XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Ik eet ook veel minder dan normaal (en minder vezels); Dat zal er misschien ook iets mee te maken hebbe? :dunno:

Dan moet je inderdaad ook minder vaak naar de wc als je minder eet en minder vezels krijgt.
Vandaag dokter?

Had trouwens poosje terug ook last met eten. Maag wilde ook niet zo meewerken. Helemaal het warme eten was waardeloos.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.422
Dan moet je inderdaad ook minder vaak naar de wc als je minder eet en minder vezels krijgt.
Vandaag dokter?

Had trouwens poosje terug ook last met eten. Maag wilde ook niet zo meewerken. Helemaal het warme eten was waardeloos.
Jep, ik ga vandaag de dokter laten komen.
Maag begint echt pijn te doen en kreeg met moeite 2 eieren met 3 boterhammen binnen. Ik moest ze echt naar binnen duwen met de gedachte: 'niet afvallen, niet afvallen, niet afvallen' :(

Jep, ik ga vandaag de dokter laten komen.
Maag begint echt pijn te doen en kreeg met moeite 2 eieren met 3 boterhammen binnen. Ik moest ze echt naar binnen duwen met de gedachte: 'niet afvallen, niet afvallen, niet afvallen' :(

Vervelend zeg!! Maar griep dingen gaan ook nog steeds rond, wie weet heb je daar een variant van. :o

Beter iets dan niets naar binnen, dan maar kleine beetjes steeds.

Arnod is gewoon een hypochonder. Hoort en ziet iets en hoppa, heeft er ook last van :p

• #3.425
Arnod is gewoon een hypochonder. Hoort en ziet iets en hoppa, heeft er ook last van :p
:roflol::roflol: nee man :roflol:
Ik voel me totaal niet misselijk ofzo. En ik kan alles binnen houden! Dus griep oid zal het wel niet zijn.
Maar ik heb al sinds kinds af reflex. Soms veel last van, soms geen last. En aangezien het net examens zijn geweest vrees ik dat mijn maag het (weeral) heeft bezweken :(

:fuu: ik moet echt eens beter mijn medicatie gaan nemen :fuu:

• #3.426
Dokter is net geweest, ik heb een ontsteking op mijn slokdarm en te veel lucht in mijn maag :(
8 motiliums per dag en 2 maagzuurremmers per dag. Pittig eten, tomaten, alcohol en zware maaltijden vermijden

:roflol: best awkward, het was niet de dokter die normaal komt. Ik deed de deur open en opeens staat er een vrouw van 25-30j en ik vraag: 'wat kan ik voor je doen?' :roflol::roflol:
En het was best awkward dat ze meer naar mijn armen keek dan naar mijn ogen :dunno:

Dokter is net geweest, ik heb een ontsteking op mijn slokdarm en te veel lucht in mijn maag :(
8 motiliums per dag en 2 maagzuurremmers per dag. Pittig eten, tomaten, alcohol en zware maaltijden vermijden

:roflol: best awkward, het was niet de dokter die normaal komt. Ik deed de deur open en opeens staat er een vrouw van 25-30j en ik vraag: 'wat kan ik voor je doen?' :roflol::roflol:
En het was best awkward dat ze meer naar mijn armen keek dan naar mijn ogen :dunno:

Was je mevrouw de dokter een beetje aan het versieren"? :D

Hmm wel klote voor je zeg! Nu wel braaf je medicatie gaan slikken en dan ben je zo weer beter. En natuurlijk flink gaan boeren! hahaha

• #3.428
Was je mevrouw de dokter een beetje aan het versieren"? :D

Hmm wel klote voor je zeg! Nu wel braaf je medicatie gaan slikken en dan ben je zo weer beter. En natuurlijk flink gaan boeren! hahaha
Ze vroeg zelfs of ik mijn t-shirt wou uitdoen en of ik in de zetel wou gaan liggen :eyebrow:

En dan duwde ze met ijskoude handen in mijn maag :fuu:

• #3.432
En dan staat jouw normale dokter er terug :roflol: :trollface:
tumblr_lf28epIJF41qaz0w5.gif

8 motiliums? wtf ! Die trees heeft zeker nog nooit van Zantac gehoord :) Wie schrijft nu 8 motiliums voor? :roflol:

• #3.434
Nou die hoeveelheid valt best nog wel mee hoor;) Gewoon opeten die boel. Niet piepen maar slikken. !

in de bulk poepte ik 3-4x per dag
nu gewoon 1x.

Ligt allemaal aan je voedselinname.

• #3.439
Nou die hoeveelheid valt best nog wel mee hoor;) Gewoon opeten die boel. Niet piepen maar slikken. !
Slikken? Was da??? Dat kan ik niet hoor!

Ik weet al hoe zij door Geneeskunde is geraakt

:verneder::suckit::facial:
:roflol::roflol::roflol:

Misschien moet ik toch wat vaker ziek zijn :dunno:

10 ajuinen eten en dan is je lucht een paar uur later ook weg :D
:roflol: nee dank u! De geur is nu al erg genoeg :o

in de bulk poepte ik 3-4x per dag
nu gewoon 1x.

Ligt allemaal aan je voedselinname.
Ik normaal elke morgen. Tijdens de bulk af en toe 's avonds nog eens

ik at ook echt veel;)

nu max. 100 gram rijst op een traningsdag & 80 gram bambix qua KH......

Terug
Naar boven