- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
2400-2500
Normaal altijd honger, maar nu opeens niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2400-2500

2400-2500
Normaal altijd honger, maar nu opeens niet![]()

Ik vrees voor het ergste. Ik denk dat ik griep hebsinds mijn training is het alleen maar bergafwaarts gegaan
2 weken geleden was mijn vader ziek (griep) vorige week mijn zus (ook griep) en ik voelde mij dit weekend al niet tip top. Nu voel ik me gewoon slecht![]()
niets aan te doen buiten uitzieken vrees ik 
Griep? Zolang je geen 40° koorts hebt is er niets aan de hand !![]()
Op zich voel ik me niet super ziek, ik ben gewoon moe en krijg niets door mijn strot

en na bijna 2 weken zijn mijn walden farm sauzen nog steeds niet binnen 
Op zich voel ik me niet super ziek, ik ben gewoon moe en krijg niets door mijn strot
Tot nu toe heb ik 40g whey, wat cornflakes en 4 boterhammen binenn![]()

Wel wel, ziek zijn is nog geen excuus om je niet aan je voedingsschemate houden!
Weg met die carbs. Braak ze maar terug uit!![]()

Waar bestel jij ze? Vitamines and more?
Ik heb 13.20€ betaald voor 3 sauzen (bbq, ketchup en caramel), dus het leek een goede deal![]()
Het zijn 0kcal sauzen, maar of ze lekker zijn en lang meegaanZijn die sauzen echt zo de moeite waard dan (ipv Heinz ketchup dan?)

Het zijn 0kcal sauzen, maar of ze lekker zijn en lang meegaan
Heinz ketchup heeft +-25g suiker/100g, in de cut zijn dat 25g carbs die je kan missen![]()
)Ik vind ze echt lekker. Als dessert bij mijn kwark gebruik ik Caramel Sauce & Pancake Syrup.Zijn die sauzen echt zo de moeite waard dan (ipv Heinz ketchup dan?)
Eens opening, in de koelkast bewaren.Het zijn 0kcal sauzen, maar of ze lekker zijn en lang meegaan
Heinz ketchup heeft +-25g suiker/100g, in de cut zijn dat 25g carbs die je kan missen![]()

Duuuuuuuude.
Caramel, rozijnen, crushed cooky & dan mengen onder je kwark....![]()
2400-2500
Normaal altijd honger, maar nu opeens niet![]()