XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.383
Ik vrees voor het ergste. Ik denk dat ik griep heb :( sinds mijn training is het alleen maar bergafwaarts gegaan :(
2 weken geleden was mijn vader ziek (griep) vorige week mijn zus (ook griep) en ik voelde mij dit weekend al niet tip top. Nu voel ik me gewoon slecht :(

it's all in your head bro

Ik vrees voor het ergste. Ik denk dat ik griep heb :( sinds mijn training is het alleen maar bergafwaarts gegaan :(
2 weken geleden was mijn vader ziek (griep) vorige week mijn zus (ook griep) en ik voelde mij dit weekend al niet tip top. Nu voel ik me gewoon slecht :(

Iedereen heeft het zitten man :( niets aan te doen buiten uitzieken vrees ik :(

Griep? Zolang je geen 40° koorts hebt is er niets aan de hand ! :p

only bitches get ill :trollface:

• #3.388
Griep? Zolang je geen 40° koorts hebt is er niets aan de hand ! :p

Op zich voel ik me niet super ziek, ik ben gewoon moe en krijg niets door mijn strot :(
Tot nu toe heb ik 40g whey, wat cornflakes en 4 boterhammen binnen :(

:roflol: en na bijna 2 weken zijn mijn walden farm sauzen nog steeds niet binnen :roflol:
Eerst speelt postNL mijn pakje kwijt, dan heeft de-sportshop.nl het pakje opnieuw verstuurd met een andere koerierdienst. Heeft die andere dienst dat pakje toch niet laten vallen :roflol:
Ik heb vanmiddag deze mail gekregen:

Beste Arnodsi,

Ik heb net een bericht terug gekregen van onze transporteur, de zending hebben ze stom genoeg laten vallen.
Zending is beschadigt terug gekomen, vandaag ga ik het opnieuw verzenden.
Morgen of donderdag zal het worden aangeboden bij u aan de deur.

Onze excuses dat het allemaal zo vervelend loopt met de bestelling, ik zal wat extra’s toevoegen.

Met vriendelijke Groet,
De-Sportshop.nl

Op zich voel ik me niet super ziek, ik ben gewoon moe en krijg niets door mijn strot :(
Tot nu toe heb ik 40g whey, wat cornflakes en 4 boterhammen binenn :(

Wel wel, ziek zijn is nog geen excuus om je niet aan je voedingsschemate houden!
Weg met die carbs. Braak ze maar terug uit! :trollface:

Rot van je sauzen. Waar ik ze bestel heb ik nog nooit problemen gehad, altijd alles in orde & stipt op tijd.
Ik heb zelfs een gratis bestelling gekregen :roflol:

• #3.390
Wel wel, ziek zijn is nog geen excuus om je niet aan je voedingsschemate houden!
Weg met die carbs. Braak ze maar terug uit! :trollface:
untitle.jpg

En ja was voor mijn ninja edit :fuu:

• #3.394
Het zijn 0kcal sauzen, maar of ze lekker zijn en lang meegaan :dunno:
Heinz ketchup heeft +-25g suiker/100g, in de cut zijn dat 25g carbs die je kan missen ;)

You have a point! Ben eens benieuwd of ze je smaken! (als ze aankomen natuurlijk :( )

Zijn die sauzen echt zo de moeite waard dan (ipv Heinz ketchup dan?)
Ik vind ze echt lekker. Als dessert bij mijn kwark gebruik ik Caramel Sauce & Pancake Syrup.
Beide lekker.
Bij salades etc gebruik ik dressings als Ceasar Salad & Zonnegedroogde tomaten, en BBQ sauce.

Het zijn 0kcal sauzen, maar of ze lekker zijn en lang meegaan :dunno:
Heinz ketchup heeft +-25g suiker/100g, in de cut zijn dat 25g carbs die je kan missen ;)
Eens opening, in de koelkast bewaren.
Nog nooit een potje slecht weten te worden hier voordat ik het op had.

En ik bestelde ze eerst via HappySlim, maar nu overgegaan naar DieetWebshop .
Misschien iets duurder dan de jouwe, maar ze leveren echt snel & ze hebben daar ook dat lekker keto-brood :meal:

Op je kwark? Mmmmm...klinkt niet echt als m'n ding :p

Terug
Naar boven