Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Walden Farms sauzen: 0% kcals - 100% genot.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net aangekomen! Samples en pem spray erbij gekregen! (komt goed uit want mijn pam spray is bijna op!)
Enjoy! Echt geweldig. Op een dag (en als ik mijn diploma Handelswetenschappen & Bedrijfskunde - KMO Management heb behaald) open ik een geweldige voedingszaak, vol met producten van Walden Farms & dergelijke lekkernijen.
DBB leden: korting!

Ben je srs?
Ziet er goed uit arnodsi, ben benieuwd naar de smaak![]()

Net aangekomen! Samples en pem spray erbij gekregen! (komt goed uit want mijn pam spray is bijna op!)
check nu eens het label... geloof nooit of te never dat het werkelijk 0 kcal bevat![]()

Speciaal voor jou!Nice! En wat ga je nu voor lekkers koken om dat bij te eten?
Als je het goed doet is er wel vraag naarMijn Businessplan zal uitwijzen of er een markt voor is natuurlijk![]()

Straks wat eiwitpannenkoeken met die caramel denk ikNice! En wat ga je nu voor lekkers koken om dat bij te eten?
Als je het goed doet is er wel vraag naar
Zo heb je een gast in beerse (fitstar.be), doet supplementen, voeding, training, vechtmateriaal ... En elke keer als ik ben geweest was er redelijk veel volk. Ken ook mensen die daar voor 200-300€ aan supps per maand kopen
(die eigenaar was vroeger bodybuilder, was best een beast, en is nu een A atleet kickbox/muay thai)
---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 13:57 ----------
Straks wat eiwitpannenkoeken met die caramel denk ik![]()
en misschien een blikje tonijn proberen met die bbq saus

Is dat goed of slecht?Water en azijn vooral dus. Mooi zo. Azijn stimuleert de schildklier![]()

Iets met hormonen en stofwisseling?je weet toch wel wat een schildklier doet hé Arsnotski![]()

Komt je k*t ten goede dus 
[Link niet meer beschikbaar]
(postNL had eerst het pakje kwijtgespeeld, anders postorder bedrijf heeft het laten vallen en nu is het eindelijk aangekomen!! Service was wel goed)Die heb ik ook. Die pem spray heb ik niet gekocht maar gekregen wegens het ongemak