Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.402
Welcome to my world.

Wel mooi van je bestelling, misschien willen ze niet dat je gaat cutten?
Alleen mensen die je kan voortrollen willen niet dat ik cut :roflol:

Soldatenkoek zo hard bewerken met een vijzel dat je brokjes krijgt :o
Klinkt niet echt lekker die soldatenkoeken met kwark :o
Ken jij trouwens de echte naam? Of weet jij die voedingswaarden?

edit: nvm heb het al gevonden
30g suiker per koek, is dus niets voor mijn 6 jarig meisjesmetabolisme :(

http://www.fatsecret.be/calorieën-voedingswaarde/delacre/gateau/1-koek

• #3.404
Gvd wat is dit? Ik krijg nog minder binnen dan gisteren :mad:
Ik had een heerlijke spaghetti gemaakt (opgewarmd) en heb meer dan de helft moeten laten staan :sad:

je metabolisme valt plat ! 2 weken terug naar onderhoud ;)

• #3.407
Misschien zit je onbewust te laag in kcals man. Even goed uitrekenen opnieuw

Intredasting

Maar is het dan niet logischer dat ik extreem veel honger heb ipv dat ik niets binnenkrijg?

Je was ziek, toch?
Even afwachten, proberen toch voldoende te eten (zal sowieso wel onder onderhoud zijn dan)
terug even berekenen hoeveel kcals je nu werkelijk binnenspeelt op een dag, indien nodig aanpassen & tijdig even refeedje of wat dan ook? :)

• #3.411
Je was ziek, toch?
Even afwachten, proberen toch voldoende te eten (zal sowieso wel onder onderhoud zijn dan)
terug even berekenen hoeveel kcals je nu werkelijk binnenspeelt op een dag, indien nodig aanpassen & tijdig even refeedje of wat dan ook? :)
Nja echt ziek voel ik me niet (niet misselijk ofzo), maar mijn maag blokkeert gewoon en voel me echt slap.
Het is niet de eerste keer dat ik iets heb aan mijn maag, dus aan mijn metabolisme ligt het niet denk ik. Als het morgen niet beter is, is het misschien verstandig om de dokter te laten komen voor het erger wordt! (zo heb ik ooit een keel-, slokdarm- en maagontsteking opgelopen omdat ik te lang had gewacht om naar de dokter te gaan :o)

Nja echt ziek voel ik me niet (niet misselijk ofzo), maar mijn maag blokkeert gewoon en voel me echt slap.
Het is niet de eerste keer dat ik iets heb aan mijn maag, dus aan mijn metabolisme ligt het niet denk ik. Als het morgen niet beter is, is het misschien verstandig om de dokter te laten komen voor het erger wordt! (zo heb ik ooit een keel-, slokdarm- en maagontsteking opgelopen omdat ik te lang had gewacht om naar de dokter te gaan :o)

:roflol:
Precies mijn chef jij.
'Ja ik loop met een verkoudheid.'
-2 weken later-
'Oei, nog steeds. Ik zal de dokter eens bellen.'

'Dag dokter, zeg het eens.'
'Meneer, u heeft een longontsteking.'

• #3.413
:roflol:
Precies mijn chef jij.
'Ja ik loop met een verkoudheid.'
-2 weken later-
'Oei, nog steeds. Ik zal de dokter eens bellen.'

'Dag dokter, zeg het eens.'
'Meneer, u heeft een longontsteking.'
Je gaat toch niet +30€ betalen om te horen te krijgen dan je verkouden bent, of je griep hebt en je een week in je bed moet blijven :dunno:
Ben iig niet iemand die snel naar een dokter gaat :P mijn vader is ook zo

Je gaat toch niet +30€ betalen om te horen te krijgen dan je verkouden bent, of je griep hebt en je een week in je bed moet blijven :dunno:

Terecht hoor. Ik ga zelf ook praktisch nooit naar de dokter, tenzij echt nodig (vanwege school - doktersattest)

gewoon om het uur iets naar binnen steken :)

Geld voor de huisarts? b*ch please, is gratis hier :D
Maar ik ga ook pas vrij laat naar de huisarts, puur uit moreel oogpunt (zorgkosten rijzen de pan uit omdat men voor elk akkefietje meteen een bezoekje aan de huisarts brengt) :)

Moet je nog regelmatig schijten? Minder schijten = vertraging :p

Terug
Naar boven