- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik normaal ook niet. Dit is een uitzonderingvarkenvlees eet ik inderdaad niet
veels te vet.
in de eieren zit ook al genoeg vet.

varkenvlees eet ik inderdaad niet
veels te vet.
in de eieren zit ook al genoeg vet.
Het is gerookt spek, geen bacon
(dunno wat het verschil is. Wij verkopen beide)

Hangt ervan af welke stukken je neemt Mack
Schoudergebraad is bv heel mager. Idem voor varkenshaas. En de biologische beschikbaarheid van de
eiwitten ligt ook hoger. Maar dan zeggen ze dat je weer meer ziektes kan krijgen van varkensvlees.
Tjaaaaaaa

ja klopt
volgens mij is varkenshaas 4 gram vet per 100 gram.
Eet toch liever gewoon beef![]()
Receptje van op mijn werk:Hangt ervan af welke stukken je neemt Mack
Schoudergebraad is bv heel mager. Idem voor varkenshaas. En de biologische beschikbaarheid van de
eiwitten ligt ook hoger. Maar dan zeggen ze dat je weer meer ziektes kan krijgen van varkensvlees.
Tjaaaaaaa

Zou goed kunnen!Bij ons heeft de bacon veel minder vet tegenover spek![]()
Receptje van op mijn werk:
varkenhaasjes oprollen met in het midden rambol met noten. Het opgerolde vlees inwikkelen met gerookt spek. Dit in schijfjes/medaillons snijden en zo 2-3 op een stukje steken. Dit even in de pan bakken
Gvd dit is lekker
Heet bij ons een herfst haasje
Zou goed kunnen!
Werk jij ook bij een (keur)slager?
)Is het ook! Stel dat maar eens voor aan de chef, wordt gegarandeerd een succesSounds good dat herfst haasje!
Nee, ik werk in een restaurant. Sta op goede voet met onze chef en heeft echt een enorme kennis van voeding (wat natuurlijk wel verwacht mag worden)

Is het ook! Stel dat maar eens voor aan de chef, wordt gegarandeerd een succes![]()

)
Nog 10min gestapt tegen 6km/u
Das doordat je met de bus gaat?

ik pak 1x eens de busTijdens het trainen heb ik er geen last van, alleen tijdens het lopen. Zal wel gewenning zijn fzo. Heb al enkele maanden niet meer gelopen.Drink je genoeg? Dacht dat dat hielp tegen verzuring?