Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Hmm wok, lekker. Heb net een lekker wok maaltijdje op met een lekker toetje. Altijd zo aan toe in het weekend. Cheat je wel eens dan?
In de bulk at ik redelijk vaak niet echt clean :o toen lette ik meer op de macro's.

De laatste 2 weken amper gecheat. Deze week bv 2 boterhammen met smeerkaas en een stuk of 4 tuk koekjes gegeten bovenop mijn schema. Normaal was ik van plan om 1 cheatmeal per week te doen, maar volgens mij ga ik dit veranderen naar 1x per 2 weken

Ik doe nog wel 1x in de week, maar wil dan ook beetje 'schoner' gaan doen.
Als ik weet dat ik mag cheaten dan ook goed:p Maar heb meer het idee dat het niet echt voordelen heeft eigenlijk.

• #3.364
Ik doe nog wel 1x in de week, maar wil dan ook beetje 'schoner' gaan doen.
Als ik weet dat ik mag cheaten dan ook goed:p Maar heb meer het idee dat het niet echt voordelen heeft eigenlijk.
Dat is bij mij ook het probleem. Als het cheatmeal/avond is eet ik soms alles op wat ik tegen komen :o
Daar moet ik een paar maanden mee stoppen denk ik :(

Dat is bij mij ook het probleem. Als het cheatmeal/avond is eet ik soms alles op wat ik tegen komen :o

Dat heb ik ook echt, alles wat los en vast zit prop ik dan in een moment. Meestal rond de avondmaaltijd of laat op de avond met een film. :D Maar ga nu gewoon wat netter doen maar wel 1x per week. Dus vanaaf lekkere gebakken aardappeltjes met groente en biefstukreepjes gehad en een lekker toetje. Morgen weer mijn rijst en tonijn, zonder toetje.

Heel herkenbaar.
Ik probeer 1x in de week eens wat losser te zijn & eerder wat 'clean' cheaten.
Nu net bijvoorbeeld zelgemaakte pizza tonno gegeten & misschien straks wel een ijsje.

watchoutbadassoverhere.jpg

Je gaat onder 85kg zakken zei je, hoeveel weeg je nu dan nog?

En pic ziet er goed uit man! Duidelijk vooruitgang tov een half jaar geleden!

• #3.368
+-90kg
Dat is ook de bedoeling, anders was al die moeite voor niets :p

Als je nu op 90kg zit met 20% (18kg vet, 72kg vvm), haal je ongeveer 80kg met 12% (10kg vet, 70kg VVM). Geen idee of die berekeningen op iets slaan (verhoudingsgewijs :roflol:) maar het geeft je wel een beeld dat je echt wel richting 80kg moet om op 10-12% te staan :)

• #3.370
Als je nu op 90kg zit met 20% (18kg vet, 72kg vvm), haal je ongeveer 80kg met 12% (10kg vet, 70kg VVM). Geen idee of die berekeningen op iets slaan (verhoudingsgewijs :roflol:) maar het geeft je wel een beeld dat je echt wel richting 80kg moet om op 10-12% te staan :)
:roflol: ik zit echt niet op 20% man
toch? :o

Ik zal wel zien waar ik uitkom :)

Nee, maar met 20% was makkelijker rekenen :roflol:

• #3.372
Trainingsduur 55 min

ogvyvm.jpg

Borst: 4.5/5, epic pomp
Biceps: 3.5/5

Goede training doe ook chest press bevalt goed

• #3.374
Goede training doe ook chest press bevalt goed
Ik weet niet wat het is, maar ik vind Bench press echt geen goede oefening :o Heb hem echt al op verschillende manieren geprobeerd en niets beviel mij.
In mijn vorige gym ging die chest press gewoon vooruit, hier gaat die naar binnen! HNNGGGG Ik begon tijdens het opwarmen al een pomp te krijgen! Dat heb ik nooit met bench press!

bench eruit? lol.

Als je bench op 10 reppers doet heb je toch wel pomp?

Ja man, ik vind er niets aan :dunno:

Haters gonna hate, ben geen powerlifter! :D

jammer man,
als je nu nog overstapt hoef je ook niet te cutten :trollface:

ben benieuwd of je echt cut naar 80-85kg

ik zou 't niet kunnen. Dit jaar boven de 100 en daar lekker blijven haha

• #3.379
jammer man,
als je nu nog overstapt hoef je ook niet te cutten :trollface:

ben benieuwd of je echt cut naar 80-85kg

ik zou 't niet kunnen. Dit jaar boven de 100 en daar lekker blijven haha
Neih, mijn bench is daar te slecht voor!

Ik ben ook benieuwd :P

Idem dito hierzo.
Geef mij maar de incline press :lifter:
Lol incline bench press vind ik nog rotter :o

:fuu: wat is dit, ik heb totaal geen honger!! :sad:

Hoeveel kcal eet je dan

Terug
Naar boven