Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
:roflol::roflol: wat een idioot ben toch ook!! Moest naar Hoboken en ben terecht gekomen in Borstbeek ...
Zat rustig op de tram (op juist tram, maar foute richting :headbang:) en opeens was ik aan de eindhalte :fuu:
Maar met mijn goed denk vermogen dacht ik eraan dat hier in de buurt ook een Just Fit was! Dus ik zoek het snel even op met mijn gsm en zag dat 800m verder een Just fit was!
Ik herkende redelijk snel de omgeving want mijn meter woont daar ergens in de buurt (aan de andere kant van het vliegveld) en mijn ouders werken daar in de buurt. Dus ik probeer mijn ouders, zus en meter te bereiken en niemand nam op :fuu: Na mijn training probeerde ik nog eens en weeral nam niemand op :fuu: Dan maar wat zoeken op mijn gsm en ben redelijk snel terug thuis geraakt! In 't vervolg ga ik wel vragen aan mijn ouders dat ze mij daar komen ophalen na hun werk :cool:

Trainingsduur: +-50min

Squat: (zo diep mogelijk, ik raakte soms met mijn hamstrings/glutes mijn kuiten)
10x20kg
10x20kg
10x20kg
12x70kg lekker hijgen nadien :P
10x80kg
8x90kg Na dit setje keek een buffel mij een deed zijn duimpje omhoog. Dus ik denk dat techniek wel goed was
7x100kg Helemaal buiten adem :roflol:

Leg extension:
10x45
10x45
8x50
8x50

Walking lunges:
16 stappen 2x12kg
16 stappen 2x12kg
16 stappen 2x12kg

SLDL:
12x50kg
10x60kg
8x70kg
8x70kg

Lying leg curl:
12x40
10x45
8x50 Ik had nadien de kracht niet meer om mijn been over dat bankje te tillen, ben met mijn been blijven hangen en dan gevallen :o Awkward
4x50 Hamstrings waren leeg ...

Hanging knee raise:
8x
8x
8x
8x

Benen: 4/5, die ga ik morgen voelen!

K*t he die 10 reppers op sq

Klopt dat wel die 3x20? Wel een stap ineens naar 70.
Wel nice!

Die extensions moet jij toch ook wel zwaarder kunnen?

• #3.605
Klopt dat wel die 3x20? Wel een stap ineens naar 70.
Wel nice!

Die extensions moet jij toch ook wel zwaarder kunnen?
Is opwarming :)

Mind muscle connection
Helemaal strekken, vanboven +-2sec houden. Vroeger deed ik dit niet (kon toen ook een pak meer nemen), maar ik merk dat dit beter is! En het hangt van machine tot machine af :P

Warm zelf altijd op door gewicht op te bouwen, maar ieder zijn eigen natuurlijk;)

Dat is inderdaad fijn om te doen, die voel je dan wel lekker branden.

• #3.607
Warm zelf altijd op door gewicht op te bouwen, maar ieder zijn eigen natuurlijk;)

Dat is inderdaad fijn om te doen, die voel je dan wel lekker branden.
Ik heb dan het gevoel dat ik 'moe' ben voor ik aan mijn werksets begin :dunno: Idd ieder zijn eigen ding!

Jep! Zeker met die Lying leg curl :eek: (dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik was gevallen :roflol:)

Het is trouwens raar dat ik gisteren amper honger had en vandaag echt epic veel honger! :eek:
Heb daarnet ook wel 100g oats gedronken ipv 80g rijst gegeten omdat ik niet wist hoe lang ik onderweg ging zijn

Laatst bewerkt:
Heb ik totaal geen last van. Als ik te licht doe blijf ik gewoon stijf soms. Verschilt ook wel per dag. Soms bouw ik het wat sneller op. We zullen morgen eens zien:p haha.

Haha....ik ben ook eens bijna over dat ding gevallen, maar dan aan de andere kant toen ik erlangs wilde lopen. Wordt altijd super lam van die curls..whaha.

Is opwarming :)

Mind muscle connection
Helemaal strekken, vanboven +-2sec houden. Vroeger deed ik dit niet (kon toen ook een pak meer nemen), maar ik merk dat dit beter is! En het hangt van machine tot machine af :P

Variant van de One-and-a-Half-Rep dus, ook het principe om het lekker vast te houden & het te doen branden.
Goede training bro!
Je bent niet de enige die vertrooid is. Ik had om 8 uur les op de KdG & met mijn slaapkop de verkeerde tram genomen. Opeens halte Luchtbal :roflol:

• #3.610
Variant van de One-and-a-Half-Rep dus, ook het principe om het lekker vast te houden & het te doen branden.
Goede training bro!
Je bent niet de enige die vertrooid is. Ik had om 8 uur les op de KdG & met mijn slaapkop de verkeerde tram genomen. Opeens halte Luchtbal :roflol:
Had in de klas gekeken welke tram ik moest pakken (de 4), waar ik die moest pakken (tov het school) en wanneer ik moest uitstappen (na een parkje/honduitlaat ding). Dus ik ging naar die halte, maar ze zijn ergens aan het werken dus alles was wat onduidelijk. Ik stapte op de tram en was maar aan het wachten. Opeens stopte die tram, ik keek achter mij en de tram was leeg :roflol: Sta je daar in silsburg met 250mg cafeïne in je lijf en helemaal opgefockt omdat je eindelijk kan squaten ..

Laatst bewerkt:
  • #3.611
Voor morgen op school :meal:
Vandaag helaas geen carbs meer :(

80g volkoren pasta
200g kippengehakt
halve courgette

2eyx9c1.jpg

Kippengehakt?

Is dat nou lekker? :p

Hmm, misschien eens kijken waar je het kan kopen. Ben t nog nooit tegen gekomen eerlijkgezegd :p

Kippengehakt is wel lekker. Bij mijn supermarkt hebben ze het gewoon bij de kip liggen. Weet niet of elke supermarkt het heeft. Jumbo sowieso.

• #3.616
  • #3.617
:fuu: vandaag enkel 80g pasta op kwa carbs en voel me best crap. Ik zou zo kunnen slapen.
Is dit het gevoel van low carb? Zo ja, low carbs suckt!

Bw was vanmorgen 89.1kg

Laatst bewerkt:
Heb je al je fruit er ook uit gehaald? Daar haalde ik best wat energie uit...

Vroeger bij low carb gebruikte ik fatburners met dmaa om dat energieloos gevoel weg te werken. Als je der nog hebt staan (of bij xxl nog aan energize kan raken)?

• #3.619
Heb je al je fruit er ook uit gehaald? Daar haalde ik best wat energie uit...

Vroeger bij low carb gebruikte ik fatburners met dmaa om dat energieloos gevoel weg te werken. Als je der nog hebt staan (of bij xxl nog aan energize kan raken)?
Die banaan heb ik geschrapt ja. Straks wat blauwe bessen en frambozen!

Ik heb hier nog dexprine staan, maar dat wil ik bewaren voor als ik al wat lager in VP zit

Terug
Naar boven