inschrijven is het 15€, maar is wel in Antwerpen. Dus tijdens de vakantie ga ik wel even onderweg zijn :(

Laatst bewerkt:
en die is wel beter meestal die beetje hardcore dingen zijn vrij goedkoop tenminste bij ons .
Hoe minder hardcore hoe duurder

---------- Post added 10 January 2013 at 16:54 ----------

en die is wel beter meestal die beetje hardcore dingen zijn vrij goedkoop tenminste bij ons .
Hoe minder hardcore hoe duurder

Terug
Naar boven